Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Nu blir det ingen säsong 2. Verkar gett ganska bra betalt.
Sedan Ola vägrade ju inte betala. Han menar att han fick fakturan med 5 dagars betalningstid vilket ju inte är en skälig sådan, när han fick vänta månader på betalning när det var Söderholm som skulle betala. Han ska alltså betala på direkten, efter själv fått väntat länge på sin. Söderholm hade ju en högst rimlig förklaring där men Rapace är nog en extremt långsint person.
Förvånar mig inte. Hade han som gäst för många år sen när han var gift med Noomi. Han var verkligen en stor bebis som söp enormt. Inte till mängd just men hur han var. Han kanske tog benzo eller dylikt men han var alltid packad, otrevlig och med en stil som han ägde stället efter någon öl.
Han verkar konstant vara irriterad på andra och när han gjort något ska det viftas bort med att det förtjänar man eller att man är känslig.
Minns att jag tyckte synd på hans fru som verkade ta hand om honom samtidigt som det syntes hur trött hon var på situationen.
Läste det här om nån podd som jag inte kände till ens men än en gång så visar han vilket arsle han verkar är. Och tycker sig ha rätten att vara ett också.
Det är en man som har fullt upp med att tycka synd om sig samtidigt som han ska vara en tuff kille men man ska inte glömma att han hade en "tuff" uppväxt dessutom.
Säkert skitjobbig att jobba med, annars hade han nog fått göra mer utomlands och tjäna mer pengar när han var som hetast.
Jävla pajas enligt mig!