• 1
  • 2
2020-06-29, 10:01
Medlem
HuldumeyStones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Vi har det som en del i vår vardag, dock inte som ett straff per se, utan mer som ett sätt att fördjupa närhet, disciplin och göra utlevnaden än mer personlig.

Av mjölken får hon bland annat kärna smör och göra grädde.

Då är det ju bra att just du kanske har hittat en kvinna som har bröst formade som en slags avlånga spenar. Vid större högtider kan man på förhand avgöra det i dekolletagen. Själv har jag varken stora bröst eller såna perfekta spenar. Klarar (tyvärr för dig) penntricket utmärkt. Höhö.
Senast redigerad av HuldumeyStone 2020-06-29 kl. 10:04.
Citera
2020-06-29, 10:15
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HuldumeyStone
Då är det ju bra att just du kanske har hittat en kvinna som har bröst formade som en slags avlånga spenar. Vid större högtider kan man på förhand avgöra det i dekolletagen. Själv har jag varken stora bröst eller såna perfekta spenar. Klarar (tyvärr för dig) penntricket utmärkt. Höhö.
Bröstens form eller storlek när man startar har inget med förmågan att laktera att göra. När man sätter igång processen anpassar sig kroppen.

Det kan ta allt från 4 dagar till 6 veckor för dig att börja producera bröstmjölk.

Brösten påverkas av hormoner som utsöndras när brösten stimuleras på rätt sätt med den kontinuitet och disciplin som krävs.

Genom att stimulera bröstvårtan skickas signaler upp till hjärnan som då utsöndrar hormonerna prolaktin och oxytocin som styr mjölkproduktionen.

Behövs det så kan man hjälpa processen med olika sorters te, piller, men framförallt massage av mjukare eller hårdare slag samt skapa intima, trygga ”rum” där oxytocin naturligt produceras.

I och med att brösten stimuleras kan deras storlek och form förändras, så även dina.

Ju mer man läser av det du skriver, desto mer framstår du som en lallande idiot.

Utsöndringen av hormonerna kan också påverka dig mentalt, och i ditt fall skulle det säkert vara utomordentligt nyttigt på många vis.
Senast redigerad av Asmodeusvult 2020-06-29 kl. 10:19.
Citera
2020-06-29, 11:31
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Att kärna smör var inte något skämt.
Äter ni detta smör också..?
Citera
2020-06-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johpe707
Något jag går igång på är tanken att bli ammad. Jag minns tiden när kidsen kom till hur mjölkfyllda tuttar gjorde mina dagar.

Nuförtiden är det bara tankarna kvar...

Ingen som vet var/hur man kan få tag i färsk bröstmjölk?

Det kan ju vara en fråga om hur färsk just färsk ska vara? Annars prova DS och deras grupper för just ämnet. Det går dock ett par hundra män / kvinna i dem och att hitta någon som vill hjälpa dig är kanske inte helt lätt eller någon snabb process.

Finns ett ganska stort Danskt ANR / ABF forum om det är direkt från "källan" du vill ha den
Men samma sak där, kvinnorna är underrepresenterade, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in