2022-07-20, 16:34
Medlem
Det hela kan ju självfallet vara ett sätt att locka folk till bägge poddarna (Sorry allt gick och helvete samt Schulman och geniet. Om något avsnitt sitter de säkert och skrattar åt hela den här grejen.
Citera
2022-07-21, 19:28
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ola borde pröjsa, bita ihop och sätta sig ned och göra de där sista 9. Nästan som man undrar om det är ett PR-trick.
Eller hur? Även om båda missbrukar och verkar vara rätt dryga, jobbiga typer, så driver de ju ändå företag. De har väl nån revisorkonsult som sköter ekonomin och ser till att fakturor blir betalda i tid?

Antagligen insåg de att säsong två går på tomgång, redan några avsnitt in. Så istället får de fejka olika draman för att skapa content och hype.
Citera
2022-07-26, 13:58
Avstängd
Unobosss avatar
Får en väldigt dålig känsla av honom. Typ alltid passivt aggressiv.

Självupptagen skit!
Citera
2022-07-26, 14:23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Får en väldigt dålig känsla av honom. Typ alltid passivt aggressiv.

Självupptagen skit!
Det stämmer rätt bra med hur han är som person.
Citera
2022-07-26, 14:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Ligger nog något i att karln har ett jävla temperament!

"Men enligt Söderholm vägrar Rapace att betala honom hans del. I en sms-konversation som Aftonbladet fått ta del av svarar Rapace ”hahaha” på frågan från Söderholm om han kan fakturera sin del.

Ljudinspelning: ”Är det inte lite roligt?”
I ”Schulman & Geniet” spelar Söderholm även upp ljudinspelningar från vad som ska vara en konversation mellan honom och Rapace.

– Dina svar var lite obehagliga? säger Söderholm om sms:en.

– Är det inte lite roligt? Du väntar månader med att betala mina fakturor och så ska du ha fem dagar på din? hörs Rapace svara.

Söderholm erkänner att lönen från den första säsongen faktiskt blev försenad till Rapace. Anledningen var bland annat att Söderholm låg på sjukhus med hjärnblödning."

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...brak-om-pengar

Nu blir det ingen säsong 2. Verkar gett ganska bra betalt.

Sedan Ola vägrade ju inte betala. Han menar att han fick fakturan med 5 dagars betalningstid vilket ju inte är en skälig sådan, när han fick vänta månader på betalning när det var Söderholm som skulle betala. Han ska alltså betala på direkten, efter själv fått väntat länge på sin. Söderholm hade ju en högst rimlig förklaring där men Rapace är nog en extremt långsint person.
Citera
2022-07-26, 16:18
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu blir det ingen säsong 2. Verkar gett ganska bra betalt.

Sedan Ola vägrade ju inte betala. Han menar att han fick fakturan med 5 dagars betalningstid vilket ju inte är en skälig sådan, när han fick vänta månader på betalning när det var Söderholm som skulle betala. Han ska alltså betala på direkten, efter själv fått väntat länge på sin. Söderholm hade ju en högst rimlig förklaring där men Rapace är nog en extremt långsint person.
Förvånar mig inte. Hade han som gäst för många år sen när han var gift med Noomi. Han var verkligen en stor bebis som söp enormt. Inte till mängd just men hur han var. Han kanske tog benzo eller dylikt men han var alltid packad, otrevlig och med en stil som han ägde stället efter någon öl.
Han verkar konstant vara irriterad på andra och när han gjort något ska det viftas bort med att det förtjänar man eller att man är känslig.
Minns att jag tyckte synd på hans fru som verkade ta hand om honom samtidigt som det syntes hur trött hon var på situationen.

Läste det här om nån podd som jag inte kände till ens men än en gång så visar han vilket arsle han verkar är. Och tycker sig ha rätten att vara ett också.
Det är en man som har fullt upp med att tycka synd om sig samtidigt som han ska vara en tuff kille men man ska inte glömma att han hade en "tuff" uppväxt dessutom.
Säkert skitjobbig att jobba med, annars hade han nog fått göra mer utomlands och tjäna mer pengar när han var som hetast.

Jävla pajas enligt mig!
Senast redigerad av Unoboss 2022-07-26 kl. 16:21.
Citera
2022-08-17, 13:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Förvånar mig inte. Hade han som gäst för många år sen när han var gift med Noomi. Han var verkligen en stor bebis som söp enormt. Inte till mängd just men hur han var. Han kanske tog benzo eller dylikt men han var alltid packad, otrevlig och med en stil som han ägde stället efter någon öl.
Han verkar konstant vara irriterad på andra och när han gjort något ska det viftas bort med att det förtjänar man eller att man är känslig.
Minns att jag tyckte synd på hans fru som verkade ta hand om honom samtidigt som det syntes hur trött hon var på situationen.

Läste det här om nån podd som jag inte kände till ens men än en gång så visar han vilket arsle han verkar är. Och tycker sig ha rätten att vara ett också.
Det är en man som har fullt upp med att tycka synd om sig samtidigt som han ska vara en tuff kille men man ska inte glömma att han hade en "tuff" uppväxt dessutom.
Säkert skitjobbig att jobba med, annars hade han nog fått göra mer utomlands och tjäna mer pengar när han var som hetast.

Jävla pajas enligt mig!

Spot on!
Han är allt som kvinnor säger sig ogilla men ändå dras de till honom som flugor.
Citera
2022-08-17, 13:32
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Spot on!
Han är allt som kvinnor säger sig ogilla men ändå dras de till honom som flugor.
Han är ju inte ensam om att vara en skithög som många kvinnor trånar efter.
Citera
2022-08-17, 15:37
Medlem
TröttSvensks avatar
Skjuter han H ?
Citera
2022-08-17, 15:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Skjuter han H ?
Inte omöjligt i alla fall. Han är ju en missbrukare av rang så att säga.
Citera
2022-08-17, 18:31
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Skjuter han H ?
Han har ju sagt att han satt i en knarkarkvart i förorten i tre veckor och sköt i sig heroin och surade. Möjligen efter Noomi dumpade honom. Säkerligen några återfall lite titt som tätt efter det. Han är ingen duvunge precis, riktig grisjunkie emellanåt.
Citera
2022-08-17, 18:40
Medlem
vodericks avatar
Min sambo tyckte alltid att han var Såååå snygg förr i början av hans TV historia.
Jag sa då att han har en kola blick.
Att hans troligen drar ladda minst plus ofta.
Rökte cigg i en intervju typ nervöst.
Ala kola snubbe dvs.

Nej jag försökte bara misscredda han.
Du är bara avis på han. ( Sa hon till mig )

Vem fick rätt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in