2019-07-05, 21:45
Medlem
Testade 5 mg stesolid och blev alldeles yrslig.. läste att det kan vara en vanlig biverkan. Men är det övergående? När kroppen vant sig efter ett par dagar?
Tycker den tog rätt bra på ångesten men kan ju inte gå runt och känna mig snurrig...
Citera
2019-07-05, 21:49
Medlem
Läste fel..det e tydligen en mindre vanlig biverkan.
Om man vet att det liksom är övergående på ett par dagar så kanske man kan stå ut...
Citera
2019-07-05, 21:50
Medlem
5 mg Stesolid? Du är nog yr av något annat. Och 5 mg tar inget av någon som helst ångest.
Citera
2019-07-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
5 mg Stesolid? Du är nog yr av något annat. Och 5 mg tar inget av någon som helst ångest.
Nopp... helt klart tabletten jag blir yr av. Samma visa när jag tog en förra veckan...
Citera
2019-07-05, 22:12
Medlem
Då har du nog unika medicinska och kroppsliga förutsättningar. 5 mg Stesolid är INGENTING
Citera
2019-07-05, 22:18
Medlem
Citat:
Då har du nog unika medicinska och kroppsliga förutsättningar. 5 mg Stesolid är INGENTING

Inte för vidriga pundare kanske.
Citera
2019-07-05, 22:28
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatfuck
Inte för vidriga pundare kanske.

Fräsiga Flashbackpundare som tävlar om vem som tål mest, sitter ute i Knäckebyhult och knarkar allt dom kommer över, jordens avskum.

Klart som in i helvete att man kan bli YR av lugnande! vilken djävla fråga.
Citera
2019-07-05, 22:38
Medlem
Asklords avatar
Citat:

Kanske inte för dig nej. Du kanske går på lorazepam 24/7 då är Stesolid 5mg ingenting.
Jag har 2mg stesolid och klarar mig alldeles utmärkt med det.
Citera
2019-07-06, 04:46
Medlem
neuron-drones avatar
Har en kompis som delar sina 5 mg Sobril så visst finns det olika känslighet medan en annan som förstagångsbrukare hade effekt alls av 40 mg Sobril. Kompisen får också stark yrsel vid för hög medicinering, doser som inte skulle röra mig i ryggen. Verkar lite som att de som är väldigt känsliga också har mer yrsel än vi andra. Har aldrig fått yrsel av någon benso.
Citera
2019-07-06, 09:13
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Har en kompis som delar sina 5 mg Sobril så visst finns det olika känslighet medan en annan som förstagångsbrukare hade effekt alls av 40 mg Sobril. Kompisen får också stark yrsel vid för hög medicinering, doser som inte skulle röra mig i ryggen. Verkar lite som att de som är väldigt känsliga också har mer yrsel än vi andra. Har aldrig fått yrsel av någon benso.

Så är det. Jag har jobbat en del extra på äldreboenden och det är vanligt att äldre har ökad känslighet för mediciner. De som fick lungnande brukade man be att sätta sig ner eller lägga sig. En gubbe ställde sig upp och ramlade och slog i huvudet efter 10mg stesolid. Folk har olika känslighet. Även friska unga. För övrigt fattar jag inte grejen här på Flashback att alla ska skryta om att de kan käka 10 alpro utan att bli bäng. Lite som att skryta om att man har en pundig livsstil.
Citera
2019-07-06, 20:50
Medlem
Blir ju inte alls yr på sobril eller xanor depot...ska testa 2,5 mg nu och se om jag får samma yrsel...
Citera
2019-07-08, 21:48
Medlem
Ebetyls avatar
Jag har fått Stesolid tablett 5 gånger, första gången hade den effekt i 1 kvart sedan 5 minuter, totalt värdelös, hade en hund med epilepsi som fick den utav veterinär, den dog kort därefter. Jag har aldrig gjort något så hemskt som att bruka droger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in