Flashback bygger pepparkakshus!
2019-07-17, 21:34
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
"Her throat had been slit by the young man, Brandon Clark, who then posted grisly photos of her body on social media before stabbing himself in front of officers who, after a brief struggle, arrested him, the police said."

-NY Times

Nej, inte dött (än iaf)

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
MR. OBVIOUS har gjort en film som beskriver det hela.Tjejen var fucked up & hade fantasier om att bli mördad osv..

The Tragedy of Bianca: When Social Media Enables Mental Illness.

https://www.youtube.com/watch?v=wcZPQjYZgBA
Inte för att låta som en douche men bad hon om det? Ska kolla videon senare...
Citera
2019-07-17, 21:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Inte för att låta som en douche men bad hon om det? Ska kolla videon senare...
"Bad om det" skulle jag inte vilja påstå. Men det var definitivt inget random dåd som skulle kunnat drabba vem som helst. Inget typiskt exempel på "mäns våld mot kvinnor". Filmen är klart sevärd.
Citera
2019-07-17, 21:38
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
"Bad om det" skulle jag inte vilja påstå. Men det var definitivt inget random dåd som skulle kunnat drabba vem som helst. Inget typiskt exempel på "mäns våld mot kvinnor". Filmen är klart sevärd.
Inte random dåd, då egga hon honom eller andra att mörda henne? Det jag menade med bad om det.
Citera
2019-07-17, 21:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Inte random dåd, då egga hon honom eller andra att mörda henne? Det jag menade med bad om det.
Hon sökte aktivt efter killar med psykiska problem, som hon sålde nakenbilder till osv. Hon hade ett antal beta-cucks som "orbiters" som förnedrades & användes som betjänter. Mördaren körde henne till en konsert på mordkvällen, där hon hade en riktig date med en annan kille som hon hånglade med inför den här galningen. Det var antagligen det som fick honom över gränsen. + en massa annat fucked up shit.

Hon beskrev även fantasier om att just bli knivmördad, på sociala medier. En galning som mördar en annan galning.
Citera
2019-07-17, 21:48
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Hon sökte aktivt efter killar med psykiska problem, som hon sålde nakenbilder till osv. Hon hade ett antal beta-cucks som "orbiters" som förnedrades & användes som betjänter. Mördaren körde henne till en konsert på mordkvällen, där hon hade en riktig date med en annan kille som hon hånglade med inför den här galningen. Det var antagligen det som fick honom över gränsen. + en massa annat fucked up shit.

Hon beskrev även fantasier om att just bli knivmördad, på sociala medier. En galning som mördar en annan galning.
Oh shit! Jag sympatiserar med incels men de fåtal procent som är i "gruppen" som hyllar Elliot Rodgers kommer se denna Chad som en hjälte. Nu är jag på BetaChads sida istället...
Citera
2019-07-17, 22:18
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Antalet följare på hennes Instagram ökar rejält. Varför väljer folk att följa en person som inte längre är i livet?

Förmodligen för att "hedra" henne.
Citera
2019-07-17, 22:43
Medlem
Citat:
Antalet följare på hennes Instagram ökar rejält. Varför väljer folk att följa en person som inte längre är i livet?

De älskar dig bara när du är gone. Tragisk värld.
Citera
2019-07-18, 02:19
Medlem
Citat:

Det är som med konstnärer, vars målningar värd mångdubbelt efter deras död. Döden är både skrämmande och fascinerande för oss människor.
Citera
2019-07-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Det är som med konstnärer, vars målningar värd mångdubbelt efter deras död. Döden är både skrämmande och fascinerande för oss människor.
Beror inte ökningen i värde på att dom tavlorna som finns är dom som finns? Alltså att konstnären aldrig kommer göra fler tavlor. Kollar du på t.ex artister som dör så blir inte deras skivor dyrare eftersom att det bara är att trycka upp flera skivor.
Citera
2019-07-18, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
Beror inte ökningen i värde på att dom tavlorna som finns är dom som finns? Alltså att konstnären aldrig kommer göra fler tavlor. Kollar du på t.ex artister som dör så blir inte deras skivor dyrare eftersom att det bara är att trycka upp flera skivor.

Du har nog rätt till viss del, men jag tror ändå det handlar om människors dödsångest.
Citera
2019-07-18, 16:58
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:

Så jag har sett dessa påståenden om "murder fantasies" och sammbandet att hon blev mördad med en kniv. Men det verkar som att dessa personer enbart baserar detta på denna textrad.

"*drops knife on the floor seductively* ohh nooo *kicks it towards you* how reckless of me! *lies down in a vulnerable position* oh noo looks like i"
https://tellonym.me/ecsty

Tar vi hänsyn till statistik i N.Y över våld där förövaren känner offret. Eller det faktum att texten inte ens beskriver vad som ska hända med henne efteråt. Samt att detta verkar vara det enda exempel på hennes "murder fantasies". Så har jag har svårt att dra samma slutsatser om hennes påstådda fantasier, eller korrelation och kausalitet.

Ett tillägg. Precis innan jag skulle posta mitt svar så stötte jag på denna artikel. Vilket jag tycker var väldigt passade exempel för att visa på våld i nära relationer, specifikt knivvåld.

"The father of Brandon Andrew Clark — who allegedly slit the throat of social media star Bianca Devins and then posted photos of her dead body online — once threatened to kill the young man’s mother in the exact same way, as well as himself.

Utica police told CNYCentral that they have no indication at the moment that Brandon was inspired to kill Devins by what happened with his father.
[...]"
https://nypost.com/2019/07/17/dad-of...-kill-himself/
Citera
2019-07-18, 17:15
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Jag vet inte varför men snubben ger Abbe Blattelito-vibbar.
Håller med, och precis som Blattelito ser även den här kvinnomördaren ut som en untermenschen. Eftersom USA:s rättssystem inte är kalle anka som det svenska rättssystemet, så får vi hoppas att amerikanerna är lite seriösa och inte slösar tid på denna mindervärdiga kvinnomördare, och avrättar honom med elektriska stolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in