Citat:
Problemet med Rumänien är att hororna där består utav... rumänskor. Det finns en anledning till varför de har sämst rykte i horbranschen och varför de brukar säga att de är italienskor när man frågar dem. De håller helt enkelt usel nivå, i 9 fall av 10 är det roligare att gå in på toaletten och runka än att knulla en rumänska, oavsett hur slank och knullinbjudande hennes kropp är.
Glöm Balkan, finns knappt något utbud och priserna blir därefter. Grekland är ett undantag.
För 5-10 år sedan hade jag hållit med dig, men numera har det blivit dyrt där och asiaterna som tidigare var kända för att vara slanka och nätta börjar få päronkroppar allt längre ner i åldrarna. Jag tycker Sydamerika är bättre, men de har så klart också problem med övervikt så man måste hålla sig till de som är runt 20 år. Har man typiskt svensk utseende och är hel och ren så blir man ibland nästan våldtagen av hororna i vissa sydamerikanska länder. Däremot är det inte lättraggat där, om man inte har ett nätverk.
Sydamerika. Är du rädd av dig så håll dig till Chile, är du en hårding så testa Venezuela.
Det stämmer faktiskt inte. Det är bara att gå loss på pasion.com och fynda.
Glöm Balkan, finns knappt något utbud och priserna blir därefter. Grekland är ett undantag.
För 5-10 år sedan hade jag hållit med dig, men numera har det blivit dyrt där och asiaterna som tidigare var kända för att vara slanka och nätta börjar få päronkroppar allt längre ner i åldrarna. Jag tycker Sydamerika är bättre, men de har så klart också problem med övervikt så man måste hålla sig till de som är runt 20 år. Har man typiskt svensk utseende och är hel och ren så blir man ibland nästan våldtagen av hororna i vissa sydamerikanska länder. Däremot är det inte lättraggat där, om man inte har ett nätverk.
Sydamerika. Är du rädd av dig så håll dig till Chile, är du en hårding så testa Venezuela.
Det stämmer faktiskt inte. Det är bara att gå loss på pasion.com och fynda.
Argentina, dvs Buenos Aires; relativt billigt men medioker kvalité.
Peru, svårt att hitta vackra kvinnor normalt eller horor
Venezuela, undvik tills de återkommit i det internationella samfundet, just nu avråder jag från att åka dit...träffar tjejer på nätet därifrån...man får bestämma träff i Colombia istället....
Colombia; har massor av fina, sexiga, öppna tjejer, fint klimat, bra priser, oerhört utbud både formellt och informellt...det går att ragga om man kan Spanska, med lätthet
Skillnaden mellan Argentina (Buenos Aires) och och Colombia är jättestor. Buenos Aires är som Sverige! Peru är noll! Colombia är Paradise! Läs dock in turist-spansk först!