Citat:
Ursprungligen postat av
pyrro84
Som 2022 pipelinen ser ut så tror jag inte alls det är långt borta.
Den som lever får se...
Personen höll med om att kursen kommer komma tillbaka till 25kr, det är alltid något
Jag själv tror att det kommer gå ganska fort med det tempot bolaget håller nu. Att en fond nu köpt in sig är också väldigt lovande. De gör ju lite mer research än den vanlige småspararen!
På kort tid har allt detta hänt
Citat:
New Institutional shareholder
IndiTreat® to be distributed in Czech Republic and Slovakia through Promedica
IndiTreat® to be distributed in Poland by Perlan Technologies
First IndiTreat® order received from Labormed, Slovenia
First hospital joins the IndiTreat® Evaluation Program IGNITE
2cureX launches IndiTreat® mCRC Start test to guide 1st line treatment
2cureX: Signs Two New Distribution Agreements – Reaches Its Goals for 2021
2cureX: New Distribution Agreement in Turkey
EU publishes an article about the successful finalization of 2cureX’s MicroCaT project.
2cureX expands its Clinical Advisory Board with Professor Andrew Beggs, Queen Elizabeth Hospital Birmingham, UK
2cureX successfully completed the EU-project MicroCaT and received the final financial tranche of a 3,0 MEUR grant.
2cureX signs distribution agreement with Labormed in Slovenia
Specialized diagnostic solutions leader Werfen, to distribute 2cureX products in Spain
New development of the IndiTreat® technology allows prediction of response to anti-angiogenic drugs in colorectal cancer.
REDEYE HÖJER RIKTVÄRDE I BASSCENARIO TILL 31 KR (23)
2cureX: IndiTreat market launch imminent
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Mangold inleder uppdragsbevakning av 2curex med köprekommendation och riktkurs 48 kronor på tolv månaders sikt.
Base-kurs på 31kr, bull runt 50kr. 2022 är året som bolaget går från FoU till marknad, och det görs med en rivstart!
Uppsida i caset = enorm. Produkten är nu på marknaden där det finns ett oändligt antal patienter.
Nedsida = nästintill obefintlig då testet är ett måste för både vård och patienter. Kassan räcker i flera år framåt ifall utrullningen skulle gå lite trögt. Men men tanke på det skyhöga intresset att få sälja Indi-Treat så tror jag på motsatsen till trögt!