2019-08-27, 17:30
Medlem
Tragisk händelse, missbruk misär och mord.jag lider med dom inblandades anhöriga.

mofiasko som genomsökte sandåslandet på en dag och som kan ingenting om allting.
Stackarn verkar gå igång på sånt här.
Tragiskt det också.
Slutar väl med att hen tar livet av sig framför sin enda vän datorn.
Citera
2019-08-27, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Ja men nog hittar man spår i bilarna dom använde, låt hunden nosa i skuffen så. Dessutom sa jag inte från Kiruna utan man blrjar leta dår direkt i parallax. Då kan hunderna snabbt hitta kroppen vid behov.

Men ja antingen har väl mördaren rengjort bilen med aceto, eller flygit i ett flygande tefat till parakka med JD och begravt honom utan NÅGRA SOM HELST SPÅR då ingen bybo sett eller hört och utan spår från grävandet.

lär vara en jädra massa spår om dessa misstäbkta gjort, tror därför ett mastermind år bakom detta

Men nu är det ju så att BO fått äran att åka i egen bil till slutdestinationen... Tror inte MGM brytt sig om att städa bilen efter den skjutsen....
Citera
2019-08-27, 20:00
Medlem
Har fått höra ryktesvägar att DN och BO ska ha legat med varandra även efter att han träffade EP. Sen som sagt, hört ryktesvägar.

Dock hoppas jag att inga fler skänker pengar till den där insamlingen. Jag vet att lånen har tagits för att BO skulle få en skoter, han har åkt runt halva stan med taxi för EPs lånade pengar m.m. Så att det är för att hon har hjälpt honom är bs, sen tror jag knappast att han hjälpte till att betala av ett öre på dom där lånen. Han hade ju inte ens ett jobb och en jävligt dyr hobby (knark)
Citera
2019-08-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsgurkan
Har fått höra ryktesvägar att DN och BO ska ha legat med varandra även efter att han träffade EP. Sen som sagt, hört ryktesvägar.

Dock hoppas jag att inga fler skänker pengar till den där insamlingen. Jag vet att lånen har tagits för att BO skulle få en skoter, han har åkt runt halva stan med taxi för EPs lånade pengar m.m. Så att det är för att hon har hjälpt honom är bs, sen tror jag knappast att han hjälpte till att betala av ett öre på dom där lånen. Han hade ju inte ens ett jobb och en jävligt dyr hobby (knark)

Måste bara inflika att det man inte är 110% säker på stämmer ska man nog ge fan i att skriva/säga. Väldigt tröttsamt med alla rykten och påhittade saker nu, Kiruna i ett nötskal!
DN och BO hade inte ihop det efter BO träffade EP. Sedan det du skriver om deras lån/ekonomi stämmer inte riktigt. Folk här kanske ska börja kolla upp vad som stämmer helt och hållet hädanefter!
Citera
2019-08-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsgurkan

Nu sitter du och hatar och hittar på massa lögner, är som att djävulen viskar i ditt öra vad du ska skriva.

Som sagt är DN en ängel, hon har haft det trassligt, men har aldrig varit otrogen och skulle aldrig försökt förstöra för några andra. Jag tröstade henne här om dagen och sa åt henne att ignorera hatet.

Han var mellan två jobb och inte levde han på andra inte, han har inga skulder till några kriminella som hans kära moder säger, lite småskulder som var bland annat misslyckade investeringar och en skoter för hans passion var att vara ute i naturen och pimpla och fiska. Skulle jag tänka på bråkstakar i Kiruna finns det hundra andra före honom som sagt.

En annan i tråden snackade om BO bil togs till Parakka, men om man inte tvättade bilen med aceton måste det vara så mycket dna och annat i den, dofter och blod. Hur kan polisen inte säkra bevis då, eller nyttja detta????? Uppenbart är det någon smart person som har rengjort med bilen med aceton och kanske annat, inte dessa tre.
Citera
2019-08-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S4baton
Ett sista tips till mofasti och övriga som känner sig träffade. Vet man inte hur man ska använda de/dem så ge fan i det. Stör mig som fan att vissa misshandlar det svenska språket så förbannat

Kan man inte lista ut hur det används så är det bättre att skriva i talspråk, det vill säga DOM.

Du har ju rätt men håll dig till ämnet. Tråden har redan spårat deluxe.
Citera
2019-08-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyxos
Måste bara inflika att det man inte är 110% säker på stämmer ska man nog ge fan i att skriva/säga. Väldigt tröttsamt med alla rykten och påhittade saker nu, Kiruna i ett nötskal!
DN och BO hade inte ihop det efter BO träffade EP. Sedan det du skriver om deras lån/ekonomi stämmer inte riktigt. Folk här kanske ska börja kolla upp vad som stämmer helt och hållet hädanefter!

Joakim var ofta hos D nätterna igenom när han var tillsammans med EP, så du snackar skit.
Citera
2019-08-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Joakim var ofta hos D nätterna igenom när han var tillsammans med EP, så du snackar skit.

Han har varit där någon natt ja, men då med fler folk/vänner samtidigt. Förstår inte hur folk här i staden kan vara så blåsta och tro på DN's lögner/fantasidrömmar om att hon och BO ska haft ihop det. DN borde istället berätta sanningen om vilka det är hon faktiskt varit med (dessutom samtidigt som hon hade förhållande med JL) på senaste. Varför ljuga om att ha varit med en person man inte varit med, och dölja dom man faktiskt varit med.
Citera
2019-08-27, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyxos
Han har varit där någon natt ja, men då med fler folk/vänner samtidigt. Förstår inte hur folk här i staden kan vara så blåsta och tro på DN's lögner/fantasidrömmar om att hon och BO ska haft ihop det. DN borde istället berätta sanningen om vilka det är hon faktiskt varit med (dessutom samtidigt som hon hade förhållande med JL) på senaste. Varför ljuga om att ha varit med en person man inte varit med, och dölja dom man faktiskt varit med.

Jag håller öppet att durres tjej har med ett finger i mordet (svartsjuka)
Citera
2019-08-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Jag håller öppet att durres tjej har med ett finger i mordet (svartsjuka)

Du kan inte ha alla hästar hemma haha!

(EP hade nog mördat DN isåfall)
Citera
2019-08-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miaua
Jag vet att mitt inslag inte är specifikt för denna tråden. Men jag läser i alla trådar och reagerar. Alla dessa söndriga människor. Jag tvår mina händer i förtvivlan när jag läser om droger, mord osv. Det finns egentligen ingen som vill leva dessa liv. Men, vi har varken adekvat drog eller psykvård. Och värre blir det. Hela tiden skärs det ner. Samma med sjukvården. Den är så överbelastad att ingen tar ansvar utan bara bollar vidare. Många av dem som hamnar i dessa situationer har vuxit upp otryggt. Många har föräldrar som själva missbrukar. Jag såg en gång en mycket bra poster. En liten kille som satt på en diskbänk belamrad med disk, flaskor och jag tror det var sprutor. Texten löd ”vem ska koka min gröt idag”. Sverige är i nöd. Men se det vill inga politiker erkänna. kejsarens nya kläder....

Kina blev av med ett omfattande opiatmissbruk på bara något halvår en gång.. det är inte så svårt.. lite hårdhandskar räcker
Citera
2019-08-27, 23:38
Medlem
Det är ju fan inte klokt hur jävla slut den där staden och dess invånare är. Varenda gång något tragiskt händer så är gamande efter snaskigt skvaller, vilda spekulationer, ryktesspridning och diverse annat skitsnack som ska florera. Varenda jävla dag. Och det bästa är ju att ni är så pass fel funtade att ni verkligen tror att ni skulle ha något som helst moraliskt överläge. Ni sitter just nu och gottar er i en annan människas död utan någon som helst tanke på dom som faktiskt sörjer det som har hänt. Ni blir bara inte bättre än såhär. Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in