• 1
  • 2
2019-07-16, 04:53
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Jacob Hanssons väg Klågerup
Svedala kommun.

Gården där det sköts - ser det inte ut att vara närmast den katolska kyrkan?
Citera
2019-07-16, 06:47
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Var det på Herrgården?
Citera
2019-07-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Källa på den är välkommen.
Skånska dagbladet. idag.
Publicerades först 1 Augusti 2018
Han gjorde också en live intervju-ung kvinnlig reporter. Den låg länge på nätet.
Clark bor hos sin systerdotter.( Uppger inte systerdotterns namn).
Hur kan du ha missat att gamle modegangstern Clark, blivit Malmöpåg?
Citera
2019-07-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Vem är ens Clark?
Antar du är riktigt ung, nåja googla Clark Olofsson så får du veta mera.
Citera
2019-07-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Antar du är riktigt ung, nåja googla Clark Olofsson så får du veta mera.

26 är väl relativt ugnt! Men ja jag läste om honom! Klågerup ligger förövrigt i svedala kommun!
Citera
2019-07-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
26 är väl relativt ugnt! Men ja jag läste om honom! Klågerup ligger förövrigt i svedala kommun!
I tidningen skrevs Malmö. Återgav tidningens uppgift.
Clark skrockar nog gott åt det vi skriver här.
En gammal gubbe är han ju nu.Han borde rimligtvis ha bosatt sig på Rosengård.
Senast redigerad av moshes 2019-07-16 kl. 22:15.
Citera
2019-07-17, 18:59
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Nu gällde frågan om påståendet att han är en gentleman och inget annat.

Clark är ingen gentleman. Jag har träffat honom, för 25+ år sedan. Det är ingen du vill bråka med. Detta sagt, den generationen brottslingar ägnar sig inte åt kränkthet och tar inte till våld lika lätt som senare (MENA) generationer. Det fanns en proportionalitet som med invandringens tsunami (1990-tal och framåt) är som bortblåst. Det sjuka våldet är inte helt nytt i och med vågen 2015 onwards men inte f-n har det hjälpt. Hazarer m.fl är inte scouter.

Sedan har det alltid funnits psykopater. En välkänd svensk sådan är Axm*r (*=y), men han insåg själv att han borde sitta inne på livstid och ville inte ut då han förstod att det skulle sluta med att han hade ihjäl någon. Det ville han inte.

Detta såg jag när jag arbetade på en anstalt för länge sedan. Redan då var icke-svenskarna ca 2/3 av de intagna på avdelningarna för grova brott (2+ år). Hur det ser ut idag kan jag bara (mar)drömma om.
Senast redigerad av 30Luger 2019-07-17 kl. 19:07.
Citera
2019-07-17, 19:44
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
Clark är ingen gentleman. Jag har träffat honom, för 25+ år sedan. Det är ingen du vill bråka med. Detta sagt, den generationen brottslingar ägnar sig inte åt kränkthet och tar inte till våld lika lätt som senare (MENA) generationer. Det fanns en proportionalitet som med invandringens tsunami (1990-tal och framåt) är som bortblåst. Det sjuka våldet är inte helt nytt i och med vågen 2015 onwards men inte f-n har det hjälpt. Hazarer m.fl är inte scouter.

Sedan har det alltid funnits psykopater. En välkänd svensk sådan är Axm*r (*=y), men han insåg själv att han borde sitta inne på livstid och ville inte ut då han förstod att det skulle sluta med att han hade ihjäl någon. Det ville han inte.

Detta såg jag när jag arbetade på en anstalt för länge sedan. Redan då var icke-svenskarna ca 2/3 av de intagna på avdelningarna för grova brott (2+ år). Hur det ser ut idag kan jag bara (mar)drömma om.

Nu var det ju inte du som påstod att han var en go gubbe.
Sen vad du jobbat med eller tycker i övrigt är ointressant.
Citera
2019-07-17, 21:47
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Nu var det ju inte du som påstod att han var en go gubbe.
Sen vad du jobbat med eller tycker i övrigt är ointressant.

Du är klok du. Helt korrekt att jag inte påstått detta. Men du kanske uppmärksammade att jag svarade på något som du ville ha svar på. Det finns ingen anledning för dig att vara dryg eller dum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in