• 3
  • 4
2011-01-27, 16:20
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smutsflingan
anine är ihop med en dansk kille och har fått en dotter nu.

"ok"
Citera
2011-01-27, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Inte för att jag har mycket till övers för fröken Bing men jag avskyr verkligen sådana här fitterier, folk som inte kan hedra ingångna avtal skall skjutas. Först är man med på noterna och vill hyra lägenhet på fiiina östermalm. sen skall det klagas på hyran i efterhand, tvi vale för dylikt jävla patrask!
Men, om man tar ut över/ockerhyra skall man väl inte bli förvånad om man åker dit? Tillhör inte det spelets regler?
Citera
2011-01-27, 16:52
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodaguerre
Men, om man tar ut över/ockerhyra skall man väl inte bli förvånad om man åker dit? Tillhör inte det spelets regler?

2009-06-20, 15:53 #27
xallo
Medlem

Sög du på det svaret i över 1½ år eller?
Citera
2011-09-02, 15:57
Medlem
Anine bor nu i Damark med pojkvännen Nicolai och deras dotter Bianca. Anine bloggar igen på hemsidan mama.nu. Dock har hon blivit så mager att man knappt känner igen henne. Jag tyckte alltid att Anine var skitsnygg i sin kurviga kropp, men nu är ögonen håliga och benen ser ut som stickor. Synd på en sådan vacker kvinna, hoppas att hon mår bra.

Något som vet vad Nicolai sysslar med egentligen? De verkar ha det väldigt gott ställt...
Citera
2011-09-03, 06:24
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Anine bor nu i Damark med pojkvännen Nicolai och deras dotter Bianca. Anine bloggar igen på hemsidan mama.nu. Dock har hon blivit så mager att man knappt känner igen henne. Jag tyckte alltid att Anine var skitsnygg i sin kurviga kropp, men nu är ögonen håliga och benen ser ut som stickor. Synd på en sådan vacker kvinna, hoppas att hon mår bra.

Något som vet vad Nicolai sysslar med egentligen? De verkar ha det väldigt gott ställt...

Hennes blogg: http://blogg.mama.nu/aninebing/
Citera
2011-09-03, 16:06
Medlem
Tjommelisas avatar
Citat:
nu är ögonen håliga och benen ser ut som stickor.

Åh fy helvete!!!

Har aldrig tyckt att hon varit snygg (mest pga hennes trista självuppptagna och jag-är-bättre-än-alla-andra attityd), men nu ser hon verkligen för risig ut.
Citera
2013-04-05, 23:04
Medlem
Är inte Anine himla smal för att dessutom vara gravid i v33? Kollade nyss in hennes blogg, framförallt så fick hennes händer/underarmar mig att reagera...seniga, ni vet? Tänker på barnet
Citera
2020-07-18, 02:16
Avstängd
Citat:

Haha, gått 9 år sen detta inlägg men halkade in här av nån anledning. De verkar ju göra mycket bra buisness i LA med Anine Bings egna märke, butiker mm. Hon är hela ansiktet utåt och det är väldigt smart upplagt där de i princip använt instagram gratis för att marknadsföra och sälja kläder..Nu är det ett företag i 100 milj klass.
Iaf tyckte jag det var konstigt att mannen Nicolai Stampe Nielsen aldrig syns, kollade lite. Tydligen var han i klädbranschen innan (barn) men gav sig in i spekulations investeringar (egendomsmäkleri lyxhus)på Jylland och har ett antal skumma konkurser bakom sig. De försökte få tag på honom eftersom han försvann med ett antal miljoner till USA. (vet inte hur det gick med den saken)
Detta sammanföll med när de bodde några månader i D.k för att sen flytta tillbaka till L.A för "det var för kallt mm". Sanningen var nog att de flydde till USA med konkursmiljonerna och kunde sen bygga upp sitt klädmärke, köpa in mm. Det användes förmodligen som startkapital. De verkar vara lika listiga rävar, hon har byggt upp en hel image att de packade kläder för hand i garaget, de startade det som gift par o liten bebis bla bla. Det är 100% byggt på en glamourbild (som alla influencers).
Tyckte det var kul att se en annan sida som aldrig journalister frågar efter, de köper ju bara snacket och gör idolporträtt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in