2019-07-11, 00:39
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenHundkex
Jag trodde rallarsvingen var utdöd, är den K-märkt?

Den används fortfarande av folk som inte klarar av att slå en krok.
Citera
2019-07-11, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 134k1m
Restad är ett troll utsänt av Mp/V för att sprida desinformation. Steunta i inläggen från denne kuf.
Du är inte fult frisk. Jag är konservativ Moderat. Jag är över 60 år och har aldrig röstat på MP eller Vänstern. Jag sprider inte desinformation, i detta fall kanske jag kommer ihåg fel vilket jag bett om ursäkt för. Jag hatar rasister och nassar men det är vi många som gör, ungefär 87 % vid senaste valet.
Citera
2019-07-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1PSG
Jag var på festen, de var ungefär 10-12 personer som slogs, de var blandat umgänge med blattar från hofors och Sandviken, killen som greps är svensk från Gävle, blattarna behöver inga vapen eller nått för att klara sig, sen att ni säger invandrare är skräp här i hofors tyder bara hur fega ni är bakom en skärm och inte kan säga det framför deras ansikten! Killarna från början skulle precis be om ursäkt till varandra när en av killarnas bror kom och skulle ge sig på ungdomar, samma kille fick åka ambulans hem!
Intressant, om nu invandrare inte behöver vapen när dom slåss, varför är det då så vanligt med skjutvapen och sprängmedel bland invandrare? Tror nog att du är minst lika feg som merparten av de du påstår är fega.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in