2019-07-10, 07:40
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Jag förstår inte vad WhaleMale säger - avståndet i den tekniska förklaringen är för stor. Kan du förklara, du som verkar förstå vad Han/Hon vill ha gjort

Det handlar om att exportera ett okänt format till PDF typ. Jag försöker röna ut vad det okända formatet är.
Citera
2019-07-10, 11:53
Medlem
Om jag fattar rätt så använder du alltså en browser för att surfa fram till någon sida på internet. Väl där klickar du på en länk varpå en fil laddas hem och öppnas i något annat program i datorn. Stämmer detta?

Kan du i så fall länka till sidan? Eller skyddas den av att du måste logga in? Vad heter programmet som öppnar filen? Kan du högerklicka på länken och välja "Spara som..." eller något liknande?
Citera
2019-07-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det handlar om att exportera ett okänt format till PDF typ. Jag försöker röna ut vad det okända formatet är.
Ahaa oki.
Lycka till!
Vissa människor har verkligen ett tålamod av guld.
Hoppas ni lyckas hjälpa WhaleMale
Citera
2019-07-11, 17:01
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Ahaa oki.
Lycka till!
Vissa människor har verkligen ett tålamod av guld.
Hoppas ni lyckas hjälpa WhaleMale

Citera
2019-07-12, 14:06
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Aldrig hört ordet "pdf-skrivare", men antar att du syftar på när man väljer pdf ist. för en fysisk skrivare och skapar en pdf direkt.
Testade. Det som händer är att det bara blir 1-2 sidor. Det som syns i bild typ.
Även när man ctrl+a på allt. Verkar inte funka.

Jag menade en sådan här typ:
http://www.cutepdf.com/

Chrome har en inbyggd pdf skrivare (men du skrev aldrig att du körde Chrome vad jag kunde se).

Men du kan alltså inte skriva ut allt, då blir det ju klipp och klistra i vilket fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in