Citat:
Har följt den här tråden då jag tycker det är mycket konstigt att en människa kan försvinna bara så där.
Men du Mofasti tar då priset i ignorans, du vet att polisen har gått ut med att det, de facto finns en brottsplats med blodspår?
Det finns tre personer häktade som är misstänkta för människorov, och på sannolika skäl dessutom.
Gör alla en tjänst och sluta tjata om en fiskeresa som med all sannolikhet inte har ägt rum
Men du Mofasti tar då priset i ignorans, du vet att polisen har gått ut med att det, de facto finns en brottsplats med blodspår?
Det finns tre personer häktade som är misstänkta för människorov, och på sannolika skäl dessutom.
Gör alla en tjänst och sluta tjata om en fiskeresa som med all sannolikhet inte har ägt rum
Bra sagt!
Ja det är mycket tragiskt och "konstigt" att han försvunnit bara sådär.
Mitt i allt detta så tänker man ju, men vars är du?
Varför hittas han inte?
Finbs ju flera tänkbara som skulle kunna va inblandad i det här (förutom dem som sitter häktad) om det nu faktiskt finns en 4:e gm.
Det finns många som haft anledning till att inte tycka om bo och vad jag har hört så visste han om det och var ev på väg från stan.
Men sen om det berodde på att han vetet om att han var hotad el om det berodde på att han lessnat på Kiruna, det låter jag vara osagt.
Men med tanke på att han la ut sin speldator på kiruna fyndtorg för 20 k, här för några veckor sedan så kan ev det stämma som står i aftonbladet, att han haft en skuld.
Bland kirunas småkrininella (finns inte några direkta "gangsters" här ju) är det mer regel än undantag att "bötfälla" varandra för olika saker så det jag har undrat över, tyst för mig själv, är om han fått nåt sånt på sig?