2019-07-08, 11:45
Medlem
Vilket bostadsområde handlar det om exakt?
Citera
Medlem
StuGs avatar
[quote=0.999...|68053093]Det kan rimligtvis inte behöva ett informationsmöte för att förklara det olämpiga i att hota om våldtäkt, förstöra och leva allmänt rövarliv. Jag har ungefär lika mycket förståelse för det det som det där projektet människor bakom uniform eller vad det heter. Om man skall skall behöva förklara det olämpliga i t.ex. kasta en sten i huvudet på någon eller hota/eller våldta så har man förverkat sin rätt att vistas här.
....
/QUOTE]

Inser inte svensken att en typ av invandring som kräver detta måhända inte är så önskvärd invandring...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
För att klara av ett barn? Är bara att spänna ögonen i ungjäveln, hjälper inte det hotar du med stryk.
Och vad är det för mesiga ungar i området som inte ger igen? På min tid såg vi inte på när det kom nya grupper och förstörde, man grupperade sig och gav sig på dem.
Nu talar jag inte om snorungarna utan det större problemet. Attityden som är allt för förekommande hos deras föräldrar och klanen. Som någon pekade ut tidigare så är en ensam Svensk rätt så utspelad gentemot en klan eller organiserade gäng.
Citera
2019-07-08, 11:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Sopor i brevinkastet och att trädgårdar blir vandaliserade är inget nytt påhitt, sånt bus har kids hållt på med i alla tider.

Att bli spottad i ansiktet av en snorunge är ingen livsfara det heller, då spottar man tillbaka. Vad är du för klen stackare?
Jag underskattar inte problemet, men jag tror att de vuxna är mesiga pk svenskar som inte vågar ta tag i problemet ordentligt.
Kan ge tusen spänn på att ingen har sagt till ungjävlarna ordentligt utan de har mesat.
De här kidsen slutar inte för att det kommer en vuxen och ber dem snällt.
En ordentlig tillsägning som känns, hjälper inte det ska de ha stryk.

Om du höll på med sånt hoppas jag verkligen du fick ordentligt med stryk för det förtjänar såna som er.
Citera
2019-07-08, 11:47
Medlem
Grillalites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Värmlänningar är bortom räddning. De famlar runt i skogen, finkelångorna är täta, ångpannan är här någonstans, sista supen 98% procentigt gjorde att jag tappade orienteringsförmågan.

Förr sa man att värmlännigarna var ett tufft folk, men nu hukar de sig bakom sina persienner och vågar inte gå ut längre. Det är ju ett gäng tioåringar ute på gården.
Citera
2019-07-08, 11:49
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Sopor i brevinkastet och att trädgårdar blir vandaliserade är inget nytt påhitt, sånt bus har kids hållt på med i alla tider.

Att bli spottad i ansiktet av en snorunge är ingen livsfara det heller, då spottar man tillbaka. Vad är du för klen stackare?
Jag underskattar inte problemet, men jag tror att de vuxna är mesiga pk svenskar som inte vågar ta tag i problemet ordentligt.
Kan ge tusen spänn på att ingen har sagt till ungjävlarna ordentligt utan de har mesat.
De här kidsen slutar inte för att det kommer en vuxen och ber dem snällt.
En ordentlig tillsägning som känns, hjälper inte det ska de ha stryk.
Du är etnisk svensk antar jag, av dina "bus" att döma? Jag hoppas du blev ordentligt straffad för allt du ställde till med som liten, och att du fått sota för det lång tid framöver.
Citera
2019-07-08, 11:49
Medlem
Det var nån som skrev nånstans att "tar man hit mellanöstern och nordafrika, så får man mellanöstern och nordafrika"
Citera
2019-07-08, 11:50
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillalite
Förr sa man att värmlännigarna var ett tufft folk, men nu hukar de sig bakom sina persienner och vågar inte gå ut längre. Det är ju ett gäng tioåringar ute på gården.

Vad får du ut av att skriva dina raljerande skitinlägg mannen?
Citera
2019-07-08, 11:52
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Svensken är som dronten på Madagaskar.
När utländska bosättare slår sig ner i kvarteret, hotar ens barn med våldtäkt, tar stryptag och slår de med metallrör - ja då går man och klagar hos hyresgästföreningen!

Än värre blir det eftersom Mamma Staten har sagt åt svensken att sitta still när slagen haglar så blodet rinner.

Ack värmeland du sköna.
Självskadebeteendet är så sorgligt:
Citat:
– Jag hoppas att vi kan komma till ett läge där man kan börja umgås tillsammans och hjälpa varandra med barnen, men nu är det så mycket kulturella och språkliga hinder som står i vägen. Men jag tror verkligen att det går att lösa, säger Kajsa.
Allvarligt talat "Kajsa". Dessa empatistörda barn har:
1) Tagit strypgrepp på andra barn.
2) Slagit barn blodiga
3) Slagit barn med tillhyggen
4) Hotat barn med våldtäkt.
5) Spottat på barn och vuxna
6) Terroriserat området så att ingen vågar gå ut
7) Din väninnas dotter gråter på nätterna och vill flytta för att hon är så rädd.
8) Gud vet vad barnen utsatts för som de kanske inte vågat berätta.
9) Ni har fått sopor instoppade i sopnedkastet
10) Ni har fått trädgårdstäppor vandaliserade
11) Det har pågått i nästan ett år.
Jag har god lust att orosanmäla "Kajsa" och "Malin" för om man VILL och TROR att detta kommer att lösa sig måste man vara totalt omdömeslös. Men att orosanmäla Kajsa och Malin är att orosanmäla hela Sverige för de resonerar exakt som det officiella Sverige gör.

https://www.hemhyra.se/nyheter/barngang-satter-skrack-bostadsomrade/
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Men för fan ska det aldrig sluta detta jävla "bjuda på saft och bullar så blir allt bra"-tänket. Men häpnar ju över svenskarnas korkskallighet. De här svinen har tydligen precis kommit hit det första man gör är att begå brott! Det är hopplösa fall det fattar ju vem som helst utom svensken!
Det enda rimliga är att flytta på familjerna och splittra gänget. De här barnen har skapat ett skräckvälde och medvetet givit sig på de andra barnen i området. Förtroendet är så skadat så det enda rimliga, det enda anständiga mot de barn som utsatts för detta är att flytta på familjerna.
Senast redigerad av Tinuviel 2019-07-08 kl. 11:57.
Citera
Medlem
GladjeSpridarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Det var nån som skrev nånstans att "tar man hit mellanöstern och nordafrika, så får man mellanöstern och nordafrika"
Stämmer inte, vi har ett helt annat politiskt system och ett annat klimat, det kan aldrig "bli som i mellanöstern" bara för att vi tagit emot en del flyktingar därifrån.
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det kan rimligtvis inte behöva ett informationsmöte för att förklara det olämpiga i att hota om våldtäkt, förstöra och leva allmänt rövarliv. Jag har ungefär lika mycket förståelse för det det som det där projektet människor bakom uniform eller vad det heter. Om man skall skall behöva förklara det olämpliga i t.ex. kasta en sten i huvudet på någon eller hota/eller våldta så har man förverkat sin rätt att vistas här.

Svårare än så är det inte. Sen att man mår illa när när man hör polisen uttala sig är en annan sak. Han är blott en medlöpare och politruk. Det är i grunden en personlighetsstyp baserad på ren opportunism och denne kan egentligen inte lastas för sin genetik.

Sätt upp ett enkelt informationsmöte vid ankomst från nu vilket land man kommer. Här har vi lagar, är du osäker så får du höra dig för. Blir du påkommen med att missbruka svenskarnas gästfrihet så får du en enkel biljet hem omgående. Är du sk. statslös skall du skickas tillbaka till det land som tog emot dig först. Går inte detta får man helt enkelt internera personen då det är fullständigt oacceptabelt att ha personer på svensk mark som ingen förutom möjligtvis den själv vet vem denne är.
Vad som borde ske är att några feta och trötta poliser ihop med folk från soc. hyresvärden och migrationsverket åker hem till familjerna. Klargör vad som gäller och att det blir vräkning och avflytt om inte ungarna uppför sig.
Citera
2019-07-08, 11:53
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det kan rimligtvis inte behöva ett informationsmöte för att förklara det olämpiga i att hota om våldtäkt, förstöra och leva allmänt rövarliv. Jag har ungefär lika mycket förståelse för det det som det där projektet människor bakom uniform eller vad det heter. Om man skall skall behöva förklara det olämpliga i t.ex. kasta en sten i huvudet på någon eller hota/eller våldta så har man förverkat sin rätt att vistas här.

Svårare än så är det inte. Sen att man mår illa när när man hör polisen uttala sig är en annan sak. Han är blott en medlöpare och politruk. Det är i grunden en personlighetsstyp baserad på ren opportunism och denne kan egentligen inte lastas för sin genetik.

Sätt upp ett enkelt informationsmöte vid ankomst från nu vilket land man kommer. Här har vi lagar, är du osäker så får du höra dig för. Blir du påkommen med att missbruka svenskarnas gästfrihet så får du en enkel biljet hem omgående. Är du sk. statslös skall du skickas tillbaka till det land som tog emot dig först. Går inte detta får man helt enkelt internera personen då det är fullständigt oacceptabelt att ha personer på svensk mark som ingen förutom möjligtvis den själv vet vem denne är.

"Sätt upp ett enkelt informationsmöte vid ankomst från nu vilket land man kommer"

Att det ens ska behövas säger precis allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in