2019-07-28, 21:15
Medlem
Sov en normal nattsömn mellan onsdag och torsdag.

Tog subutex/buprenorfin på torsdagen åt knappt något och dygnade till fredagen, tog även subutex under hela fredagen men åt normalt hela dagen, sov dock endast drygt 4 timmar mellan 07-11 på lördagen (har varit vaken sedan dess) tog subutex hela lördagen och dygnade.

Runt kl.11:00 idag söndag tog jag en okänd mängd tjack bombade på tom mage, hade inte ätit sedan midnatt (16h) käkade dock jävligt mycket mat då, ett par timmar senare får jag typiska överdossymptom, grova svettningar, skakningar och kräks (symptomen försvann fort) Har sedan dess tvingat i mig massa mat, vätska och kosttillskott (magnesium & Multivitaminer)

Nu 10 timmar efter tjack intaget mår jag bra, känns som att jag kan sova.
Fick låna en pulsmätare utav en kompis och den visar mellan 100-115 i vilopuls nu vilket skrämmer mig lite, känns dock inte som att jag har hjärtklappning.

Termometern visar 37 grader och jag känner mig inte febrig.

Vågar jag sova nu? Oroar mig för att om jag inte sover snart så börjar jag krampa.

(Har varit vaken 34h i sträck, har endast sovit 4h under en 78 timmars period.

Samtidigt är jag rädd för att jag skall sluta andas i sömnen.

Tog 1mg alprazolam kl16 idag efter som att jag fick sån jäkla ångest och paranoia.

Ja jag vet att jag varit en jäkla idiot.

Skall jag dra till akuten trotts att jag mår bra nu?

Ska jag sova?
Jag kan nog somna utan hjälp, annars har jag tillgång till alprazolam, imovane, theralen och lergigan samt abilify.
2019-07-28, 21:29
Medlem
ms18s avatar
Ingen polare du kan bjuda över som kan se till dig i ett par timmar?
2019-07-29, 01:08
Medlem
moffegreven114s avatar
du behöver sova bara. släng i dej några blåa och ta en halv sub så sover du
2019-07-29, 13:35
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffegreven114
Det lät som en farlig blandning.
2019-07-29, 18:33
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffegreven114
Vafan, försöker du ta livet av grabben??? Sova kan han göra utan att stoppa i sig mer neråt och riskera andningsuppehåll.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlunt
Ja jag vet att jag varit en jäkla idiot.
TS, hur mår du idag?
2019-07-31, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det lät som en farlig blandning.

absolut inte. Det är vad jag hade gjort iaf käkat mat på det och vilat ut.
2019-08-01, 02:44
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
absolut inte. Det är vad jag hade gjort iaf käkat mat på det och vilat ut.
Tänkte på det som moffegreven skrev att blanda benso och subutex. Inte jätte hälsosamt, har visserligen själv gjort så. Men det är inte jättehälsosamt att blanda så.
2019-08-01, 02:58
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Tänkte på det som moffegreven skrev att blanda benso och subutex. Inte jätte hälsosamt, har visserligen själv gjort så. Men det är inte jättehälsosamt att blanda så.

Första gången jag tog sub fick jag någon xanor med, inte visste jag då att det var farligt, men visst är det en skön combo. Men som sagt, jävligt korkat råd utav moffe...
2019-08-01, 03:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Första gången jag tog sub fick jag någon xanor med, inte visste jag då att det var farligt, men visst är det en skön combo. Men som sagt, jävligt korkat råd utav moffe...
Det låter ungefär som jag då. När jag var nybörjare så blandade jag xanor med subutex, visste inte heller att det var en farlig blandning just då.
2019-08-01, 12:27
Avslutad
Citat:
Det låter ungefär som jag då. När jag var nybörjare så blandade jag xanor med subutex, visste inte heller att det var en farlig blandning just då.

Långt ifrån nybörjare. Man kolar inte av några enstaka mg av båda. Blandar det konstant och nojade på det förut men somnar gott på det ibland, bara färskingar som dör av såna simpla blandningar..
2019-08-02, 00:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Långt ifrån nybörjare. Man kolar inte av några enstaka mg av båda. Blandar det konstant och nojade på det förut men somnar gott på det ibland, bara färskingar som dör av såna simpla blandningar..
Jag var ju färsking när jag blandade. Fick höra senare att det inte var så bra. Vet att man inte heller ska blanda opiater med alkohol, brukar göra det ändå. Så visst det beror ju på hur mycket man tar och hur pass van man är med substanserna i fråga.
2019-08-03, 05:01
Avslutad
Citat:
Jag var ju färsking när jag blandade. Fick höra senare att det inte var så bra. Vet att man inte heller ska blanda opiater med alkohol, brukar göra det ändå. Så visst det beror ju på hur mycket man tar och hur pass van man är med substanserna i fråga.

Jo dom flesta borde veta att blanda alkohol, Benzo med opiater är dumt. Väldigt individuellt måste jag säga men så länge man inte är ovan är det i princip omöjligt o dö på blandning..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in