Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2019-08-08, 00:48
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Haka inte upp dig på kukstorlek Ett kärleksförhållande är så mycket mer än storleken på ens penis

sex är väldigt viktigt inom ett förhållande och så mycket mer.

Hela min ångest och depression tror jag bygger på det. Och jag orkar inte mer.
Jag tror helt ärligt att ifall jag kämpar att stanna kvar, så kommer jag garanterat må mycket sämre.

Tex, efter examen, när jag börjar arbeta. Och är 30 år, samt singel. Alltså ja kan bara inte.
Jag kan inte redan nu se hur små skitungar och annat "vanligt" folk går hand i hand och lever.
Att komma hem till ett tomt hus är fucked up. Och det som är ännu mer fucked up är att folk kommer ställa frågor om varför jag inte är gift eller har flickvän etc. Vad ska jag svara HAR EN LITEN JÄVLA KUK!

Som sagt, jag är en realist. Och saken är den att jag fick jävliga dåliga kort i detta livet. Och att ta sitt eget liv, är det mest rationella som jag kan tänka på. Hellre några minuter lidande än 50 år till som bäst. Jag vet att min familj kommer bli helt fucked up, men sorg går bort efter ett tag. Och jag slipper all den jävla stigmatisering som kommer 100% landa på mig. Och jag vet att jag kommer säkert hamna i helvetet pga självmord, men om Gud inte förstår varför jag gjorde det, och räddar inte mig, då är han... har inga ord.

Jag har även också kommit på hur jag ska ta mitt liv. suicide by cop, då är det inte självmord rent tekniskt utan någon annan tar mitt liv. Om Gud kan "råka" skapa mig fucked up, då kan jag "råka" dö. Pallar inte mer.
Citera
2019-08-08, 02:50
Medlem
Dinkeydonks avatar
I feel you bro. All arbetshets och att man måste vara på nått sätt och att folk blir kränkta om man ens har en åsikt.

I feel you.

Tyvärr fungerar samhället så.

Jag har i stort sätt slutat bry mig om vad andra tycker om mig för alla har alltid en åsikt hur dålig eller bra man en är.

Jag brukar faktiskt själv tänka att det vore skönt om man inte existerade, Ser det som otur att man existerar xD betyder 0 problem smärta och lidande att inte existera och jag lider nästan hela tiden....

Du... jag undviker faktiskt självmord inte för att jag tror att saker kommer bli bättre då, utan för att man som du säger hamnar i helvetet då. Försöker samtidigt vara snäll och skapa en bra situation.

Ja... som sagt. I feel you bro.

Ja sa nyligen till en dum gud som sa att jag skulle ta självmord. "Jag jobbar på det, det kallas livet".

Att födas betyder att man dör tillslut. Så att födas måste räknas som aktivt självmord. Även om det tar lång tid. Mitt liv har varit total katastrof...
Senast redigerad av Dinkeydonk 2019-08-08 kl. 02:59.
Citera
2019-08-08, 08:11
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen

Jag tror helt ärligt att ifall jag kämpar att stanna kvar, så kommer jag garanterat må mycket sämre.

Tex, efter examen, när jag börjar arbeta. Och är 30 år, samt singel. Alltså ja kan bara inte.
Jag kan inte redan nu se hur små skitungar och annat "vanligt" folk går hand i hand och lever.
Att komma hem till ett tomt hus är fucked up. Och det som är ännu mer fucked up är att folk kommer ställa frågor om varför jag inte är gift eller har flickvän etc. Vad ska jag svara HAR EN LITEN JÄVLA KUK!

Som sagt, jag är en realist. Och saken är den att jag fick jävliga dåliga kort i detta livet. Och att ta sitt eget liv, är det mest rationella som jag kan tänka på. Hellre några minuter lidande än 50 år till som bäst. Jag vet att min familj kommer bli helt fucked up, men sorg går bort efter ett tag. Och jag slipper all den jävla stigmatisering som kommer 100% landa på mig. Och jag vet att jag kommer säkert hamna i helvetet pga självmord, men om Gud inte förstår varför jag gjorde det, och räddar inte mig, då är han... har inga ord.

Jag har även också kommit på hur jag ska ta mitt liv. suicide by cop, då är det inte självmord rent tekniskt utan någon annan tar mitt liv. Om Gud kan "råka" skapa mig fucked up, då kan jag "råka" dö. Pallar inte mer.
Du vet ens tankesätt går att förändra! Det finns tjejer för alla tro mig.. Jag har själv mått skit typ hela livet och har använt droger för att döva smärtan, har även periodvis haft mycket självmordstankar och velat dö. Det var nog därför jag knarkade på sättet jag gjorde, för jag brydde mig inte direkt om jag var vid liv eller död. Hade en extrem ilska inom mig.

Idag är jag glad att jag fortsatte kämpa på och inte kastade mig framför ett jävla tåg eller nåt. Kan inte förstå att jag ville dö så mycket då, helt galet.. Det jag menar är att jag känner igen mig så mycket i vad du skriver. Du verkar ha ett starkt hat mot samhället och mänskligheten överlag, har känt precis samma sak så jag kan relatera. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för att få dig att ändra på dig, men det jag vet är att det kan bli bättre. Pröva börja gå utanför din comfort zone, styrketräna, löpning. Ventilera!

Kram
Citera
2019-08-08, 17:51
Citat:
Jag har grubblat och tänkt tanken att ta mitt liv flera gånger de senaste åren. Jag är deprimerad och orkar inte mer, jag har gett upp. Jag har helt enkelt fått väldigt dåliga kort i livet att det knappt är sant. Det är inte värt att leva. Förstår inte varför folk inte tycker om döden. De fan en lättnad om man jämför med alla krav hur det är att leva i samhället idag.

Jag är helt fucked up
Jag är har inga vänner.
Jag har blivit tjock, är idag överviktig.
Jag är sjuk, min hälsa är åt helvete.
Jag har strulat till det med studier och kommer ta examen sent.

Jag har aldrig haft ett förhållande. Jag har haft tjejer och haft sex, men inget förhållande. Känner mig konstig. Vet inte om jag ska kalla mig incel eller tfl.

På senaste tiden så kan jag inte få någon tjej längre. Jag är inte ful men tjock eller mullig.
Jag har fått peniskomplex.

Jag har liten kuk. Allt ifrån 6-7 cm slak till 14-14.5 cm lång. Jag skäms för min kuk. På senaste tiden så har jag endast knullat eskorter. Får känslan att allt är fucked.
Och jag kommer förbli ensam resten av livet och dö ensam.

Jag är skuldsatt och har inget arbete.
Jag har betalningsanmärkningar och det ser mörkt ut i framtiden. Har ca 180-200 tusen kr i skuld inklusive csn lån.

Jag har inte varit ute på mer än 3.5 år.

Anledningen är att jag inte får ut något från det. Tänker så här, ingen brud vill ha mig och ja kan inte ge henne det som hon vill, både i sängen och känslomässigt samt i form av närhet och social krets. Samt är fattig som in i helvete.

Under dessa år så har jag utvecklat panikattacker och ångest. Roten till det ligger i min hälsa. Ja tror att jag har problem med hjärtat. Och kommer dö. Jag trodde även att jag har canser och eller kuk problem samt att ja kommer bli blind pga min hälsotillstånd.

Jag tror på gud. Men jag har börjat utveckla ett jävla stort hat mot gud. Hur kan gud tillåta sånt skit. Man blir galen. Jag har löst bibeln och förstår avsnitten som handlar om job etc. Men världen fungerar inte så idag.

Jag har även blivit ganska så avundsjuk person. När jag ser folk på gatan och hur de lever ett bra liv och allt det där så skulle jag ljuga om jag inte kände ett stort sorg och tyngd. Ibland så vill man liksom göra något åt dessa feel good personer så de får lida lite. Men kommer inte göra det.

Jag har även börjat hata kvinnor, japp jag erkänner. Då det är så ytliga att det knappt är sant. Har börjat kolla på mgtow och red pill black bill whateverthefuck och kan förstå hur de tänker. Men även de är patetiska.

Sedan så stör jag mig så jävla mycket på pride.
Över allt ser jag deras jävla regnbågeflagga. På banken , på tv kanaler, på reklam på nätet och tidningar. På min fastighet. Hos de flesta affärer. Om ja skulle bojkotta allt som har med pride att göra. Så skulle jag vara naken.
Hatar dem. Samhället försöker propagera oss till fördärv.

Men ja jag hatar kvinnor. Dels för att de har det enklare. Och dels för att de gnäller. Seriöst, jag förstår inte varför kvinnor gnäller så mycket om att de blir behandlade som skit. De har fan makt över män. De styr i mörkret.

Finns det någon därute som sitter i samma båt som mig? Hur har ni löst er situation. Eller ska jag ta mitt liv? Har lust att dra ut och köpa ett vapen och bara....

Isolerar man sig under en viss tid utan att sysselsätta sig med sådant man tycker är någorlunda tillfredsställande, eller sysselsätter sig överlag, är chansen stor att man grubblar och skapar problem som inte var där från början. Man gräver ner sig själv i sina tankar och ser allt i svart. Samhället har kollapsat, det ser jag också, och givetvis mår man dåligt när man "inte förnekar, eller blundar för verkligheten och dess kollaps". Det är ju därför så många lever i förnekelse och köper det mesta propagandist vänstern påstår. De pallar inte bry sig eftersom människan vill leva i harmoni och ha lugn o ro. Sinnesro. Att leva i förnekelse, för egen vinning är ju inte nå vidare, eftersom det är dessa människor som låter sig påverkas, övertygas och vilseledar, dvs. kontrolleras, och på så vis dessa som lägger sin röst på fel parti, så att samhället raserar. Det här med att samhället blivit helt knas och onaturligt, allt går mot naturlagarna numera.... är väl vettigt att "bry sig om" och göra något åt, åtminstone det man kan göra. Men att grubbla över andra saker är onödigt.

Ta tag i problemen och finn lösningar på olika sätt! Finns massvis med bra självhjälpsböcker. Boken: "Bara en tanke", rekommenderar jag starkt. Den är sååå givande och lärorik. Den ändrade mitt synsätt och fick mig att strukturera om mitt kognitiva, så att jag inte deppade lika mycket över onödiga saker. Idag skrattar jag åt mycket jag grät över förut. Endast för att jag tänker en annorlunda tanke - och vägrar lyssna på de negativa hjärnspökena. Måste erkänna att det är svårt att "undvika demonerna" vid varje tillfälle, men det är betydligt enklare då man gör det till en vana och då man lever hälsosamt. Det är lättare att må bra psykiskt - när man mår bra fysiskt. Ut och träna, spring så att du inte pallar känna eller tänka!!! Ventilera dig. Skapa goda rutiner. Välj att MÅ BRA!
Citera
2019-08-08, 17:56
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Förstår du är arg och bitter.
Men du kan inte hata alla kvinnor för det...
Alla är liksom inte mot dig.
Det är samhället som är fel med.
Och tror inte du tagit till dig riktigt GUD.
Finns det inget du kan göra???
Ingen/inget du kan vända dig till?

Jag är en kvinna som inte tillhör de förnekande, sovande kvinnorna som endast bryr sig om det ytliga. Så det finns hopp! Men förstår hans sätt att generalisera på. De flesta svenska kvinnor är feminister, lätt manipulerade och tänker inte själva. Det är därför jag har svårt för att umgås med just kvinnor.
Citera
2019-08-08, 18:23
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:

men va fan mannen !!
du träffar på den du fungerar med och blir kär upp över öronen fortare än du anar
då kommer du inse hur idiotiskt du tänker nu
skärp dej !!!

att hoppa av allt är inte lösningen
du ser allt svart , fast det inte är just svart om du bara kollar nogrannare
nej

ryck upp dej nu och försök komma vidare med livet
vi har det otroligt bra mot många andra där ute i världen
och de kämpar verkligen mot alla odds .

mvh ghost
Citera
2019-08-08, 18:32
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:

Alltså om du bara visste hur mycket mina låtsats problem ställer till det så hade du inte skrivit detta.

Allt som ja gör blir förgäves. Då ja inte har kuken som kvinnorna vill ha.
Vet du hur det känns ? Lika gärna att ja inte lever.

Vågar inte ens inledda förhållande pga det. Då ja hade inte klarat av att bli dumpad pga storleken.

Som människa behöver man en partner. Och det verkar som att ja är dömd till att bli ensam.
Okej . Jag tolkade dig lite som troll eftersom det du beskrev lät för mycket . Men vad vet jag .
Det du kan göra är att försöka ta dig ur dina negativa tankebanor . Annars kommer du säkerligen stampa på samma plats om 5 - 10år . Det kan vara jobbigt att bryta dessa men bättre än din nuvarande situation .
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2019-08-08 kl. 18:35.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in