Citat:
Ursprungligen postat av
pyrro84
Som 2022 pipelinen ser ut s tror jag inte alls det r lngt borta.
Den som lever fr se...
Personen hll med om att kursen kommer komma tillbaka till 25kr, det r alltid ngot
Jag sjlv tror att det kommer g ganska fort med det tempot bolaget hller nu. Att en fond nu kpt in sig r ocks vldigt lovande. De gr ju lite mer research n den vanlige smspararen!
P kort tid har allt detta hnt
Citat:
New Institutional shareholder
IndiTreat to be distributed in Czech Republic and Slovakia through Promedica
IndiTreat to be distributed in Poland by Perlan Technologies
First IndiTreat order received from Labormed, Slovenia
First hospital joins the IndiTreat Evaluation Program IGNITE
2cureX launches IndiTreat mCRC Start test to guide 1st line treatment
2cureX: Signs Two New Distribution Agreements Reaches Its Goals for 2021
2cureX: New Distribution Agreement in Turkey
EU publishes an article about the successful finalization of 2cureXs MicroCaT project.
2cureX expands its Clinical Advisory Board with Professor Andrew Beggs, Queen Elizabeth Hospital Birmingham, UK
2cureX successfully completed the EU-project MicroCaT and received the final financial tranche of a 3,0 MEUR grant.
2cureX signs distribution agreement with Labormed in Slovenia
Specialized diagnostic solutions leader Werfen, to distribute 2cureX products in Spain
New development of the IndiTreat technology allows prediction of response to anti-angiogenic drugs in colorectal cancer.
REDEYE HJER RIKTVRDE I BASSCENARIO TILL 31 KR (23)
2cureX: IndiTreat market launch imminent
STOCKHOLM (Nyhetsbyrn Direkt) Mangold inleder uppdragsbevakning av 2curex med kprekommendation och riktkurs 48 kronor p tolv mnaders sikt.
Base-kurs p 31kr, bull runt 50kr. 2022 r ret som bolaget gr frn FoU till marknad, och det grs med en rivstart!
Uppsida i caset = enorm. Produkten r nu p marknaden dr det finns ett ondligt antal patienter.
Nedsida = nstintill obefintlig d testet r ett mste fr bde vrd och patienter. Kassan rcker i flera r framt ifall utrullningen skulle g lite trgt. Men men tanke p det skyhga intresset att f slja Indi-Treat s tror jag p motsatsen till trgt!