2025-08-03, 23:49
Medlem
kisumixvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bento111
Nån som vet vad som hände med Johan Lindblom? Ser att mamman flyttat till en mindre lgh o att Jack är skriven där med henne men inte Johan. Hon står inte som skild, kan det betyda att hon är änka?
Vart ser du att hon inte står som skild? Jag ser bara att hon står som inte gift, så står det på ratsit även fast man skiljt sig.
Undrar förövrigt också vad som blev av Johan, verkar vara väldigt anonym då han varken finns på ratsit eller mrkoll.
Citera
2025-08-05, 11:46
Medlem
Du har rätt. Det står inget alls uttryckligen men jag har för mig att det förr stod om man var skild. Jag kanske minns fel.

Har letat efter denne Johan men hittar ingen självklar träff. Namnbyte kanske. Eller skyddad identitet?
Citera
2025-08-05, 13:13
Medlem
kisumixvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bento111
Du har rätt. Det står inget alls uttryckligen men jag har för mig att det förr stod om man var skild. Jag kanske minns fel.

Har letat efter denne Johan men hittar ingen självklar träff. Namnbyte kanske. Eller skyddad identitet?
Kan vara så! I varje fall är de inte gifta längre.
Antingen har han väl dött, bytt namn eller skyddad identitet. Men skulle vara intressant att veta vilket utav de
Citera
2025-08-31, 12:59
Medlem
Killmyshadess avatar
Jag har kollat upp, och det verkar som att han har bytt eller flyttat någonstans.

Men hur går det för hans bröder, Jesper och Julius? En av dem pluggar eller har pluggat till läkare.

Förhandlingen sker troligen i september och jag kommer att kräva slutdom hos förvaltningsrätten någon gång i oktober.

Då kan jag berätta vad som har hänt.
Citera
2025-09-05, 21:28
Medlem
kisumixvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killmyshades
Jag har kollat upp, och det verkar som att han har bytt eller flyttat någonstans.

Men hur går det för hans bröder, Jesper och Julius? En av dem pluggar eller har pluggat till läkare.

Förhandlingen sker troligen i september och jag kommer att kräva slutdom hos förvaltningsrätten någon gång i oktober.

Då kan jag berätta vad som har hänt.
förhandling om vad? permission för mister Jack?
Citera
2025-09-07, 10:10
Medlem
Killmyshadess avatar
Förhandlingen sker var sjätte månad om han ska vara kvar i sluten vård, få permission eller något annat. Det beror på vad överläkaren säger och hur han mår just då. De skriver inte så mycket på grund av sekretessen.
Citera
2025-09-18, 14:07
Medlem
Killmyshadess avatar
Senaste uppdateringen från förvaltningsrätten 17 september:
Han får fortsatt vård inom rättspsykiatrin, framför allt för att arbeta med sina stressrelaterade problem. Han har accepterat situationen och det finns en långsiktig vårdplanering. Just nu studerar han på halvfart och funderar på att läsa vidare på högskola. Tillsammans med läkare jobbar han mycket med insikt och deltar i flera utflykter. På längre sikt är planen att han ska få permissioner, men inte i nuläget. Målet är att han ska utvecklas och bli mer självständig med tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in