• 4
  • 5
2025-03-26, 13:12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag vet att det finns dom som inte ser min pong men jag ser det som att Eli pkar Stiflers mom.
Citera
2025-03-27, 22:29
Medlem
carminaburanas avatar
Jag gilade frst avsnittet som fan, tnkte att nu kommer detta bli en grym sista ssong, men det r ju kiss och bajs humorniv nu. Tidigare ssonger var s jvla mycket bttre. Det knns som at de har helt slut p ider.
Citera
2025-03-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag gilade frst avsnittet som fan, tnkte att nu kommer detta bli en grym sista ssong, men det r ju kiss och bajs humorniv nu. Tidigare ssonger var s jvla mycket bttre. Det knns som at de har helt slut p ider.

Tredje var iaf inte lika dligt som 2:a, men det r det smsta de gjort sista ren och otroligt mycket smre n Vice Principals och Eastbound.

Dock fortfarande klart sevrt i poolen av skit.
Citera
2025-03-28, 11:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Tredje var iaf inte lika dligt som 2:a, men det r det smsta de gjort sista ren och otroligt mycket smre n Vice Principals och Eastbound.

Dock fortfarande klart sevrt i poolen av skit.
Eastbound r en klass fr sig. Det gr inte att jmfra.
I Vice Principals r det bara en scen som hller EB standard och det r nr de rkar elda upp rektorns hus

https://m.youtube.com/watch?v=vaZz3FjjNtU
Citera
2025-03-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Eastbound r en klass fr sig. Det gr inte att jmfra.
I Vice Principals r det bara en scen som hller EB standard och det r nr de rkar elda upp rektorns hus

https://m.youtube.com/watch?v=vaZz3FjjNtU

Jag hller med, dock tyckte jag den tappade mot fjrde, medans Vice hll samma i ml vilket r fint och ovanligt fr serier.
Men ja, Eastbound r fetare.

"Rkar"
Citera
2025-03-31, 19:15
Medlem
VoktorDodkas avatar
Nje, det verkar som om dom tmt allt och bara slafsat ihop en sista ssong, hoppas det blir ett tre Kronor-slut s det blir spiken i kistan fr kommande ssonger.
Citera
2025-04-07, 19:00
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det skulle inte frvna mig om det r Stifler som mrdat Loris alla ex och satte eld p bilen.
Citera
2025-04-07, 23:37
Medlem
drinksareonmes avatar
r denna serie i samma stil som Eastbound & down?
Citera
2025-04-08, 15:56
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
r denna serie i samma stil som Eastbound & down?
Samma ensamble i mngt. Steve Little, som spelar Kenny Powers downssyndrome sidekick r med i senaste Gemstones. Men det lyfter aldrig riktigt nu tycker jag. Man har malt snder alla karaktrerna ,sorgligt .
Citera
2025-05-05, 10:19
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nje, det verkar som om dom tmt allt och bara slafsat ihop en sista ssong, hoppas det blir ett tre Kronor-slut s det blir spiken i kistan fr kommande ssonger.
Det var nra ett snt slut ett tag men s blev det ett sockerstt sliskavslut istllet, synd men det r sknt att det r ver nu, sista ssongen var inte bra.
Citera
2025-05-05, 11:55
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Det var nra ett snt slut ett tag men s blev det ett sockerstt sliskavslut istllet, synd men det r sknt att det r ver nu, sista ssongen var inte bra.

N sista ssongen var verkligen helt vrdels. Jag hade hoppats p ngot spektakulrt som avslutning men det kndes bara trtt som fan.
Dock tycker jag att som helhet har de gjort ett fantastiskt jobb och baby Billy r en av mina favoritkaraktrer ngonsin. Walton goggins r s jvla bra i den rollen.
Citera
2025-05-05, 20:26
Medlem
carminaburanas avatar
Jag undrar vad kristna tycker om serien i USA. P nt stt s lyckad de ju driva med den aspekten av det p ett ganska respektabel stt. De driver inte kristendomen utan mer televangelist aspekten. I serien s r de ju troende , karaktrerna fakear inte, och serien har mycket hjrta.

Senast redigerad av carminaburana 2025-05-05 kl. 20:36.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in