2010-01-11, 16:47
Medlem
Jimmits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
går det modifiera utseendet på svs? båda miniview och fullbordsvyn är otydliga och svåra att se på tycker jag
http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/boss-media-mod-modding-255541/
Citera
2010-01-11, 16:54
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmit
http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/boss-media-mod-modding-255541/
det där skall kollas närmare på när jag har tid imorrn, ser lovande ut! Tack!
Citera
2010-01-12, 15:21
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
det där skall kollas närmare på när jag har tid imorrn, ser lovande ut! Tack!
funkade skitbra!
Citera
2010-01-12, 17:27
Medlem
scwabs avatar
Jävla helvete! All in med Kung kung och så har den andre jäveln Ess Ess
Citera
2010-01-12, 22:30
Medlem
hjärnprotess avatar
Är jag ensam om problemet att uppkopplingen hickar till, för att återvända efter ca 30 sek, varpå man lirar ett par rundor när SvS-klienten plötsligt får internal error och omstartas automagiskt? Lite tröttsamt även om jag bara varit med om det ett fåtal ggr (men två ggr idag).
Citera
2010-01-12, 22:42
Medlem
Jimmits avatar
Citat:
funkade skitbra!
Lekte med det själv, riktigt underhållande syssla om man är tiltad eller nåt och inte bör spela på en stund
Citera
2010-01-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnprotes
Är jag ensam om problemet att uppkopplingen hickar till, för att återvända efter ca 30 sek, varpå man lirar ett par rundor när SvS-klienten plötsligt får internal error och omstartas automagiskt? Lite tröttsamt även om jag bara varit med om det ett fåtal ggr (men två ggr idag).

Du är lyckligt lottad som bara fått det 2 ggr/dag, jag får det ca. 10 gånger session.
Citera
2010-01-16, 11:15
Medlem
pokergudens avatar
frågan har säkert redan varit uppe, men när jag loggat in och skall öppna ett bord, så blir rutan svart och istället för att bordfan öppnar sig efter 1-2sek, så stängs skiten ner. Har varit med om detta förrut och det har då räckt att jag startat om klienthelvetet, men denna gången verkar det icke fungera, då jag inte kunnat spela sedan igår morse. Enormt tiltande!
Citera
2010-01-16, 11:26
Medlem
Började inatt för mig. Nu sitter alla mina pengar fast inne i pokerklienten. När jag loggar ut överförs dom ej till spelkonto. Helmysko. Avgå SvS!
Citera
2010-01-16, 12:23
Medlem
pokergudens avatar
Som ett edit på mitt föregående inlägg, så funkar det när jag öppnar alla bord under 1/2, men inte 1/2-nivån och övriga nivåer över den. Riktigt skumt. När jag väl lyckas öppna borden under 1/2, så är det helt annan layout på borden än igår, typ inga marker i mitten, utan bara siffror på hur stor potten är osv, detta är riktigt skumt alltså...

Va inne på svs-hemsida/pokerdelen, men det står inget om någon uppdatering av klienten eller något sådant
Citera
2010-01-16, 12:32
Medlem
Imaginatiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerguden
Som ett edit på mitt föregående inlägg, så funkar det när jag öppnar alla bord under 1/2, men inte 1/2-nivån och övriga nivåer över den. Riktigt skumt. När jag väl lyckas öppna borden under 1/2, så är det helt annan layout på borden än igår, typ inga marker i mitten, utan bara siffror på hur stor potten är osv, detta är riktigt skumt alltså...

Va inne på svs-hemsida/pokerdelen, men det står inget om någon uppdatering av klienten eller något sådant

Du kanske har råkat klicka i minivy? Den skiten har förbryllat mig massor med gånger!
Citera
2010-01-16, 12:34
Medlem
pokergudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaginatior
Du kanske har råkat klicka i minivy? Den skiten har förbryllat mig massor med gånger!

Tack för hjälpen, I AM retarded!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in