2019-09-14, 21:08
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Erik har åldrats riktigt bra, väldigt intelligent, charmig och karismatisk
Det förvånar inte mig heller att Bellsan faller för Eriks pengar
Erik räddade Bellsan ifrån Hajens fordringsägare, och rekommenderade Belly Patton att bryta helt med Hajen och tog över själv
Men nu verkar Erik ha ärvt problemet
Hur vet du det? Att han "räddade" henne? Hade de ens träffats då?
Citera
2019-09-14, 21:35
Medlem
Kanelstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Erik Selin har i fler intervjuer sagt att hans enda intresse är aktier och fastigheter. Det bör man ha i bakhuvudet när man uttalar sig om Selins bilar, kvinnor och klädstil.
Precis, han har väl helt enkelt inte något intresse för kläder och gillar väl amerikansk skit helt enkelt?
Jag tror att Bella och Erik har hittat sin "själsfrände" i varandra.
De är bägge två omättliga på att prata om pengar, aktier och företagande. Tillsammans kan de prata om det 24/7. Allt annat är oviktigt.
Citera
2019-09-15, 01:45
Medlem
Citat:
Hand in Hand Sweden, som stöds av bland andra Erik Selin. Enligt Dagens industri är Erik en av Hand in Hans största givare och han har arbetat med organisationen i fem år.

https://www.hant.se/isabella-lowengr...-romansryktet/
Citera
2019-09-15, 02:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
En man som är tillsammans med Blondinbella är inte en distingerad gentleman.
Erik Selin klär sig inte som en distingerad gentleman.

Erik Selin kan klä sig som han vill med den position han har utan att tappa fart. Titta bara på Steve Jobs, när han presenterade Iphone 2007 så bar han vanliga sketna blåjeans och svart halvpolo.

Även fast jag ogillar BB som person och mediafenomen så kan jag förstå varför Selin trillat dit.
Citera
2019-09-15, 03:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Erik Selin kan klä sig som han vill med den position han har utan att tappa fart. Titta bara på Steve Jobs, när han presenterade Iphone 2007 så bar han vanliga sketna blåjeans och svart halvpolo.

Även fast jag ogillar BB som person och mediafenomen så kan jag förstå varför Selin trillat dit.
Helt riktigt att han kan se ut som han
Vad tror du att Erik Selin ser hos BB? Tror du att han är riktigt upp över öronen förälskad i henne?
Citera
2019-09-15, 03:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Helt riktigt att han kan se ut som han
Vad tror du att Erik Selin ser hos BB? Tror du att han är riktigt upp över öronen förälskad i henne?

Ja! Om inte annat så är han väldigt tänd på henne och kan inte tänka på annat.

Inget fel med det bör påpekas.
Citera
2019-09-15, 03:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja! Om inte annat så är han väldigt tänd på henne och kan inte tänka på annat.

Inget fel med det bör påpekas.
Absolut inget fel. Förälskelse och sexuell attraktion är svårt att stå emot.
Sex handlar det definitivt om.
Jag tycker att de verkar passa väldigt bra ihop. I alla fall utifrån.

Jag var bara nyfiken på hur du tänkte
Citera
2019-09-15, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Mer förvånande att han faller för henne. En numera inte ung en som är pantad och klär sig som en gammal tant. Han verkar ju ha huvudet på skaft minst sagt. Men BB har något som det verkar som får just medelålders miljardärer på pladask. Tömmer dom på några miljoner och sedan vidare till nästa.

Hon har nog klätt sig som en gammal tant precis lika länge som de har träffats. Man undrade varför hon bytte stil, bara så där, och svaret kom.
Citera
2019-09-15, 10:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Alldeles riktigt, men någon distingerad gentleman är han inte, som någon ville få det till i tråden.
Citera
2019-09-15, 23:31
Medlem
Citat:
Bloggaren och entreprenören Isabella Löwengrip är sedan juli tillsammans med miljardären Erik Selin.

Lite bilder på Erik Selin tillsammans med BB.

https://nyheter24.se/noje/932294-isa...ar-ar-bilderna
Citera
2019-09-15, 23:38
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Alldeles riktigt, men någon distingerad gentleman är han inte, som någon ville få det till i tråden.
I mina ögon ser Erik Selin ut som en gubbig nörd helt utan känsla och intresse för stil.
Han klär sig som han alltid har gjort, verkar det som.
Men...han har definitivt potential. Jag tror att Erik Selin skulle kunna passera för stilig om han valde lite andra, mer välsittande kläder och gick till en skicklig frisör.
Citera
2019-09-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
I mina ögon ser Erik Selin ut som en gubbig nörd helt utan känsla och intresse för stil.
Han klär sig som han alltid har gjort, verkar det som.
Men...han har definitivt potential. Jag tror att Erik Selin skulle kunna passera för stilig om han valde lite andra, mer välsittande kläder och gick till en skicklig frisör.

Så bra skrivit kan bara hålla med dig!
Kanske kommer han med nyaste höst stilen nu när hösten är här?

Ja, ett frisör besök hade han inte lidit av
el blir det mössa på huvudet till våren

BB vill kanske ha något att dra i så han får låta
det han har växa för hennes skull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här