2019-07-26, 22:31
Medlem
Att öppna en stribbklubb är en av dom enklare kategorierna om man jämför nattklubb eller restaurang etc.
Att skaffa tjejer och lokal är jätte simpelt. Sen får man fixa alkohol tillstånd etc..

Tjejerna är på provision så det är ingen kostnad direkt. 1-2 bartender och 1-2 vakter, så utgifterna är inte så stora. Sen tar man 20-30€ inträde. En bra kväll 150 gäster. Det blir man bra hacka.

Så låt oss säga att man går i vinst 2000- 2500€ på en kväll. Har man 4- 5 bra kvällar / mån som blir det mycket pengar. Här kan man ta en del svart också.

Det stora hindret är ju marknadsföring! Varför skulle dom gå till mig ect ect.

Det som oroar mig mest är utpressning. Det känns som att stripp klubbar är maffian som äger, vad tror ni?
Citera
2019-07-26, 22:46
Medlem
kalkryggars avatar
För det första. Var i världen har du tänkt att öppna detta vuxen-tivoli? Det är den viktigaste frågan du måste besvara i tråden just nu.
Citera
2019-07-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
För det första. Var i världen har du tänkt att öppna detta vuxen-tivoli? Det är den viktigaste frågan du måste besvara i tråden just nu.

Spanien
Citera
2019-07-26, 23:07
Medlem
Fråga: Ponera följande, en lokal snut kommer in på klubben och bryter din arm, tömmer kassaskåpet och skriker this is my city punk, vad gör du? Ringer du snuten?
Citera
2019-07-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Fråga: Ponera följande, en lokal snut kommer in på klubben och bryter din arm, tömmer kassaskåpet och skriker this is my city punk, vad gör du? Ringer du snuten?

Nej såklart inte. Vad är det för fråga? Jag vet att snuten är korupta i Spanien. Mer än många tror. Hela spanien är korupt det är ett stor problem. Alla komuner och städer har sina egna "politik klaner" Men tror du att det verkligen skulle hända att snuten gör detta? Det är inte olagligt med en stripp klubb.
Citera
2019-07-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Nej såklart inte. Vad är det för fråga? Jag vet att snuten är korupta i Spanien. Mer än många tror. Hela spanien är korupt det är ett stor problem. Alla komuner och städer har sina egna "politik klaner" Men tror du att det verkligen skulle hända att snuten gör detta? Det är inte olagligt med en stripp klubb.
Jag ville bara påpeka att det är en ljusskygg verksamhet som drar till sig ett visst typ av klientel, mycket kontanter i omlopp medför ju såklart vissa risker.

Om det skulle hända vet jag inte, jag tycker dock du ska förlika dig med tanken att ett utpressningsförsök visst kan hända och planera därefter.
Citera
2019-07-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag ville bara påpeka att det är en ljusskygg verksamhet som drar till sig ett visst typ av klientel, mycket kontanter i omlopp medför ju såklart vissa risker.

Om det skulle hända vet jag inte, jag tycker dock du ska förlika dig med tanken att ett utpressningsförsök visst kan hända och planera därefter.

Du har rätt. Det är sant! Mycket kontanter mycker risker. Rån , falska sedlar kriminella osv..
Men en stripp klubb är gratis pengar. Folk kommer alltid dra sig till tjejer och sex.
Citera
2019-08-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Att öppna en stribbklubb är en av dom enklare kategorierna om man jämför nattklubb eller restaurang etc.
Att skaffa tjejer och lokal är jätte simpelt. Sen får man fixa alkohol tillstånd etc..

Tjejerna är på provision så det är ingen kostnad direkt. 1-2 bartender och 1-2 vakter, så utgifterna är inte så stora. Sen tar man 20-30€ inträde. En bra kväll 150 gäster. Det blir man bra hacka.

Så låt oss säga att man går i vinst 2000- 2500€ på en kväll. Har man 4- 5 bra kvällar / mån som blir det mycket pengar. Här kan man ta en del svart också.

Det stora hindret är ju marknadsföring! Varför skulle dom gå till mig ect ect.

Det som oroar mig mest är utpressning. Det känns som att stripp klubbar är maffian som äger, vad tror ni?

Det är ingen slump att det är mest kriminella som är aktiva i den här branschen. Bara att du frågar här är ett säkert tecken på att du inte ska in i branschen.
Citera
2019-08-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Det är ingen slump att det är mest kriminella som är aktiva i den här branschen. Bara att du frågar här är ett säkert tecken på att du inte ska in i branschen.

Nej jag är ingen maffia, men en stripp klubb skulle jag lätt kunna driva utan problem. Så bara för att jag undrar så är jag inte lämplig för det? Jag vet mycket väl att stipp klibbar är drivna främst bland kriminella. I Gbg så är det HA och ett annat gäng som har dessa. I stockholm så är det juggar, sen så är det givetvis blandat. I örebro är det också ett mc gäng. Så min fråga är inte om det är kriminella som driver min fråga var om det är stor chans för utpressning?

Så du verkar vara en tung gubbe va? Tungt kriminell som har koll på allt ? haha
Citera
2020-09-08, 23:07
Medlem
I Spanien finns ju knappt strippklubbar, det är vanligare med Puticlubs/nightclubs som ser liknande ut men som i själva verket är bordeller och agerar i ett grått lagligt/olagligt område, oftast registrerade som hotell. Jag tror risken för maffia/utpressning etc är lägre där än i Sverige men baserat på dina naiva uppfattningar om hur enkelt allt är och att du ska kunna snitta på 150 gäster per dag så tror jag du ska kolla på andra sätt att tjäna pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in