2019-07-19, 17:39
Medlem
Raktinyllets avatar
Varför skriver Aftonbladet om Donald Trump varje dag? Vad är nyhetsvärdet med att han tappar ett paraply eller att han har tunt hår?

Är det intressant nyhetsvärde för majoriteten av svenskarna? Personligen skiter jag fullständigt fan i Donald Trump. Det är totalt ointressant för mig om han har knullat en porrstjärna eller att han har mäklat fred mellan Nord och Sydkorea.

Vi har alltså förstått att Aftonbladet hatar Donald Trump. Det börjar bli jävligt tjatigt.
Citera
2019-07-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Varför skriver Aftonbladet om Donald Trump varje dag? Vad är nyhetsvärdet med att han tappar ett paraply eller att han har tunt hår?

Är det intressant nyhetsvärde för majoriteten av svenskarna? Personligen skiter jag fullständigt fan i Donald Trump. Det är totalt ointressant för mig om han har knullat en porrstjärna eller att han har mäklat fred mellan Nord och Sydkorea.

Vi har alltså förstått att Aftonbladet hatar Donald Trump. Det börjar bli jävligt tjatigt.
Det kan ju möjligen bero på att han är president för världens mäktigaste land....
Citera
2019-07-19, 17:47
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Det kan ju möjligen bero på att han är president för världens mäktigaste land....

Skrevs det lika mycket om Obama?
Citera
2019-07-19, 17:49
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag stör mig på att de hela tiden försöker sitt bästa för att koppla ihop Trump med Epstein, fast Trump bröt den vänrelationen för många år sedan och aldrig varit på Epsteins ö eller flugit i hans jetplan vilket till exempel Bill Clinton gjort ett otal gånger. De kör den gamla bilden på Epstein ihop med Trump varje gång de skriver om Epstein.
Citera
2019-07-19, 17:51
Medlem
Enormt irriterande. Varenda dag tar de upp ngt som de tycker är negativt eller bara rent hån om de inte har ngt annat. De borde skämmas. Trumphatare började ju hata och kritisera redan innan han tillträtt posten. Jag beundrar honom för att han står ut med all denna skit levererad av problemmänniskor.
Citera
2019-07-19, 17:56
Medlem
Baie-mooi-Uils avatar
Är du masochist eller vad fan handlar det om? Ingen tvingar dig att läsa kvälls/skvaller-tidningen. Cuck.
Citera
2019-07-19, 17:59
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:

Varför läser du skiten varje dag då? Är du allmänt efterbliven eller månne självdestruktiv?
Sluta bry dig om vad Aftonbladets avdankade pseudo-journalister tycker och skriver.
Om du är rädd för dom samhälliga konsekvenserna av vad aftonbladet skriver så behöver du inte oroa dig, det är enbart samhällets bottenskrap som läser och påverkas av dyliga medier.
Citera
2019-07-19, 18:02
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baie-mooi-Uil
Är du masochist eller vad fan handlar det om? Ingen tvingar dig att läsa kvälls/skvaller-tidningen. Cuck.

Vart fan ska jag läsa nyheter då? Nyheter idag som lägger ut en artikel i veckan?
Citera
2019-07-19, 18:08
Medlem
Baie-mooi-Uils avatar
Citat:
Vart fan ska jag läsa nyheter då? Nyheter idag som lägger ut en artikel i veckan?

Kanske... du vet, dagstidningar vars affärsmodell inte är att sälja lättsålda lösnummer om Trump och andra kändisar? Ladda hem SVT-appen, helt gratis till skillnad från DN och SvD.
Citera
2019-07-19, 18:10
Medlem
Citat:
Allt du behöver veta om världen finns här på FB. Dessutom är de flesta Trumpanhängare....
Citera
2019-07-19, 18:10
Medlem
Det som stör en är att rapportering är så djävla ensidig. Man försöker ju inte ens att ge sken av att vara opartisk längre.

Jag gillade inte ens Trump, men efter medias totala haveri i rapporteringen har man ju börjat svänga.

Det verkar helt omöjligt för svensk media att bevaka USA, när där sitter en republikan i vita huset.

Det senaste haveriet är ju bevakningen av twitter fajten mellan Trump och gänget. Där har han fått sina motståndare att försvara en kvinna som hävdat att hela representanthuset är köpt av judar.
Citera
2019-07-19, 18:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Är väl ingen nyhet att Aftonbladet och annan svensk media hatar Trump på ett ideologiskt plan, men älskar att skriva häcklande artiklar om honom? Det ger ju klick.

Partiskheten är så öronbedövande att man tappat hörseln. Epstein-skandalen och demokraternas insyltning i det hela visade ganska tydligt att de hade en extrem bias. De visade bilder på Trump med Epstein, medans de mörkade clintons inlandning eller alla de andra berörda demokratiska donatorerna som är indragna i skiten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in