2019-07-27, 07:17
Medlem
Onanikrems avatar
Bekant bekände för mig att han aldrig någonsin skulle kunna knulla igen efter att ha öppnat den olåsta toadörren när den där kärringen eller hennes tvillingsyster torkade ur murrvan.

STACKARS BARN!
Citera
2019-07-27, 07:20
Medlem
Hade samma skolpojkar befunnit sig på en inrättning där det finns nakna kvinnor men av en typ som kan tänkas vara attraktiva i pojkarnas ögon så hade feministerna gått i taket.
Citera
2019-07-27, 07:35
Medlem
Gurglarens avatar
Hon gick ju omkring naken därinne för de hade en utställning. De hade inte behövt gå in dit. Fattar inte hur en naken kropp kan vara så jävla tabu, vem fan bryr sig...Och ja det hade varit samma sak om det var en naken man och tjejer.
Citera
2019-07-27, 08:39
Medlem
Så hennes kropp kallas konst. Hon skulle behöva tusen mil på löpbandet först.
Citera
2019-07-27, 08:45
Medlem
lersaters avatar
FY FAN!

För första gången i mitt liv tycker jag lite synd om "afghanbarnen" som tvingas knulla med dessa apor.. de e ju fan TIDELAG!
Citera
2019-07-27, 09:11
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Nej, inte alls. Ingen tar skada av att se en naken människa.

Att se henne naken tog nog mer skada än vad vi tror, bara att se det genom min dataskärm fick mig att må illa och tvätta ögonen med diskmedel.
Citera
2019-07-27, 10:23
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Video av ”utställningen”/händelsen:

https://vimeo.com/345313337

Trevligt att de psykiskt sjuka också får uttrycka sig i konst, antar jag?
Citera
2019-07-27, 10:27
Medlem
Visar hon upp sin äckliga vin o donken-kropp som att det ska vara naturligt att se ut så där?

Fettma är en sjukdom. Hon vill få alla att tro att det är okej att se ut ur som helst och det stämmer väl, men med en sådan kropp lever man kortare och sämre.

Behöver inte vara bodyshaming, mer healthshaming. man ska ta hand om sig.
Citera
2019-07-27, 10:38
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Tänk om det var ett gäng 13 åriga tjejer som tvingats in i ett rum med ett gäng gubbar med plastsnoppar på bordet och en som är naken i trenchcoat.

Och du tycker att det här är bra undervisning?

Var har du fått det ifrån att någon är tvingad?
Det är troligen ett studiebesök eller liknande på en utställning där de säkert viste i förväg vad som väntade.
Citera
2019-07-27, 11:27
Medlem
panther1s avatar
Fy fan vad vidrigt. Vem fan vill se den kärringens naken? Jag förstår mig inte på vissa FULA feministers besatthet av att visa upp sina äckliga nakna kroppar. Låt barn vara barn för helvete, jävla blotterska.

Kärringen borde åtalas som den blottare hon dokumenterat är.

Hoppas någon anmäler henne. Hon är inget annat än en blottare!
Senast redigerad av panther1 2019-07-27 kl. 11:34.
Citera
2019-07-27, 12:05
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Hon är inte ful. En genomsnittlig något äldre kvinna ser ut ungefär så. Hon är något överviktig dock. Hon har ett vackert ansikte.

Eh, kanske du borde dra slutsatsen att en genomsnittlig, något äldre kvinna är ful istället? Verkar vara mer korrekt.

"Oj, den är inte äcklig, det är en genomsnitlig, daggammal kletbajs!", jaha, säger mer om din kulinariska sans än om andras äckelreaktioner.
Citera
2019-07-27, 12:07
Medlem
Konst ska få tänja på ramarna och provocera, det kan verka knäppt (och ibland är det så). Vet inte mer om detta än vad jag nu sett på några bilder. En tant som visar upp en tantkropp och några som klätt ut sig i kvinnokönskostymer.

Osmakligt ?
Kanske, men det fick reaktioner.

Grabbarna hade nog hellre velat se en naken fotomodell, men man kan inte få allt man önskar

Nåväl, de är nog välbekanta med porrsidor på internet så de vet väl redan hur en vacker kvinnokropp ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in