Citat:
sex är väldigt viktigt inom ett förhållande och så mycket mer.
Hela min ångest och depression tror jag bygger på det. Och jag orkar inte mer.
Jag tror helt ärligt att ifall jag kämpar att stanna kvar, så kommer jag garanterat må mycket sämre.
Tex, efter examen, när jag börjar arbeta. Och är 30 år, samt singel. Alltså ja kan bara inte.
Jag kan inte redan nu se hur små skitungar och annat "vanligt" folk går hand i hand och lever.
Att komma hem till ett tomt hus är fucked up. Och det som är ännu mer fucked up är att folk kommer ställa frågor om varför jag inte är gift eller har flickvän etc. Vad ska jag svara HAR EN LITEN JÄVLA KUK!
Som sagt, jag är en realist. Och saken är den att jag fick jävliga dåliga kort i detta livet. Och att ta sitt eget liv, är det mest rationella som jag kan tänka på. Hellre några minuter lidande än 50 år till som bäst. Jag vet att min familj kommer bli helt fucked up, men sorg går bort efter ett tag. Och jag slipper all den jävla stigmatisering som kommer 100% landa på mig. Och jag vet att jag kommer säkert hamna i helvetet pga självmord, men om Gud inte förstår varför jag gjorde det, och räddar inte mig, då är han... har inga ord.
Jag har även också kommit på hur jag ska ta mitt liv. suicide by cop, då är det inte självmord rent tekniskt utan någon annan tar mitt liv. Om Gud kan "råka" skapa mig fucked up, då kan jag "råka" dö. Pallar inte mer.
Ett kärleksförhållande är så mycket mer än storleken på ens penis