Citat:
Ursprungligen postat av
Hypotesus
Är du på riktigt eller?
Det är högrelevant i sammanhanget då det är det centrala målet för herrn i fråga. Relevansen ökar särskilt eftersom herrn ifråga, som är den som agerar testperson i sammanhanget, har tränat i hela 4 år med en PT dessutom och inte ens uppnått resultat som en normalbyggd 15 åring kan klara av efter ett halvårs seriös träning. Det ger därmed grund att misstänka att något är allvarligt fel i förutsättningarna hos testpersonen. Att få reda på det felet/de felen har solklar relevans för hur testpersonens resultat av microdoser med Rad-140 ska tolkas.

Självklart är jag det, så det behöver du inte ifrågasätta fortsättningsvis.
Jag tror vi kan enas om att det är dåligt jobbat, inget snack om saken. Men jag tror bara det har att göra med att kost och träning sköts som bäst halvseriöst, och att personen i fråga är en s.ka "periodare".
Är det då smart att preppa? Nä knappast, men det är hans beslut och jag tänker inte lägga vidare vikt vid det.
Ser nämligen flertalet på gymmet som varit där i flera år från och till, men de ligger fortfarande och reppar på 60kg. Ingen ovanlig syn direkt.
Jag tror dock jag förstår din teori, att skulle det vara så att TS börjar sköta allt runt omkring i samma veva han börjar med RAD-140 så kan vi knappast veta huruvida det var preppet eller att hans omständigheter förbättrades avsevärt.
Kul med diskussion f.ö, men lägg ner attityden, de blir liksom inte roligare för det