Citat:
Ursprungligen postat av
flummakarn
Först och främst kan jag belysa att jag har testat alla ssri/snri preparat som är tillgängliga för mig då jag varigt i kontakt med psykiatrin sen jag var mycket liten men dessa preparat har haft överväldigande negativa effekter. Jag har under flera års tid testat olika läkemedel men inget jag fått av läkaren har funkat.
Tramadol och vissa rc opiater är opiaterna/opioiderna jag tar. Jag skulle kunna sluta med opiaterna/opioiderna om jag har tillgång till benzo och rökat och har planer på att sluta men jag har inte satt dem planerna i verket än.
Jag bor ju på ett behandlingshem så min familj kan jag bara träffa en gång varannan vecka och vänner har jag knappt.
Okej. Jag förstod inte att du testat dessa mediciner jag pratade om. Då är du ju iallafall på behandlingshem så att det finns människor att få hjälp av om du behöver det?
Jag hoppas att det ordnar sig för dig, och som sagt, gällande flickvännen så är rådet att först få kontroll på medicinsituationen då en flickvän inte kan ersätta det. Det finns ingen möjlighet för en människa att fylla samma rum som en drog gör, jag tror bara att man tvärtom inte ger människan en ärlig chans, för den kommer blekna i förhållande till drogen.