Citat:
Ursprungligen postat av
StuG
Svensken är som dronten på Madagaskar.
När utländska bosättare slår sig ner i kvarteret, hotar ens barn med våldtäkt, tar stryptag och slår de med metallrör - ja då går man och klagar hos hyresgästföreningen!
Än värre blir det eftersom Mamma Staten har sagt åt svensken att sitta still när slagen haglar så blodet rinner.
Ack värmeland du sköna.
Självskadebeteendet är så sorgligt:
Citat:
– Jag hoppas att vi kan komma till ett läge där man kan börja umgås tillsammans och hjälpa varandra med barnen, men nu är det så mycket kulturella och språkliga hinder som står i vägen. Men jag tror verkligen att det går att lösa, säger Kajsa.
Allvarligt talat "Kajsa". Dessa empatistörda barn har:
1) Tagit strypgrepp på andra barn.
2) Slagit barn blodiga
3) Slagit barn med tillhyggen
4) Hotat barn med våldtäkt.
5) Spottat på barn och vuxna
6) Terroriserat området så att ingen vågar gå ut
7) Din väninnas dotter gråter på nätterna och vill flytta för att hon är så rädd.
8) Gud vet vad barnen utsatts för som de kanske inte vågat berätta.
9) Ni har fått sopor instoppade i sopnedkastet
10) Ni har fått trädgårdstäppor vandaliserade
11) Det har pågått i nästan ett år.
Jag har god lust att orosanmäla "Kajsa" och "Malin" för om man VILL och TROR att detta kommer att lösa sig måste man vara totalt omdömeslös. Men att orosanmäla Kajsa och Malin är att orosanmäla hela Sverige för de resonerar exakt som det officiella Sverige gör.
https://www.hemhyra.se/nyheter/barngang-satter-skrack-bostadsomrade/
Citat:
Ursprungligen postat av
Mad monk
Men för fan ska det aldrig sluta detta jävla "bjuda på saft och bullar så blir allt bra"-tänket. Men häpnar ju över svenskarnas korkskallighet. De här svinen har tydligen precis kommit hit det första man gör är att begå brott! Det är hopplösa fall det fattar ju vem som helst utom svensken!
Det enda rimliga är att flytta på familjerna och splittra gänget. De här barnen har skapat ett skräckvälde och medvetet givit sig på de andra barnen i området. Förtroendet är så skadat så det enda rimliga,
det enda anständiga mot de barn som utsatts för detta är att flytta på familjerna.