2019-08-01, 09:43
Medlem
trigganiggas avatar
Presskonferens med AfD (med engelsk undertext):

https://d.tube/#!/v/vladtepesblog/QmSd2yxHzexbtxTgZ3mhr4Hq1HdBtYHd61ToDgjXNAWtBL
Citera
2019-08-01, 11:28
Avslutad
Bara för att få tyst på alla islamhatare. GM är krist enligt tysk media (är själv tysk och läste det imorse)
Citera
2019-08-01, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Benowitzka
Bara för att få tyst på alla islamhatare. GM är krist enligt tysk media (är själv tysk och läste det imorse)

https://philosophia-perennis.com/2019/07/30/frankfurt-ice-schubser-war-kein-blitz-radikalisierter-moslem-sondern-christ/
Citera
2019-08-01, 15:52
Medlem
Apexpredators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Sa norrmannen som kommer från ett land beroende av invandrande arbetskraft. Ert land hade fan gått under utan svenskar och polacker!

Så vad är hönan och vad är ägget? Blir alla muslimer psykotiska eller blir man muslim när man har en psykos? Och hur kan människor som inte är muslimer få en psykos? Så många bra frågor, förväntar mig många dumma svar!

Har inte ni ett eget forum att hänga på eller?

Det där är danska...
Citera
2019-08-01, 16:41
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Sa norrmannen som kommer från ett land beroende av invandrande arbetskraft. Ert land hade fan gått under utan svenskar och polacker!

Så vad är hönan och vad är ägget? Blir alla muslimer psykotiska eller blir man muslim när man har en psykos? Och hur kan människor som inte är muslimer få en psykos? Så många bra frågor, förväntar mig många dumma svar!

Har inte ni ett eget forum att hänga på eller?

Det är bra och trevligt att det kommer inlägg från våra grannländer tycker jag. Varför tycker inte du det?
Citera
2019-08-01, 22:41
Medlem
Cleopectras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Eritreaner jobbar på sitt rykte i Europa, märker jag. Först Elin Krantz, därefter IKEA, följt av detta (och säkerligen fler groteska och oprovocerade brott jag inte är varse om).

Varför kan inte afrikaner eller araber bete sig på europeisk mark? Varför läser vi konstant om dessa vidriga våldsbrott?

Om jag inte missminner mig så var Elin Krantz mördare från Etiopien dock...
Citera
2019-08-01, 22:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigganigga
Presskonferens med AfD (med engelsk undertext):

https://d.tube/#!/v/vladtepesblog/QmSd2yxHzexbtxTgZ3mhr4Hq1HdBtYHd61ToDgjXNAWtBL

Reagerade på
Tyskland är tryggare än förr
Citera
2019-08-02, 15:41
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Reagerade på
Tyskland är tryggare än förr

Han citerade ju inrikesministern, som hade sagt att "Tyskland är tryggare än någonsin"... Samma som våra politiker försöker slå i oss om Sverige, alltså. Sedan berättar han också om de där idiotiska tyska frivilligorganisationerna, som t.o.m. åker till Medelhavet med sina "räddningskryssare" för att plocka upp lycksökarna och ta dem till Europa... Sedan händer det sådant här i Europa - det är så de "räddade" visar sin tacksamhet.
Citera
2019-08-02, 15:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Han citerade ju inrikesministern, som hade sagt att "Tyskland är tryggare än någonsin"... Samma som våra politiker försöker slå i oss om Sverige, alltså. Sedan berättar han också om de där idiotiska tyska frivilligorganisationerna, som t.o.m. åker till Medelhavet med sina "räddningskryssare" för att plocka upp lycksökarna och ta dem till Europa... Sedan händer det sådant här i Europa - det är så de "räddade" visar sin tacksamhet.
Ja jag förstod det -- jag tyckte bara det var lite tragikomiskt att politikerna där kablar ut samma blinda budskap som politikerna här.
Citera
2019-08-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleopectra
Om jag inte missminner mig så var Elin Krantz mördare från Etiopien dock...
Stämmer. Och eftersom han är/var kristen så skrev G.P att han studerar Bibeln på häktet (i förhoppning om att tona ned att det var en utomeuropeisk invandrare som attackerade svensk tjej)
Citera
2019-08-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Muslimen blir radikaliserad av att leva i ett västerländskt land, det västerländska sättet att leva motarbetar islam hela tiden på alla nivåer, kulturkrock Maximus.

Fast norrmän är skitlata och sämsta folket att tvingas jobba med pga just det.

Men ja, det finns en poäng i de du säger såklart.
Citera
2019-08-08, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Såg samma beteende på centralen i sth inte så länge sen.
Afrikan, prydligt traditionellt klädd läser nån typ av tidning och en svensk mamma med 2 åring som leker på bänken mittemot. När barnet lullar ut och kom inom 1m från mannen kickade han till allt han kunde mot barnet och missar med ett par cm. Mamman blev helt förskräckt, drar undan barnet och skrek åt mannen ett långt batteri av svordommar och han bryr sig inte det minsta, tittar inte ens upp från tidningen han läser.
Och vad gjorde du åt saken? Knöt näven i fickan? Hur fan kan du leva med dig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in