2019-08-10, 17:17
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrYesOne
Är rätt säker på att han betalade om att få extra filt eller något och lyckades hänga sig själv. De "råkade missa" att titta till han under tiden

Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Klart att han skulle kunna hänga sig genom att riva en filt i långa remsor och tvinna tight för att kunna knyta en snara som åtminstone håller för kvävning...

Håller dock med om att det luktar riktigt skumt. Åtminstone här i Sverige innebär ju suicidövervakning att man blir kollad fyra gånger i timmen.

Hahha när man är under självmordsövervakning får man papperslakan mm..
Citera
2019-08-10, 17:18
Medlem
ja, detta blir en snackis och dokumentärfilmer i decennier...

Denna historien har allt: makt, pengar, sex, konspirationer, kungligheter... jisses vilken story.
Citera
2019-08-10, 17:18
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Så han har lyckats ta livet av sig under full bevakning och suicide watch 24/7? Det luktar Clintons ökända hitmans långa vägar...

Ännu ett offer på deras likhög...
Citera
2019-08-10, 17:19
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Ja chansen att någon gav han en hjälpande hand är stor.

Dessvärre.
Citera
2019-08-10, 17:20
Medlem
Vindpinads avatar
Jag tror han blev mördad. Han visste för mycket och många rika globalister riskerade att åka dit.
Citera
2019-08-10, 17:21
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
ja, detta blir en snackis och dokumentärfilmer i decennier...

Denna historien har allt: makt, pengar, sex, konspirationer, kungligheter... jisses vilken story.

Och inte att förglömma judar.
Citera
2019-08-10, 17:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ska bli ytterst intressant att höra hur han lyckades hänga sig själv under extra bevakning. Ett lakan?
Senast redigerad av Helge.Palmcrantz 2019-08-10 kl. 17:26.
Citera
2019-08-10, 17:24
Medlem
TilhelmWells avatar
Clintons har förmodligen lyckats röja ännu ett "problem" ur vägen. Men en dag kommer de att misslyckas. Har han dock verkligen begått självmord så kan han ha gjort det som Robin Williams och hängts sig i någon utstående (i Williams fall, i ett handtag). Som någon skrev tidigare, strimla sina kläder till strimlor, tvinna ihop det till något repliknade och sen är det bara att köra. Till slut slocknar man utav syrebrist.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Och inte att förglömma judar.

haha, jag korrigerar mig:

Denna historien har allt: makt, pengar, sex, konspirationer, kungligheter...

...judar, amerikanska politiker....

och allt på en spännande ö!

jisses vilken story!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Så han har lyckats ta livet av sig under full bevakning och suicide watch 24/7? Det luktar Clintons ökända hitmans långa vägar...

Ännu ett offer på deras likhög...
Vad har Clintons med detta att göra?
Citera
2019-08-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Länk?
Detta är Excessenartikeln jag hittar om hans död:
https://www.expressen.se/nyheter/epstein-dod-i-haktet/

Inga detaljer om dödsfallet eller skador.

Artikeln nämner även skadorna på halsen från det misstänkta självmordsförsöket för tre veckor sedan.
Ok, "för tre veckor sedan," stod inte i artikeln när jag läste det, så då kan det ju vara så som du skrev först..att han gjort ett självmordsförsök då. Själv så tvivlar jag och misstänker jag att han blivit "hjälpt" med det.
Citera
2019-08-10, 17:27
Medlem
he he, FBI intevjuade Bill Clinton i slutet av juli. nu är Epstein död. trots att han stod under suicide Watch. Flitig besökare av Epsteins "Orgy Island"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in