2019-08-10, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenh00k
Den bilden och texten ligger kvar på instagram..

Att hon inte ger upp någon gång! voiherre
Citera
2019-08-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyxos
Vad hade J.L sagt vid besöket då? Inget konstigt?
Ber om ursäkt att jag fick det att framstå som det var min vän som hade varit och besökt JL på psyket . Jag läste det på jodel ett inlägg där det stod att en vän var och besökte honom på psyket och att han hade haft klösmärken i ansiktet samt ett Jack i huvudet .
Även ett annat inlägg på jodel som var liknande , att den personen hade träffat på JL och DN på akuten och sett samma sak : dvs klösmärken och Jack.
I Kiruna måste man besöka akuten innan man får åka på akutpsyk i Gällivare.
Så uppgifterna verkar ju stämma
Citera
2019-08-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inteaktivnu
Ber om ursäkt att jag fick det att framstå som det var min vän som hade varit och besökt JL på psyket . Jag läste det på jodel ett inlägg där det stod att en vän var och besökte honom på psyket och att han hade haft klösmärken i ansiktet samt ett Jack i huvudet .
Även ett annat inlägg på jodel som var liknande , att den personen hade träffat på JL och DN på akuten och sett samma sak : dvs klösmärken och Jack.
I Kiruna måste man besöka akuten innan man får åka på akutpsyk i Gällivare.
Så uppgifterna verkar ju stämma

Jo att han varit på akuten och psyket har jag fått höra. Hade dock varit intressant att veta hur han betett sig och vad han sagt på psyket!
Citera
2019-08-10, 20:47
Medlem
Vilken bil har M.S och M.I setts med i Vittangi?
Citera
2019-08-10, 21:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Efter att tre personer blev häktade.

Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Finns det en gnutt hopp om att BO KAN vara vid liv efter så lång tid? Har det hänt tidigare med försvunna människor? Kan någon hålla honom vid liv inlåst någonstans? Eller är det helt omöjligt nu när de 3 Misstänka killarna är häktade?

Nej jag tror inte att JD är i livet.

Två veckor är en lång tid. Hade det gällt ett par tre dagar så är det en annan sak. Jag tror inte heller att någon skulle ha hållit den försvunne vid liv inlåst någonstans efter att tre personer blev häktade.
Citera
2019-08-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenh00k
Den bilden och texten ligger kvar på instagram..

På DNs instagram? Finns det länk till den? Lyckas inte hitta igen henne där
Citera
2019-08-10, 21:51
Medlem
Fiske är nog tyvärr önsketänkande vid det här laget. Kändes rimligt i början ja, men det har gått alldeles för lång tid och inget tyder på att han är och fiskar.

I övrigt står det stilla verkar det som, inte mycket konkret som händer vad det verkar.
Citera
2019-08-10, 22:03
Medlem
DjPuttes avatar
JD är tagen av daga det kan man fastslå, Frågan är mer var är kroppen gömd och ngn sade det hade vart en fest 27:e då han försvann var det där polisen gick igenom alla garage???

Logiskt sett ligger kroppen nära tillhands från där han sist sågs börja flytta en kropp längre sträcka fungerar inte, Vet ngn om dem sökt i vattendraget som kommer närmast Glaciärgatan eller vad den nu hette utmärkt ställe gömma en kropp i all hast.....
Citera
2019-08-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyxos
Jo att han varit på akuten och psyket har jag fått höra. Hade dock varit intressant att veta hur han betett sig och vad han sagt på psyket!
Det hade det varit absolut - om den personen även är här på fb kanske han / hon svarar.
Annars ska jag fråga i tråden på jodel direkt jag inte har timeout där längre. Borde vara imorgon eller måndag hoppas jag
Citera
2019-08-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
JD är tagen av daga det kan man fastslå, Frågan är mer var är kroppen gömd och ngn sade det hade vart en fest 27:e då han försvann var det där polisen gick igenom alla garage???

Logiskt sett ligger kroppen nära tillhands från där han sist sågs börja flytta en kropp längre sträcka fungerar inte, Vet ngn om dem sökt i vattendraget som kommer närmast Glaciärgatan eller vad den nu hette utmärkt ställe gömma en kropp i all hast.....

Det vattendraget är hårt trafikerat av löpare, joggare, cyklister och gångare med och utan hund, där ligger det inte ett smack
Citera
2019-08-10, 22:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slrtbrtfst
Det vattendraget är hårt trafikerat av löpare, joggare, cyklister och gångare med och utan hund, där ligger det inte ett smack
Tänkte bara för det ligger rätt nära göra av sig med en kropp istället för böka runt i en bil, Enda är väl att MP skulle söka med utgång från Glaciärgatan och runt skogen där så lär dem hitta JD misstänker jag längre bort tvivlar jag han finns!
Citera
2019-08-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag har redan sagt detta. Ni tror inte en man klarar av sig själv i skogen levandes på en diet av fisk och bär?

Han är sedd och polisen i Kiruna är inte CSI, dom stumblar runt i mörkret. Han har ju för tusan setts.
Bara för att en aspackad Övre Soppero bo (byn som gud glömde och där man bajsar på sin egen gård) tror att hen sett honom så betyder det inte hen sett honom kan lika gärna vart en renkalv 😘😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in