2019-08-30, 21:28
Medlem
Lowlyfes avatar
Bra rapport! Jäklar vad sugen man blir på E när man läser!

Kommer också ihåg min första tripp, goda vänners lag, nog med E att käka, miljö där man kunde slappna av, djupa konversationer och en massa alkohol och slutligen gräs tills man hallis-däckade någon gång på morgonen. Följt av en dags tuggande så polarna trodde att jag fortfarande var påverkad
Citera
2019-09-05, 10:10
Medlem
Kul å höra att du fick en sån positiv debut på E!
Personligen skulle jag inte röra skiten ever again.. första gången höll jag på å dö av hypertermi medans mina E:ade polare rassla runt och mådde toppen...en annan gång tog jag en näst intill ren MDMA E.. först kom välbehagen och värmen.. sen vände det och blev obehagligt, Kunde inte sluta spy och ville bara ligga helt stilla utan någon form av kroppslig kontakt... depressionen efteråt ska vi inte ens tala om...

Ta E nån gång per år du men ha då ett litet AT-kit hemma som tex Benzo, braj och 5-HTP (serotonin höjande preparat finns receptfritt)
Citera
2026-03-12, 05:59
Medlem
talcsofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillian
Plötsligt frågade en av killarna som tidigare tagit E om han fick hålla mig i handen.

Det var då det hände. Jag kände känslor som jag aldrig känt förut. Det var en utomkroppslig, livsförändrande upplevelse att bara hålla hans hand. Jag var så lycklig och det kändes så orimligt skönt. Så vi satt där och höll varandra i handen och bara småpratade och sa snälla saker till varandra. Jag förstod att det var starka känslor i rörelse. VÄLDIGT starka saker. Detta går enligt mig inte att jämföra med någon annan drog jag tidigare testat. Eftersom att Ecstasy också, enligt min åsikt, är en väldigt social drog så är den underbar att ta ihop med andra.

Till slut kunde jag inte hålla mig längre så jag var tvungen att fråga om jag fick känna på de andra. Mina händer vandrade omkring på mina kompisar och vi bara njöt av varandras närhet. Det var starkt på ett nytt sätt.

Exakt detta har jag också upplevt. Han sträcker fram sin hand och jag tar den. Boom. Det finns ett före och ett efter den stunden. Du beskriver det så att jag känner en del av den känslan. Blir skakig i kroppen och torr i munnen.

Jag vågar fråga om jag får känna på hans skägg, han svarar ja, helt accepterad. Känslan av hans taggiga skägg och helt accepterande ansiktsuttryck när jag tar på det. Vi känner inte varandra men där och då känns det helt naturligt. Hade han bett om att pussas hade jag säkert gått med på det. Det ramlar ur snälla ord om varandra ur våra munnar.

Det är flera år sen nu tyvärr (?) har jag endast sporadisk kontakt med de personerna idag. De har stannat kvar i det stadiet och fortsatt ta droger. På bilder ser de slitna ut, minst 5 år äldre än vad de faktiskt är.

Ibland får jag samma känsla av lycka när jag myser med min pojkvän. När jag känner hans kropp mot min. Är tacksam för att jag fick vara med om MDMA. Tacksam att jag inte provat igen, och riskerat att en potentiellt dålig upplevelse skrivit över dessa minnen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in