2019-08-10, 00:46
Medlem
Hej!

Tycker det är nice att följa influenser med bra stil och kopiera deras outfit. Kom med era tips på influensers med bra stil!

Här är mina:

@jonnyedlind
@martin_nygren
@streetandgentle
Citera
2019-08-10, 03:39
Medlem
Varför inte bara vara dig själv istället för att apa efter sorgliga attention whores?
Citera
2019-08-10, 10:54
Medlem
Nu vet jag inte vad definitionen av "influenser" är egentligen, men i detta sammanhang antar jag att det helt enkelt bara betyder person som har ett Instagramkonto.

@oxfordclothbuttondown
@anglo_and_ivy
@greyfoxblog
@johanmatsols
Citera
2019-08-10, 11:29
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep

@oxfordclothbuttondown
Sorry men så klär sig min farfar.
Citera
2019-08-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Varför inte bara vara dig själv istället för att apa efter sorgliga attention whores?

Haha sluta förfan, du kan sprida din negativitet någon annanstans. Vissa bryr sig om hur man ser ut, vissa inte. Alla är vi olika..
Citera
2019-08-10, 12:02
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad definitionen av "influenser" är egentligen, men i detta sammanhang antar jag att det helt enkelt bara betyder person som har ett Instagramkonto.

@oxfordclothbuttondown
@anglo_and_ivy
@greyfoxblog
@johanmatsols

Precis vad jag söker Bara konton som inspirerar en för mode och stil. Ser att du gillar den mer klassiska stilen, den kör jag inte till vardags men till lite mer speciella tillfällen
Citera
2019-08-10, 12:04
Medlem
Citat:

@oxfordclothbuttondown
@anglo_and_ivy
@greyfoxblog
@johanmatsols

Tip på konto du kanske gillar @mirko1704
Citera
2019-08-10, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Haha sluta förfan, du kan sprida din negativitet någon annanstans. Vissa bryr sig om hur man ser ut, vissa inte. Alla är vi olika..

Absolut kan man bry sig, men att härma "influencers" (ordet är så äckligt så jag börjar fan spy) är väl okej om man är 12 möjligtvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in