2019-08-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Ja, det stämmer. Det är precis vad jag påstår. Inte om du menar lita blint på en person efter ett youtubeklipp. Trust but verify.

Med andra ord, Conny gör ett påstående om att ha jobbat i västerort med grov kriminalitet, men har ingen kollega som kan backa upp honom i påståendet. Det finns heller ingen statistik som visar att denna moped-maffia har terroriserat västerort .

Det finns heller ingen seriös forensisk forskning som visar att man kan ana någons onda själ genom deras doft. Därmed kommer ingen domstol att anta såna slags bevis.

Det finns heller ingen Conny-effekt som visar att brottsligheten sjunkit sedan Conny på ensam väg monterat ner hela det kriminella nätverket och lagfört flera av dem för grova brott. På sin höjd finns en berusad 17åring på moped som anmält Conny för övervåld efter att han kört på grabben under en vild biljakt i grimstafältet.

Conny påstår att åklagaren-SS-och Ulf varit emot honom, och att han kan bevisa det, men vill inte presentera på vilket sätt.

Det är 2019. Skräpargument som ditt funkar inte längre. Du använder inga rationella argument som visar på exakt varför jag har fel. Den diskussionen är jag villig att delta i.
Vi är heller inte i en tråd som handlar om massinvandring så jag känner inte att jag behöver bemöta dig med fakta eller förstånd.

Jag vill att du i ditt svar till mig ,pekar på var exakt jag har brustit i mina argument. Om du däremot bara vill kalla mig för sinnesjuk,korkad,idiot,efterbliven,feminist,vänste rtroll, så gör dig själv en tjänst och skriv till någon annan. Det inlägget kommer nämligen inte att besvaras.

Du måste ha svårt att lita på folk om du ska hela tiden "trust but verify", Jag känner i alla fall att en 20 årig poliserfarenhet duger gott och väl för mig. Synd att det inte gör för dig. Du är ganska jobbig också.
Citera
2019-08-17, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cove
Du måste ha svårt att lita på folk om du ska hela tiden "trust but verify", Jag känner i alla fall att en 20 årig poliserfarenhet duger gott och väl för mig. Synd att det inte gör för dig. Du är ganska jobbig också.

Trust but verify är samma sak som att vara källkritisk på svenska. Jag antar att du är en källkritisk person som inte går på vad som helst eller litar på allt du hör eller ser på nätet.

Jag lägger till "jobbig" på listan av saker som gör dig förälskad i mig.

Då jag villkorade att jag enbart tar din kritik på allvar, om du kan peka på var jag har fel i min argumentation emot Connys historia, så får jag avsluta diskussionen här.

Närhelst du vill vara saklig och diskutera Connys utsaga om korrupta snutar som han kan avslöja genom att se in i själen samt deras dofter, då och först då tar jag dig på allvar.

trevlig helg
Citera
2019-08-20, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Bara bra om fake news från högern försvinner. Och alla anti-kommunister bör vara glada över att marknaden talat och att ett företag som Google tagit ett eget beslut

Win-win för alla?

Här får du en saga som är sann.Lyssna ta in och förkovra dej.
I länken ges förklaringen på regeringscensuren av bl.a Swebbtv,

https://www.youtube.com/watch?v=AX5y7ly2OuQ
Citera
2019-08-21, 18:56
Medlem
Gaydars avatar
Utnyttjar man en gratistjänst som Youtube så finns det absolut inget att klaga på om operatören (Youtube) stänger ner dig och därmed ber dig fara och flyga och stoppa upp nåt där bak!

Svensk WebTV kan då ta kosekvenserna av att "gratisshowen sket sig och SJÄLVA -via egna servar betala och hosta sitt crap.
Lycka till med det och sen få lika mycket gratisreklam för filmklippen som världstäckande Youtube erbjuder seriösa användare.

Här är det dags att hänga bort den heteromanliga offerkoftan och mer troligt - de välanvända Incel-kalsongerna - utom räckhåll - hemma i mammas 70-tals gillestuga.

Kan nån öppna fönstret och vädra ut den här s.k politiskt viktiga manliga skrevodören?

Svensk WebTV förresten? Om det nu är omstart på gång i de sunkiga kallingarna - prova att byta namn..

Testa namnet "Vit Svensk FittpipperTV".

Det är ju det det, det mesta handlar om i dessa filmer av tveksam trovärdighet - inte minst när det gäller välkända fakta.

Upplevelsen av den orealistiska och totalstukade egna straighta manliga härads-påsättar drömmen som sket sig - verkar svida rejält här i tråden

"Just walk on honey..

.
Citera
2019-08-21, 20:19
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaydar
Utnyttjar man en gratistjänst som Youtube så finns det absolut inget att klaga på om operatören (Youtube) stänger ner dig och därmed ber dig fara och flyga och stoppa upp nåt där bak!

Svensk WebTV kan då ta kosekvenserna av att "gratisshowen sket sig och SJÄLVA -via egna servar betala och hosta sitt crap.
Lycka till med det och sen få lika mycket gratisreklam för filmklippen som världstäckande Youtube erbjuder seriösa användare.

Här är det dags att hänga bort den heteromanliga offerkoftan och mer troligt - de välanvända Incel-kalsongerna - utom räckhåll - hemma i mammas 70-tals gillestuga.

Kan nån öppna fönstret och vädra ut den här s.k politiskt viktiga manliga skrevodören?

Svensk WebTV förresten? Om det nu är omstart på gång i de sunkiga kallingarna - prova att byta namn..

Testa namnet "Vit Svensk FittpipperTV".

Det är ju det det, det mesta handlar om i dessa filmer av tveksam trovärdighet - inte minst när det gäller välkända fakta.

Upplevelsen av den orealistiska och totalstukade egna straighta manliga härads-påsättar drömmen som sket sig - verkar svida rejält här i tråden

"Just walk on honey..

.

Har du bott under en sten? Google har i det närmaste monopol på hela det öppna Internet, och det dem inte äger köper dem upp. Att då underminera de demokratiska förutsättningarna och begränsa folks rättigheter att konversera på Internet är ett stort hot. Påminner om Kinas regim.
Citera
2019-08-22, 02:05
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Har du bott under en sten? Google har i det närmaste monopol på hela det öppna Internet, och det dem inte äger köper dem upp. Att då underminera de demokratiska förutsättningarna och begränsa folks rättigheter att konversera på Internet är ett stort hot. Påminner om Kinas regim.
Kommunister som Gaydar har ju alltid varit för monopol, om det är i privat eller statlig regi spelar tydligen mindre roll.
Citera
2019-10-18, 03:52
Medlem
Ny censur av SwebbTV:
https://swebbtv.se/blogg/351-youtube-saboterar-igen-vi-lagger-upp-pa-vimeo
Citera
2019-10-19, 09:48
Moderator
impieteers avatar
Tillbaka till ämnet.
/ Mod
Citera
2019-10-21, 04:37
Medlem
Svensk Webbtelevision har blockerats igen på youtube från att ladda upp nya video!

Svensk Webbtelevision har blockerats igen på youtube från att ladda upp nya video

Youtube ger sig inte från att jävlas med Svensk Webbtelevision

https://www.youtube.com/channel/UCD2d9CSkWXxnj3fBhEj3Pyw/videos

Lennart Matikainen berättar om Youtube censur av Swebb tv

https://www.youtube.com/watch?v=7-TvhYvPdas
Senast redigerad av EvaUlrika33 2019-10-21 kl. 04:39.
Citera
2019-10-21, 04:43
Medlem
Svenska regimen hotade med lagstiftning om Youtube inte började stänga av svenska systemkritikers och dissidenters konton, så därefter har det varit så här.
Citera
2019-10-21, 07:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Dom får satsa på bitchute istället. Yttrandefrihet finns inte på youtube.
Citera
2019-10-21, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Dom får satsa på bitchute istället. Yttrandefrihet finns inte på youtube.
Vad är bitchute?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in