2024-06-18, 21:20
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Jag blir bara mer och mer övertygad om att Nordisk Styrka ligger längst fram i att rädda "vårt folk".
Citera
2024-06-26, 13:51
Medlem
dannerockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
NS använder samma metod som DFS, man inser att det är ett maratonlopp och bygger långsamt upp sin struktur över ett större mått av tid. NS är väldigt hemliga så det är svårt att veta hur långt de kommit, men vad man har hintat om är att det går väldigt bra.

Hur skall man kunna rekrytera när man inte vet vad vad de pysslar med? För mig så händer ingenting mer än att dom sitter och snackar skit I en podd
Citera
2024-06-26, 15:00
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Hur skall man kunna rekrytera när man inte vet vad vad de pysslar med? För mig så händer ingenting mer än att dom sitter och snackar skit I en podd

Det händer nog inte så mycket. Redan i det första poddavsnittet, alltså det där man kallade NMR för en "kufmagnet", sa man ju att man kommer att agera i det dolda och att kvalitet är viktigare än kvantitet. Hur komiskt det än låter.. Sen har ju en hel del lämnat kampen för gott.
Citera
2024-06-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekevind
Det händer nog inte så mycket. Redan i det första poddavsnittet, alltså det där man kallade NMR för en "kufmagnet", sa man ju att man kommer att agera i det dolda och att kvalitet är viktigare än kvantitet. Hur komiskt det än låter.. Sen har ju en hel del lämnat kampen för gott.
Ja det är ju flera av de mer kända profilerna som lämnade NMR när NS drog och drog dit som inte är aktiva längre där Klas Lund är det kanske bästa exemplet.
Citera
2024-06-27, 09:23
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker

Har för mig att de pratade om det i något radioavsnitt, de söker efter lämpliga medlemmar och tar kontakt med dem, vilka sedan får välja om de vill ansluta sig eller ej.

Förmodligen händer inte så mycket mer än att de har en radio med regelbundna sändningar där de skrattar åt Emils skämt samt (likt västvärldens övriga nationella) gör reklam för den multipolära världsordningen.
Citera
2024-06-27, 09:30
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Ja det är ju flera av de mer kända profilerna som lämnade NMR när NS drog och drog dit som inte är aktiva längre där Klas Lund är det kanske bästa exemplet.

Stämmer det alltså att Lund har lagt ned? Det vore intressant att veta om han gett upp bara för
att samarbets- och kommunikationsförmågan inom rörelsen inte fungerade.
Citera
2024-06-27, 09:33
Medlem
Citat:
Stämmer det alltså att Lund har lagt ned? Det vore intressant att veta om han gett upp bara för
att samarbets- och kommunikationsförmågan inom rörelsen inte fungerade.
Ja han har lämnat in handduken. Anders Rydberg leder numera NS och Klas pysslar med annat typ försöker att leva ett vanligt svenssonliv idag vad jag förstår det som.
Citera
2024-06-27, 15:52
Medlem
Citat:
Ja han har lämnat in handduken. Anders Rydberg leder numera NS och Klas pysslar med annat typ försöker att leva ett vanligt svenssonliv idag vad jag förstår det som.

Ett vanligt Svenssonliv. Gubben närmar sig 60 med stormsteg. Skaffa familj och Volvo V70 i hans ålder?

Dags att återuppliva det klassiska formatet: Samtal med Klas Lund. Då får vi veta vad som hände och händer. Om detta må Fader Lund berätta...
Citera
2024-06-27, 17:15
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:

Det är en sak om han inte är just ledare längre, men han är väl fortfarande med i organisationen och troligtvis engagerad i någon grad.
Citera
2024-06-27, 17:26
Citat:

Jo. Aktivitet är ju inte något som Klas Lund varit särskilt känd för. Han har ju för det mesta verkat i det dolda och NMR under hans tid var ju inte särskilt aktiva, så det var ju inte så konsitgt att NS förblev en inaktiv organisation. Sen får man ju en känsla av att hela gruppen bildades för att fungera som en "värdig" utväg från kampen efter att ha misslyckats med sitt kuppförsök. Surt sa räven och kallade sina forna fränder för tjockisar och kufar. Ironiskt nog..
Citera
2024-06-27, 17:27
Medlem
Citat:
Det är en sak om han inte är just ledare längre, men han är väl fortfarande med i organisationen och troligtvis engagerad i någon grad.
Det är visserligen obekräftade rykten men vad jag har hört så har han lämnat helt och lever typ ett vanligt liv idag.
Citera
2024-06-27, 17:48
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Det är visserligen obekräftade rykten men vad jag har hört så har han lämnat helt och lever typ ett vanligt liv idag.

Jag tippar på att han ändå har kvar kontakter med gamla kamrater, inte "tagit avstånd" och allt sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in