2019-07-16, 21:35
Medlem
Hej!
Jag har en burk DMAA-kosttillskott här hemma. Detta är ju olagligt i Sverige. Men är det någon här som har någon personlig erfarenhet i användandet utav DMAA? Hur skadligt är detta? Har läst lite om det, hjärtklappningar, stroke och till och med dödsfall. Stämmer detta?

Alla råd och tips är öppet. Vill ju inte indirekt skada mig.
2019-07-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Hej!
Jag har en burk DMAA-kosttillskott här hemma. Detta är ju olagligt i Sverige. Men är det någon här som har någon personlig erfarenhet i användandet utav DMAA? Hur skadligt är detta? Har läst lite om det, hjärtklappningar, stroke och till och med dödsfall. Stämmer detta?

Jag köpte mesomorph förut när dom hade DMAA,

Det var helt grymt, hade världens bästa gym sessh,

Men ett par timmar efter blev jag väldigt trött, extremt trött, orkade knappt äta, ville bara sova,

Det var det ända, men om du inte tar för mycket mdaa, så kommer du vara okej, dödsfall har hänt p.g.a folk som tar allt för mycket på en gång
2019-07-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpleStreet
Jag köpte mesomorph förut när dom hade DMAA,

Det var helt grymt, hade världens bästa gym sessh,

Men ett par timmar efter blev jag väldigt trött, extremt trött, orkade knappt äta, ville bara sova,

Det var det ända, men om du inte tar för mycket mdaa, så kommer du vara okej, dödsfall har hänt p.g.a folk som tar allt för mycket på en gång

Jag förstår. Det var min tanke också. Dom har helt enkelt överdoserat. Finns det något annat alternativ än DMAA för hålla i koffein ruset på gymmet? Finns det någon PWO där ute som har effekt men som är laglig? Eller finns detta inte? Är allt skit(ingen potens)?
2019-07-16, 22:15
Medlem
Citat:
Jag förstår. Det var min tanke också. Dom har helt enkelt överdoserat. Finns det något annat alternativ än DMAA för hålla i koffein ruset på gymmet? Finns det någon PWO där ute som har effekt men som är laglig? Eller finns detta inte? Är allt skit(ingen potens)?

Jag har inte testat mycket själv, har hört ett par tala om en "samurai" pre work out från Ebay, som dom säger är riktigt kraftfullt, och det är från killar som också har testat mesomorph med mdaa,

Själv tar jag bara en espresso innan gymmet nu för tiden och det räcker för mig,

Något annat jag testade var "wild things by assault labs" det innehåller noopept, första gången, va helt underbart, kommer ihåg när jag va i gymmet, alla runt mig försvann, det ända som va i mina tankar var vikterna, och min form,

Fokusen va på en annan nivå, har aldrig varit med om något liknande, men tyvärr var det bara första gången jag tog de, andra gångerna försvann fokusen och känslan mer och mer..
Senast redigerad av SimpleStreet 2019-07-16 kl. 22:21.
2019-07-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpleStreet
Jag har inte testat mycket själv, har hört ett par tala om en "samurai" pre work out från Ebay, som dom säger är riktigt kraftfullt, och det är från killar som också har testat mesomorph med mdaa,

Själv tar jag bara en espresso innan gymmet nu för tiden och det räcker för mig,

Något annat jag testade var "wild things by assault labs" det innehåller noopept, första gången, va helt underbart, kommer ihåg när jag va i gymmet, alla runt mig försvann, det ända som va i mina tankar var vikterna, och min form,

Fokusen va på en annan nivå, har aldrig varit med om något liknande, men tyvärr var det bara första gången jag tog de, andra gångerna försvann fokusen och känslan mer och mer..

Tack för ditt välformulerade svar. Jag ska undersöka detta om jag vågar köra DMAA eller om jag ska byta ner mig till lite mildare.
2019-07-16, 23:01
Medlem
Har en del DMBA som är snarlikt och i rätt dos så gör det mig mest piggare. Höjer givetvis puls och blodtryck också. Däremot är det dåligt för hyn på mina händer och ger röda blemmor om jag använder det flera dagar i veckan.

Som så ofta så är det dos och intervall som gäller.
2019-08-03, 15:37
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Hej!

En polare körde det där, han fick dock mindre kuk vid slakt tillstånd så han kasta skiten och körde lagligt PWO istället.
2019-11-27, 18:59
Medlem
Dmaa är awsome. Hade mina bästa pass med det i kroppen. Energin tog aldrig slut. Risker finns det med allt. Du kan dö av en överdos koffein om du är korkad, likaså med dmaa eller vilket annat prep som helst. Jag skulle gärna komma över lite prima dmaa igen. Like it alot!
2019-11-27, 19:04
Medlem
jpettersson1991s avatar
Hänvisar till denna (FB) Stora Tråden om PWO - Med Guide/FAQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in