2020-02-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Skådespeleri handlar om att låtsas

Nämen. Där sa du ju det. Det är så man blir tårögd.

"Allt kan ske, allt är möjligt och sannolikt"..."på en obetydlig verklighetsgrund spinner inbillningen ut och väver nya mönster". Som Strindberg skrev i inledningen till Ett drömspel.

Så är också teatern. Den lever och utvecklas. Den är inte en dammig och mossig tingest som luktar mögel.

Verkligheten handlar det om numer för JNO i Florida dock, den har slitit sönder hans chanser som skådis nu och det är hans eget fel. Men han är förmodligen från början ett offer själv. Han tillhör den värsta sorten: de som ger sig på barn.
Senast redigerad av Ajara 2020-02-26 kl. 21:08.
Citera
2020-02-26, 21:38
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Hamlet är en dansk prins. Titeln på pjäsen är Hamlet Prince of Denmark.

Självklart kan inte en dansk medeltidsprins spelas av en kines eller afrikan. Däremot kan en afrikan spela Otello och en jude bör spela rollen som ockraren i Köpmannen i Venedig.

Hamlet är inte dansk, han är (egentligen) irländsk.
https://www.sydsvenskan.se/2011-03-0...n-riktig-dansk
Citera
2020-02-26, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja jävlar. Jag trodde i min enfald att han tagit en plea deal som antagligen skulle ge honom ett par år på kurran, därav att åklagaren "lagt ned" fallet i väntande på en dom. Nu ligger han ännu mer pyrt till och man kan börja prata om många decennier i finkan, speciellt om den federala åklagaren vill ha en fjäder i hatten.

Jo, detta ser riktigt illa ut. Efter Epstein, Prince Andrew och Lolita express antar jag att man vill sätta ner foten när miljardärer, skådisar och kunglighet ger sig på minderåriga.

Dock så tror jag inte att man förstår hur liten betydelse "Joaquin Nabi Rustan" har i Sverige. Man tänker i banor av "skådis, Hollywood, elit".
Citera
2020-02-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Jo, detta ser riktigt illa ut. Efter Epstein, Prince Andrew och Lolita express antar jag att man vill sätta ner foten när miljardärer, skådisar och kunglighet ger sig på minderåriga.

Dock så tror jag inte att man förstår hur liten betydelse "Joaquin Nabi Rustan" har i Sverige. Man tänker i banor av "skådis, Hollywood, elit".

Eller så handlar det om det faktiska brott som han begått. Han hade förmodligen legat lika pyrt till om han hetat Janne Larson och varit lokförare från Gnesta.
Citera
2020-02-26, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Eh vadå "Känd Svensk Skådis"? Joaquin Rustan Nabi Låter mer som en Afghan eller möjligen någon från stäpperna i Kaukasus i gamla Sovjet. Vart har denne gök skådespelatt och varför skulle han vara "kändis"

Han ser mer ut som någon som skulle ha ertappats med att sätta på får i Farmen eller liknande program.

Knappast läge för landssorg om han får 40 år på kåken i USA..

Namnet har han tydligen tagit själv. Hette typ Jonas Olson förut eller liknande. Adopterad av vanligt folk i en finare del av Göteborg om jag inte minns fel.
Senast redigerad av Ajara 2020-02-26 kl. 23:14.
Citera
2020-02-26, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Eehhh... länken finns i mitt inlägg!

Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Namnet har han tydligen tagit själv. Hette typ Jonas Olson förut eller liknande. Adopterad av vanligt folk i en finare del av Göteborg om jag inte minns fel.

Och "Rustan" är en trådsanning av en flashbackare, kanske någon som köpt en dynggrep på Rusta idag?

https://www.clickorlando.com/news/20...rl-police-say/

Enligt amerikansk media heter han Rustan, förövrigt undrar jag varför han bär klänning i det här klippet.
Alla andra fångar tycks ha fått en vanlig jumpsuit. Kanske en åtgärd för att skydda sex offenders då den tycks vara "stab proof".

Han ser riktigt patetisk ut ståendes i sin klänning, man tycks inte ens ha låtit honom bära en jumpsuit under klänningen.

Han lär spendera resten av livet med uttöjt rektum.
Citera
2020-02-26, 23:12
Medlem
Citat:
https://www.clickorlando.com/news/20...rl-police-say/

Enligt amerikansk media heter han Rustan, förövrigt undrar jag varför han bär klänning i det här klippet.
Alla andra fångar tycks ha fått en vanlig jumpsuit. Kanske en åtgärd för att skydda sex offenders.

Han ser riktigt patetisk ut ståendes i sin klänning, man tycks inte ens ha låtit honom bära en jumpsuit under klänningen.

Han lär spendera resten av livet med uttöjt rektum.

Du har rätt, men han har bytt vanligt svennenamn till Joaquin. Jag tycker inte det ser ut som en klänning det ser ut som ett ovanligt fult designplagg säkert från någon ball svensk designer i ropet.
Citera
2020-02-26, 23:38
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Ganska känt att hela hollywood är full av pedofiler
Citera
2020-02-27, 05:45
Medlem
Svensk?

Ytterligare en tunnelbaneåkare som arbetar hårt för Sveriges internationella rykte.
Citera
2020-02-27, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Hamlet är inte dansk, han är (egentligen) irländsk.
https://www.sydsvenskan.se/2011-03-0...n-riktig-dansk

Ja! Det förklarar varför pjäsen heter Hamlet Prince of Denmark.
Citera
2020-02-27, 09:51
Medlem
laxkaviars avatar
stackars grabb. Tycker tjejen kan se ut som 18-19! Hur många dagar till ska han behöva sitta där?
Citera
2020-02-27, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
stackars grabb. Tycker tjejen kan se ut som 18-19! Hur många dagar till ska han behöva sitta där?

Eller hur... : /

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Så här såg hon ut när han började stalka henne på nätet. Och åldern visste han också. Varför jag vet det pågått så länge är hans tidigare öppna instagram, som var helt nedlusat sen lång tid med "Savi" och hjärtan hit och dit, vilket ingen av hans så kallade "me too-engagerade" teaterkollegor reagerade ett jota över.

Och det är hemskt att jag skriver det här, men jag tror att om han varit en medelålders svenskfödd gubbe med kulmage så hade det slagits på stora trumman. Men nu handlade det om en "rasifierad" "pk-människa", om än gubbe även han i förhållande till detta barn. Sorgligt men sant, tror att det var precis så.
Senast redigerad av Ajara 2020-02-27 kl. 10:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in