Citat:
Ursprungligen postat av
nyfikenskribent
Tråden om Amanda visar tydligt att fler och fler islamister har lämnat SFI och hittat till Flashback. Min fråga är, kommer islamisterna snart ta över forumet?
Nej, vi kommer att äga ned dem totalt och därefter kommer de lämna forumet i frustration och gå hem till Facebook igen, kanske efter att ha skapat en eller ett par "buhu"-trådar i
(FB) Klagomål och kritik
Citat:
Ursprungligen postat av
nyfikenskribent
Finns det något som går att göra för att stoppa denna utvecklingen?
Be vigilant.
Citat:
Ursprungligen postat av
nyfikenskribent
Kommer vanliga debattörer lämna forumet precis som svenskar lämnar bostadsområden som tas över?
Only the Weak.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det kommer bli som när SSU skulle "raida" forumet och "äga" allt högerfolk.
HAHAHA, jag åt (ägde ned totalt) ett gäng av dem. De smakade gott. De krävde inte så mycket jobb dock. De fungerade mest bara som aperitif.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
De flesta av oss har ju slipa sina argumentationstekniker så att säga live och skarpladdat medans SSU:arna bara har debatterat på SSU-möten. Islamister kommer att möta samma öde.
Jag minns när "JagÄrHär"-dårarna kom direkt från Facebook och hit. Det bidde rena jävla slakthuset på Flashback ett tag, tills de alla hade fått sig själva avstängda för diverse regelbrott. Att äta "JagÄrHär" är ungefär som att äta råbiff. Lättuggat men mycket delikat.