2019-09-10, 21:53
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roidhunter
Om du vill sälja så trycker du på sälj? Troll?

Men varför sälja nu. Företag inom lyx segmentet går bra och kommer antagligen fortsätta göra det. Behåll, köp mer

Okey, jo jag vet att det bara är att trycka på sälj, men tänkte ifall det var nån annan procedur inblandad i att sälja, typ att man måste registrera sig i nåt eller att det tar dagar innan man kan sälja och det inte går att göra direkt, frågar bara för säkerhets skull.
Citera
2019-09-11, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Okey, jo jag vet att det bara är att trycka på sälj, men tänkte ifall det var nån annan procedur inblandad i att sälja, typ att man måste registrera sig i nåt eller att det tar dagar innan man kan sälja och det inte går att göra direkt, frågar bara för säkerhets skull.

Bara öppna konto?
Citera
2019-09-11, 16:45
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linnea-Bakar
Bara öppna konto?

Vad menar du?
Citera
2019-09-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy

Bara om du vill sälja mer än de aktier du äger, alltså gå kort. Inte säker du kansälja mer än du äger i just det pappret på Avanza. Men o. Du verkligen vill så hjälper de säkert dig med det men då får du nog ringa. Lycka till mvh
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in