Citat:
Ursprungligen postat av
sohigh
Ser man vad Mark A. Altman har skapat genom imdbs historia hamnar det mesta mellan 6-7 i betyg. dvs knappt så man kan titta på det. Det brukar vara så med de flesta regissörer, skapare etc att de följer samma betygtrend.
Med det i åtanke kommer nog tyvärr denna serie bli en flopp.
För mig funkar IMDB att de som har 6 och över är ser värda och inte slöseri med tid.
Dock dömer jag inte en persons tidigare verk av hans nuvarande, det får hans nuvarande verk berätta för mig.
Dock är jag svag för scifi, så kommer definitivt titta så mcyket att jag förstår serien till fullo och vad man har för intentioner.
Det kräver minst 5 avsnitt för få en hint om detta, ibland mer i vissa serier, då en del serier har svårt att ta historien framåt i början.
Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
Ser man vad Mark A. Altman har skapat genom imdbs historia hamnar det mesta mellan 6-7 i betyg. dvs att det är väldigt sevärt.
Med det i åtanke kommer nog denna serie bli en stor succé.
Jag ska helt klart se den.
Stor succé får vi avvakta med, men den betygsnivån är mer än tillräckligt för ha en god stund framför TV´n.
Dock gillra jag scifi, och då kan jag ta lägre betyg också, men grå det under 5, så är det oftast rätt dåligt.
Såg en 2,3:a en gång, av misstag, hade aldrig tittat om jag visste det var så lågt, den var gudomligt dålig.
Såg du någon trailer eller nått?
Ska leta lite senare om det finns nått bra man kan lägga upp här.
Och före starten imon.