2019-07-23, 19:12
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Många som är inne hör och beskyddar GM genom att säga att han inte alls är peddo eller liknande. Kanske ni känner honom privat eller lider ni av samma vidriga böjelse?

Hade jag fått bestämma så hade jag inte velat ge han dödsstraff men däremot låta han sitta inne för evigt där så han blir plågad varje dag av de medintagna. Jag tror inte att en spinkig pk/feminist/vänster korean idiot på ca 70 kg blir så långvarig där inne. Jag håller tummarna för att han kommer att få det för jävligt den sista tiden han har kvar.
Citera
2019-07-23, 19:12
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Hur mkt mogoloid är man inte om man åker hela jävla vägen till Amerikat för att knulla en brud oavsett ålder. Måste ju vara oändligt mkt lättare att göra som Alexandramannen och grooma småbrudar och kanske våldta någon. Whatever
Citera
2019-07-23, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
"Han gillar SD tydligen", det brukar utlands födda svenskarna göra.

https://www.nordfront.se/wp-content/...19/07/nabi.png

Om du läste det du just själv länkade till skulle du nog inse att du drog fel slutsats...
Citera
2019-07-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Vilket inlägg och vad heter tanten, där kanske går att fiska fram tjejens ålder. Noterade på fejjan att hon knappt verkar ha några kompisar. Någon diagnos kanske. Kanske därför hon inte bor med modern heller, kanske tjejen har behövt kuska runt mellan fosterhem och sånt. Vilket i så fall kan ha gjort henne till ett lätt offer också.

#450. Modern är död.
Citera
2019-07-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Svenne banan betyder vanlig, inte svensk.
Kanske bättre du bara håller käften innan du gör bort dig ännu mer. 😉🇸🇪
Citera
2019-07-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Det var ju en 19-årig svensk som åkte över till Amerika och gjorde samma sak för inte så länge sedan. Blev han förflyttad till Sverige? Om Joaquin lyckas bli förflyttad till ett svenskt fängelse kommer det inte dröja länge innan han är ute igen. Var det så han tänkte? Att han i sådana fall aldrig riskerar att vara inlåst i några femton plus år.

Hur funkar det egentligen.. I Sverige är det inte olagligt att som vuxen ha sex med någon från 15-års åldern och uppåt. Den 19-årige svensken som åkte över till USA hade ju sex med en flicka som är under 15 år. Men angående denna svenska skådespelare.. Går det att sitta av ett straff i Sverige p.g.a ett brott som begåtts i ett annat land men som inte är ett brott här i Sverige?
Senast redigerad av Pazzamo 2019-07-23 kl. 19:22.
Citera
2019-07-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Hur funkar det egentligen.. I Sverige är det inte olagligt att som vuxen ha sex med någon från 15-års åldern och uppåt. Den 19-årige svensken som åkte över till USA hade ju sex med en flicka som är under 15 år. Men angående denna svenska skådespelare.. Går det att sitta av ett straff i Sverige p.g.a ett brott som begåtts i ett annat land men som inte är ett brott här i Sverige?

Vet inte om det inte är ett brott även i Sverige så länge åldern inte är känd och det inte är känt hur länge det pågått på nätet.

Vet inte om han skulle flyttas över för det, när det ändå är i USA det begåtts och det är ett brott där.
Citera
2019-07-23, 19:31
Medlem
Nu tycker jag förvisso inte synd om dåren men att det skulle vara onormalt att attraheras av en femtonåring är självklart skitsnack. Kvinnor är som mest fertila i den åldern, enkel biologi. Att sedan agera på det och dessutom åka över till Amerikat där de ser väldigt hårt på den typen av relation är självklart vansinne.

Folk som sitter här och muttrar om pedofili och liknande är givetvis totalt ute och snurrar. Pedofili handlar om att attraheras av barn inte könsmogna tonåringar. Det förstnämnda är en sjukdom det senare ett sundhetstecken, även ifall det såklart kan vara moraliskt förkastligt(och i det här fallet dessutom olagligt) att agera utifrån känslorna.
Senast redigerad av Periodic 2019-07-23 kl. 19:35.
Citera
2019-07-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Nu tycker jag förvisso inte synd om dåren men att det skulle vara onormalt att attraheras av en femtonåring är självklart skitsnack. Kvinnor är som mest fertila i den åldern, enkel biologi. Att sedan agera på det och dessutom åka över till Amerikat där de ser väldigt hårt på den typen av relation är självklart vansinne.

Folk som sitter här och muttrar om pedofili och liknande är givetvis totalt ute och snurrar. Pedofili handlar om att attraheras av barn inte könsmogna tonåringar. Det förstnämnda är en sjukdom det senare ett sundhetstecken, även ifall det såklart kan vara moraliskt förkastligt(och i det här fallet olagligt).

Leta upp hennes fejja och se om du går igång på det du ser där. Det är ett barn, jag tror inte hon var femton när de tog upp kontakten på nätet. Hur märks att någon är fertil på en bild av ett barnansikte?
Citera
2019-07-23, 19:35
Medlem
Citat:
Vet inte om det inte är ett brott även i Sverige så länge åldern inte är känd och det inte är känt hur länge det pågått på nätet.

Vet inte om han skulle flyttas över för det, när det ändå är i USA det begåtts och det är ett brott där.

Precis, borde vara lika osannolikt att han får sitta i Sverige om han begår ett brott som inte är ett brott i Sverige, som att man skulle få böter i Holland för att ha rökt cannabis i Sverige.
Citera
2019-07-23, 19:36
Medlem
Citat:
Leta upp hennes fejja och se om du går igång på det du ser där. Det är ett barn, jag tror inte hon var femton när de tog upp kontakten på nätet. Hur märks att någon är fertil på en bild av ett barnansikte?

Har inte kollat på hennes facebook och har inget vidare intresse av det heller. Det kan självklart förhålla sig så att karln är pedofil, det vet jag ingenting om. Vad jag vet är att folk i allmänhet urholkar de flesta begrepp.
Citera
2019-07-23, 19:37
Medlem
FreddePisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
DET har jag ingen aning om. Men en av åtalspunkterna kan ge dödsstraff. Jag vet inte om man lägger på straffen eller om man, som i Sverige, enbart straffar för den värsta av dom när det gäller fängelse.

Här kan du begå ett mord för en person. Därefter en misshandel. Då åker du in för mordet, men det är meningslöst att straffa för misshandel eftersom den ger lägre straff. Här får man inte lägga på straff-år. Jag vet inte hur man gör i USA. Nån som vet?

de kan lägga ihop domarna, vet inte om de alltid gör det.
men har sett flera domar där den åtalade har fått ett flertal livstidsstraff (ett för varje dom)
där de är "vanligt" med flera hundra års staff i usa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in