Har du papper på att polisen har varit där p.g.a misshandel ? Har du bevis på att han har slagit henne ??
Jag hoppas att du om någon tar och äter upp dina vidriga påståenden i den tråden , jag vet mycket väl vem du är .
Han blev Tagen för en Lob första gången , inte nån jävla misshandel där hon flydde någon stanns .
Att sitta och hitta på saker är förtal , det borde du väl veta är straffbart i alla fall ?
Dödsorsaken har aldrig stått någon stanns utan även där hittade du på att han ska ha slagit ihjäl henne ?
Du har suttit och dragit dina egna teorier som att det vore sanning , ta och slut upp med tjacket ett tag . Eller skriv en bok , eller kanske börja sopa upp i ditt egna hem istället
Jag hoppas att du om någon tar och äter upp dina vidriga påståenden i den tråden , jag vet mycket väl vem du är .
Han blev Tagen för en Lob första gången , inte nån jävla misshandel där hon flydde någon stanns .
Att sitta och hitta på saker är förtal , det borde du väl veta är straffbart i alla fall ?
Dödsorsaken har aldrig stått någon stanns utan även där hittade du på att han ska ha slagit ihjäl henne ?
Du har suttit och dragit dina egna teorier som att det vore sanning , ta och slut upp med tjacket ett tag . Eller skriv en bok , eller kanske börja sopa upp i ditt egna hem istället
Citat:
1 inte första gången polisen är där pga av misshandel, 2 varför satt han i 6 timmar tidigare på dagen, 3 hur kommer det sig att hon ligger död i deras hem medans han är påväg därifrån och togs i anslutning till HUSET hon hittades DÖD inte i ett kritiskt tillstånd utan DÖD! Tror du på allvar att hon tagit livet av sig och han bara kände för att gå medans hon låg död i deras hem? Men blir tagen strax vid deras hem väldigt nära hemmet så att säga! Hur kunde han missa att hon var DÖD om han togs vid deras hem när han skulle gå därifrån? Ifall det hade vart ett självmord går man då hem ser sin sambo död och går därifrån och grannar ringer polisen för att de pågår en misshandel? Lämnar du din sambo om du ser att hon tänker ta sitt liv eller vadå? De handlar inte om flera timmar! De handlar om minuter! Att han går ut från hemmet, ja polisen är redan påväg och de kommer till platsen innan han hunnit därifrån vid deras HEM! Hur i helvete har hon lyckats dö? Skulle hon tagit livet av sig måste väl för i helvete han vart där i så fall om han inte hann mer än några meter från hemmet innan polisen tog han. Varför tillkallades polis dit? För NÅGON ringde för att de pågick en misshandel. Så du menar alltså att han misshandla henne, klev ut från deras hem och polisen kom kort där efter och tog han. Samtidigt ska hon på någon minut tagit sitt liv? Detta går inte ihop. Ska bli fruktansvärt intressant att se hur de hela gick till! Men glöm inte att de här var inte första gången han gett sig på henne. Hon har haft kontakt med en bekant runt oss, där hon bett om hjälp för att hon är rädd hon påstår att han är ett monster som kan vända över till att bli en riktig drömprins att hon är rädd för den andra sidan av han den mörka som hon tydligen kallar de. Polisen har nog hennes mobil så det finns nog en hel del att gräva upp.