2019-08-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Dressman är faktiskt kung.
Vad i helvete? Har inte satt min fot i den affären på 10 år.

Blir det inte knöligt med allt tyg i era boxerkallingar? De jag har rullar upp och så blir det värmebölja i ’grand canyon with the big rock’. Jag kör Puma briefs. Hållbara, snygga o sköna. Dock omöjliga att hitta numera.
Citera
2019-08-01, 15:12
Medlem
Jag är beredd att hålla med om den minst sagt bristande kvaliteten i Björn Borg. Nu har jag förvisso inte åtnjutit dessa på många år, så jag lägger in en brasklapp för att de kan ha blivit bättre med tiden. Jag betvivlar det dock. Spruckna sömmar och tyg som slits ut fort var regel.

Jag har därefter testat Topeco, vilka tenderar att försvagas i resåren, vilket gör dem närmast oanvändbara. Utöver detta har jag använt mig av A-Z från Stadium samt Blankdays. De senare väldigt sköna, dock med en liten irriterande detalj i form av den broderade logotypen vilka kan skava lite på låren. Bäst kvalitet hittills har A-Z visat upp, men dessa existerar väl inte längre om jag har förstått saken rätt.
Citera
2019-08-01, 15:23
Medlem
Diamant-vibbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Dressman är faktiskt kung.

När jag får bonge pajar ju dressmans kalsonger fan !
Citera
2019-08-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamant-vibbar
När jag får bonge pajar ju dressmans kalsonger fan !

Fick du gjort reklamation då 🤣🤣
Citera
2019-08-01, 15:50
Medlem
LAGER 157, Boxershorts, tre för hundra kronor brukar dem kosta. Haft dem i tre år och de håller bra.
Citera
2019-08-01, 16:12
Medlem
Isnatts avatar
Slår ett slag för KappAhl. Köpte där i flera år och är nöjd.
Citera
2019-08-01, 16:12
Medlem
KappAhls håller, i likhet med Dressmanns, hur bra som helst. Vissa par har jag haft i flera år.
Citera
2019-08-01, 16:38
Medlem
kalkryggars avatar
Kan flika in att min erfarenhet av Björn Borg är trist. Förr i tiden så var Björn Borg bäst och kalsongerna höll år efter år. Men nu senaste 10-12 åren så slits dom i tyg och sömmar hela tiden. Senaste åren så har jag ändå gått igenom ett rejält gäng så det är inte måndagsex jag fått tag i. Kvaliteten har verkligen gått käpprätt åt helvete.

Synd för annars så sitter Björn Borg bra.
Citera
2019-08-01, 16:43
Medlem
1000001s avatar
Jag drar väl till med ovanligheten och tipsar om Lidls löst sittande boxershorts. Tre för hundra, har hållit i flera år och inga mer svettiga bollar.

(Dom längst ner åt höger)
https://archiv.kompasslev.cz/dinarek...900-100000.jpg
Citera
2019-08-01, 17:04
Medlem
Jag har en del Frank Dandy som är bra. De har hållit länge.
Dressmann köpte jag sist men måste säga de varit usla. Ett par (av tre) gick sönder efter ett par tvättar bara.
Ska dock sägas att jag köpte de nog billigaste de hade. Var ett tre-pack av något slag.
Det fanns dyrare, och det är möjligt de är bättre och dem som folk här har positiva erfarenheter kring.
Citera
2019-08-01, 17:20
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haderajj
Blir galen på dagens kalsonger, Björn borgs går sönder i sömmar å tyg, nu senast köpte jag Frank dandys och efter 1 tvätt släpper sömmar å trådar hänger överallt.
Finns de några bra kalsonger som verkligen håller ??
Tacksam för svar
Trixet är att aldrig köra dom i torktumlaren, det är döden för alla plagg.

NewBody håller i åratal. Köpte 18 par 2009, de håller än. (skulle bara beställa 9, men fuckade upp lite där...)
Citera
2019-08-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000001
Jag drar väl till med ovanligheten och tipsar om Lidls löst sittande boxershorts. Tre för hundra, har hållit i flera år och inga mer svettiga bollar.

(Dom längst ner åt höger)
https://archiv.kompasslev.cz/dinarek...900-100000.jpg

Ser ut som lampskärmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in