2019-07-17, 10:35
Medlem
hej! jag har sett att jag kommer nekas aktivitetsersättning och har på mig till den 1 augusti att komplettera. de står att jag kan skicka brev men inte vart. någon som vet?
Citera
2019-07-17, 10:37
Medlem
Har du ingen telefon?
Ring och fråga.
Du har tydligen internet.
Sök och du skall finna.
Citera
2019-07-17, 10:39
Medlem
https://www.forsakringskassan.se/pri...tsformedlingen
Citera
2019-07-17, 10:53
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerrasFunderingar
hej! jag har sett att jag kommer nekas aktivitetsersättning och har på mig till den 1 augusti att komplettera. de står att jag kan skicka brev men inte vart. någon som vet?
Har du inte fått ett beslut på papper? Isf står det på det vart du ska skicka kompletteringen. En annan idé är att du ringer till FK och frågar.
Citera
2019-07-17, 12:38
Medlem
526s avatar
Skicka intyg till oss
Här hittar du adressen till Försäkringskassans inläsningscentral dit du kan skicka intyg.

De intyg som din läkare eller du själv har skickat in till Försäkringskassan elektroniskt behöver du inte skicka med post. Om du känner dig osäker på om intyget har kommit in till Försäkringskassan kan du se detta genom att logga in på Mina sidor.

Försäkringskassans Inläsningscentral
839 88 Östersund

Det gäller till exempel läkarintyg, läkarutlåtanden, arbetsgivarintyg eller intyg om graviditet.

Du behöver inte märka intygen på något särskilt sätt om ditt personnummer står på intyget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in