Jag gilade frst avsnittet som fan, tnkte att nu kommer detta bli en grym sista ssong, men det r ju kiss och bajs humorniv nu. Tidigare ssonger var s jvla mycket bttre. Det knns som at de har helt slut p ider.
Jag gilade frst avsnittet som fan, tnkte att nu kommer detta bli en grym sista ssong, men det r ju kiss och bajs humorniv nu. Tidigare ssonger var s jvla mycket bttre. Det knns som at de har helt slut p ider.
Tredje var iaf inte lika dligt som 2:a, men det r det smsta de gjort sista ren och otroligt mycket smre n Vice Principals och Eastbound.
Tredje var iaf inte lika dligt som 2:a, men det r det smsta de gjort sista ren och otroligt mycket smre n Vice Principals och Eastbound.
Dock fortfarande klart sevrt i poolen av skit.
Eastbound r en klass fr sig. Det gr inte att jmfra.
I Vice Principals r det bara en scen som hller EB standard och det r nr de rkar elda upp rektorns hus
Eastbound r en klass fr sig. Det gr inte att jmfra.
I Vice Principals r det bara en scen som hller EB standard och det r nr de rkar elda upp rektorns hus
Nje, det verkar som om dom tmt allt och bara slafsat ihop en sista ssong, hoppas det blir ett tre Kronor-slut s det blir spiken i kistan fr kommande ssonger.
Samma ensamble i mngt. Steve Little, som spelar Kenny Powers downssyndrome sidekick r med i senaste Gemstones. Men det lyfter aldrig riktigt nu tycker jag. Man har malt snder alla karaktrerna ,sorgligt .
Nje, det verkar som om dom tmt allt och bara slafsat ihop en sista ssong, hoppas det blir ett tre Kronor-slut s det blir spiken i kistan fr kommande ssonger.
Det var nra ett snt slut ett tag men s blev det ett sockerstt sliskavslut istllet, synd men det r sknt att det r ver nu, sista ssongen var inte bra.
Det var nra ett snt slut ett tag men s blev det ett sockerstt sliskavslut istllet, synd men det r sknt att det r ver nu, sista ssongen var inte bra.
N sista ssongen var verkligen helt vrdels. Jag hade hoppats p ngot spektakulrt som avslutning men det kndes bara trtt som fan.
Dock tycker jag att som helhet har de gjort ett fantastiskt jobb och baby Billy r en av mina favoritkaraktrer ngonsin. Walton goggins r s jvla bra i den rollen.
Jag undrar vad kristna tycker om serien i USA. P nt stt s lyckad de ju driva med den aspekten av det p ett ganska respektabel stt. De driver inte kristendomen utan mer televangelist aspekten. I serien s r de ju troende , karaktrerna fakear inte, och serien har mycket hjrta.
Jag hoppades dock att allhihopa skule bli skjutna och sen skulle de alla ka tillsammans till himlen dr de terfrenas med mamman, men dr de fortsatte sitt jvlandes med varandra precis som p jorden. Det hade varit nt!
Senast redigerad av carminaburana 2025-05-05 kl. 20:36.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!