2019-07-04, 12:47
Medlem
Wozsks avatar
På sistone onanerar min pojkvän mycket istället för att ha sex med mig. Aså, jag är hemma, jag är villig, jag vill, men när jag försöker få sex, avvisar han mig för att han onanerade förut. Vi har fortfarande sex men det här händer allt oftare och förvirrar mig. Varför tittar han på porr och onanerar istället för att ha sex med mig? Har det hänt dig?
Jag vet att det vanligaste skulle vara att fråga honom och prata med honom men det är omöjligt. Om jag säger nåt han känner sig attackerad, blir han arg på mig, han kallar mig insecure, han skyller på mig och när han blir arg vet jag inte när han ska prata med mig igen. Jag vill inte ha konflikt. Det stör honom när jag frågar honom när han onanerar, frågade han mig snälla, att inte göra det längre.

Åsikter? Borde jag vara orolig? Tack
Citera
2019-07-04, 12:49
Medlem
franges avatar
Det är inte så att du har gått upp i vikt på sistone? Har du kanske blivit lite väl bekväm runt honom, med trivselkilon och klädd i nedfisna mjukisbyxor till vardags och inte orkar göra dig fin för honom längre?
Citera
2019-07-04, 12:51
Medlem
Kör samma stil tillbaka mot honom och börja tokonanera och köp massa leksaker så får du se hur han reagerar.
Citera
2019-07-04, 12:53
Medlem
Grollarens avatar
Hej du.
Denna hära grabben är på väg att lämna dig.
Han har redan träffat en ny.
Jag önskar att jag hade något mer positivt att skriva, men det har jag inte.
Eftersom han dessutom är ett fegt kräk, och attackerar dig istället för att tala om sanningen, kanske du bara ska vara glad över att det blev som det blev.
Denna grabben är ingenting att ha.
Gör slut själv istället, och skaffa en man som älskar dig, kommunicerar och lägger ner tid på att du ska ha det bra.
Massor av kramar från mig
Citera
2019-07-04, 13:09
Medlem
Ställ dig frågorna:

1. Är han värd mig?
2. Är jag värd något bättre?

Om svaret på 1. är "Nej" och på 2. "Ja", då dumpar du honom och börjar leva igen.
Citera
2019-07-04, 13:13
Medlem
Scamps avatar
Känns spontant som att han inte är nöjd med det han har, det vill säga dig. Varför vill du vara med en sån person? Sedan, varför är det han som blir arg på dig när det är han som gör fel? Stå på dig för fan. Be han lägga ner beteendet eller lämna.
Citera
2019-07-04, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Hej du.
Denna hära grabben är på väg att lämna dig.
Han har redan träffat en ny.
Jag önskar att jag hade något mer positivt att skriva, men det har jag inte.
Eftersom han dessutom är ett fegt kräk, och attackerar dig istället för att tala om sanningen, kanske du bara ska vara glad över att det blev som det blev.
Denna grabben är ingenting att ha.
Gör slut själv istället, och skaffa en man som älskar dig, kommunicerar och lägger ner tid på att du ska ha det bra.
Massor av kramar från mig
Ni är troligtvis involverade I varandras släkt och han skäms för att lämna dej som är snäll och knullredo på ditt sätt. Men kärleken är blind så han vill du tar beslutet så slipper han skämmas.

Planera avsked, unvik honom med att vara kort mot honom. Det här är myckt vanligt. Han ä inge kräk utan en man med svag passion för dej just nu.

Ha ingen sex med honom under en mån och sen tack och bye, bye. Han är inget större kräk än dej som står ut pch det största kräket är alltid den som nämnde ordet och vill vara tuff. Go for it och flirta med andra bums utan sex.
Citera
2019-07-04, 13:31
Medlem
f30malmos avatar
Såhär var tyvärr min partner när han var helt upptagen med en tjej på nätet som han senare träffade också efter att jag dumpat honom.
Citera
2019-07-04, 13:36
Medlem
Porrskadad o lat, vilket många unga män är idag. Tyvärr.
Om det blir ännu sämre, så bryt och skaffa en ny pojkvän - han kommer vilja ha sex ofta....i början.
Citera
2019-07-04, 13:44
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Det behöver inte betyda att något av dom 100 saker (såsom vill han inte ha mig, tänder inte på mig, älskar mig inte, är otrogen) en kvinna får i tankarna när en man oftast bara utför en simpel handling som inte behöver betyda någonting.

Ibland kan det bara vara gött med en runk, en quickfix på ett spontant utlopp när man inte riktigt har ork till sex, jag förstår inte varför det i allmänhet är ett större problem för män att onanera än för kvinnor som också i större utsträckning har arsenaler av dildos, vibratorer och andra hjälpmedel.

Jag tror att du måste ha lite överseende med att din pojkvän också har rätt till ett visst privatliv, framförallt om ni bor ihop.. Att han inte vill prata med dig om det kan betyda just det, att han känner sig inkräktad på sitt egna space som ibland kan vara viktigt i en samborelation.

Allt detta är skrivet ur en synpunkt där hans onanerande inte går ut över erat vanliga sexliv, en runk är oftast bara en runk och betyder inte mer än en runk.
Citera
2019-07-04, 13:46
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Det behöver inte betyda att något av dom 100 saker (såsom vill han inte ha mig, tänder inte på mig, älskar mig inte, är otrogen) en kvinna får i tankarna när en man oftast bara utför en simpel handling som inte behöver betyda någonting.

Ibland kan det bara vara gött med en runk, en quickfix på ett spontant utlopp när man inte riktigt har ork till sex, jag förstår inte varför det i allmänhet är ett större problem för män att onanera än för kvinnor som också i större utsträckning har arsenaler av dildos, vibratorer och andra hjälpmedel.

Jag tror att du måste ha lite överseende med att din pojkvän också har rätt till ett visst privatliv, framförallt om ni bor ihop.. Att han inte vill prata med dig om det kan betyda just det, att han känner sig inkräktad på sitt egna space som ibland kan vara viktigt i en samborelation.

Allt detta är skrivet ur en synpunkt där hans onanerande inte går ut över erat vanliga sexliv, en runk är oftast bara en runk och betyder inte mer än en runk.

Fast självklart ska man kunna onanera även om man är i en relation. Det är dock lite skillnad på det och på att alltid välja det över att ha sex med sin partner.
Citera
2019-07-04, 14:02
Medlem
Treantprotectors avatar
Av samma anledning som när det blir sex en gång i månaden där killen får tjata sig till sex i ett förhållande, han tänder inte på dig längre. Har du blivit en torr jävla bitterfitta, blivit tjock och är allmänt krävande? Sluta upp med det så ska du se att han vill knulla med dig igen.

Vill du vara på den säkra sidan så ska du "avguda" killen du valt att bli tillsammans med. Se upp till honom, lita blint på killens beslut och så vidare. Sånt är lika viktigt för killar som det är viktigt för tjejer att bli uppvaktade. Det är viktigt för en kille att vara mannen i huset, känna sig alfa mot tjejen han är tillsammans med och så vidare. Det ligger i killens natur, mer eller mindre, och det är inte detsamma som kontrollbehov där det det första är positivt och det sista är negativt. Känner du inte att du är sån mot din kille naturligt, så kanske du har fel kille och han fel tjej. Samma sak som när en kille slutar uppvakta er i ett förhållande, vilket nog de flesta tjejer kan relatera till. Samma sak när tjejer slutar behandla sin kille alfa. Det kan nog de flesta killar relatera till också, i förhållande som knakar.
Senast redigerad av Treantprotector 2019-07-04 kl. 14:44.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in