• 1
  • 2
2019-08-21, 00:18
Medlem
Vad är snyggast svarta eller bruna skor, om man tex blå kostym, Tycker svart är mer stillrent men att brunt ger det lite mer vardaglig ut
Citera
2019-08-21, 07:20
Medlem
Snops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fucksnus
Vad är snyggast svarta eller bruna skor, om man tex blå kostym, Tycker svart är mer stillrent men att brunt ger det lite mer vardaglig ut
Enligt klassiska klädkoder är det svarta skor som gäller om klädkoden är mörk kostym eller om de ska bäras på kvällen. Om inte någon speciell klädkod gäller så kan ett par mörkbruna skor i många fall vara snyggare enligt mig.
Citera
2019-08-21, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snop
Enligt klassiska klädkoder är det svarta skor som gäller om klädkoden är mörk kostym eller om de ska bäras på kvällen. Om inte någon speciell klädkod gäller så kan ett par mörkbruna skor i många fall vara snyggare enligt mig.

Beställde skor igår, inte i närheten av prisklassen här, då jag använder kostym å finskor 1 gånger per år, blev även ett bälte,

ett par mörkare bruna å ett par lite ljus, samma modell. Får se vilket som passar bäst till kostymen, bältet är lite mörkare. Så dom mörka skorna ligger snäppte före redan innan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in