2019-07-15, 20:06
Medlem
Jag pratar om dem 5 50-mlers flaskorna som finns på systemet

Har aldrig provat nån Absolut vodka med smak, nån skillnad på dem? har svårt att tro att dem verkligen smakar citron men kan ha fel

Även prismässigt, är det värt det? Vet att hela grejen är lite bögig men har nog kommit till ett nytt stadie i livet.
Citera
2019-07-15, 20:10
Medlem
Japp. Kör på. Tänj gränserna och drick några halvor tills du spyr päronvodka genom näsborrarna och skiter i byxorna på samma gång.
Citera
2019-07-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Japp. Kör på. Tänj gränserna och drick några halvor tills du spyr päronvodka genom näsborrarna och skiter i byxorna på samma gång.
Tack snälla farbror!

Några gränser kommer knappast tänjas, var mer nyfiken om det är värt att köpa?
Citera
2019-07-15, 20:22
Medlem
Qactuars avatar
Jag har aldrig fattat poängen med dem. Man dricker ju inte vodka rent, så om man vill ha päron- eller citronsmak är det väl bara att blanda med något med päron- eller citronsmak?
Citera
2019-07-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qactuar
Jag har aldrig fattat poängen med dem. Man dricker ju inte vodka rent, så om man vill ha päron- eller citronsmak är det väl bara att blanda med något med päron- eller citronsmak?

Man kanske inte behöver blanda den när den nu smakar päron? Im honestly confused
Citera
2019-07-15, 20:38
Medlem
godhetsapostelns avatar
Vodka har väl alltid druckits ren i vodkabältet? Sen är väl just dessa för homofils drinknissar. inget fel med en grogg..
Citera
2019-07-15, 20:39
Medlem
En polares kusin jobbade på Absolut nånstans i skåne och han fick hem en jäkla massa olika flaskor som bara säljs i utlandet (eller om man special beställer dem kanske). Han hade en flaska som smakade Tutti Frutti och jävlar vad god den var.

Annars så är väl både Citron och Kurant helt ok
Citera
2019-07-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomstershorts
Jag pratar om dem 5 50-mlers flaskorna som finns på systemet

Har aldrig provat nån Absolut vodka med smak, nån skillnad på dem? har svårt att tro att dem verkligen smakar citron men kan ha fel

Även prismässigt, är det värt det? Vet att hela grejen är lite bögig men har nog kommit till ett nytt stadie i livet.

Vad är du ute efter? Billig sprit (som ändå är dyr) med smak av syntetiska estrar?

Nä, tacka vet jag för riktig vodka med vodkasmak och inget annat. Ska det vara smaksatt brännvin kan jag krydda det själv. Malört är en favorit här.
Citera
2019-07-15, 20:48
Medlem
Citat:

Klart man dricker sprit rent. Inte alltid men visst är det en tjusning med det! Hur gott som helst att ta sig en fin kall nubbe!
Citera
2019-07-15, 20:52
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Jo, det är väl så vodka/brännvin har druckits i flera hundra år i Sverige. Det är de senaste 10-20 åren det har fjollats till med en massa mer eller mindre exotiska smaker.
Citera
2019-07-15, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavitation
Vad är du ute efter? Billig sprit (som ändå är dyr) med smak av syntetiska estrar?

Nä, tacka vet jag för riktig vodka med vodkasmak och inget annat. Ska det vara smaksatt brännvin kan jag krydda det själv. Malört är en favorit här.

Jag antar att jag är ute efter nåt nytt, såg den när jag var på systemet sist och tyckte den såg fin ut.
Jag gillar tjejer.

Haha. dricker du det med välbehag? krydda med johannesört istället så blir det ännu bättre
Citera
2019-07-15, 22:13
Bannlyst
Jag har provat dem, är väl inte så jättespännande. Dock funkar ju de bra som nubbe till sommaren, för de som inte gillar akvavit eller brännvin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in