2006-03-06, 20:15
Medlem
Kan ta och dela med mig av en underbar? upplevelse...

Festade ganska hårt förra Fredagen och besökte inte Johnblund på hela natten.
På Lördagen hade jag bestämt mig för att ta o stoppa i mig lite svamp.

Klockan hinner bli 19.00 innan jag får för mig att nu är tiden inne.
Tar o snortar en redig lina tjack innan jag sätter i gång o mumsar i mig mina 5-6gram svamp vilken sort minns jag inte.
Har inte ätit speciellt mycket under dagen så svampen kickar på redan efter en halvtimme, men inte sådär mysigt som det brukar utan kraftfullt och lite småläskigt.

Jag ifrån säger mig allt ansvar att styra o ställa under kvällen och talar om att nu försvinner jag nog ett tag....

Färger börjar bli lite underliga, kan förklara det som att olika delar av lägenheten bär på en egen färg, trots liknande tapeter..
Polaren säger att han ska ut o snurra med bilen en sväng för att hämta lite ladd, givetvis kan jag inte tacka nej till en biltur i detta tillstånd..... Så här i efterhand ångrar jag mig, för det är nu det börjar hända riktigt sjuka prylar....

Varenda lampjävel har en egen färg, varenda gata den ena ljusare än den andra har oxå jävligt skumma färger, liggandes i baksätet och bara har WOOOOW fyyyyfan effekt börjar det riktigt skumma tankarna komma, vart ska vi? Med vem är jag? Allt är bara helt sjukt och jag nästan ser mig själv liggandes helt vettskrämd...

Väl uppe hos killen med laddet så ser han ju att allt inte står rätt till, slänger fram en fet lina o säger.. det här ska nog råda bot på rädslan. Suger i mig den och världen stannar upp för en stund..
Börjar bli lite halvnormal igen och kan tala om mina upplevelser, känner oxå igen vännen..........

Så kul? Hade jag på min svamp tripp.... Vad har jag lärt mig? Sov och framförallt ät innan jag ska trippa!
Citera
2006-03-06, 20:58
Medlem
DirtyBones avatar
Jag tror detta hade kunnat vara en riktigt bra tripprapport om du hade utvecklat den mycket mycket mer. Det lilla du skriver har potensial men då får du gå in mer djuogående i rapporten och berätta lite mer exakt precist, lite mer detaljer.
Citera
2006-03-06, 23:06
Medlem
mjohanssons avatar
trippen avslutas ju abrupt precis då när den är påväg att skjutas upp i skyarna. så det är väl egentligen bara taskigt med massa smaskiga detaljer som gör en förväntansfull tills man ser "drog en lina och vipps så var jag nere på jorden" mitt i peaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in