2019-07-03, 14:26
Medlem
Fanta hallon men det r totalt skrp som alla lightdrycker.
Med nervgiftet aspartam (frn samma fretag som uppfann genmanipulering,ddt,asbest och vietnamgiftet agent orange dr de fds missbildade med 2 huvuden osv n idag 40 r efter anvndandet)

Sjukt att folk litar p samma fretag om och om igen som uppfinner skit efter skit och varje gng hvdar att det r ofarligt fr att tjna pengar.
Citera
2019-07-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Fanta hallon men det r totalt skrp som alla lightdrycker.
Med nervgiftet aspartam (frn samma fretag som uppfann genmanipulering,ddt,asbest och vietnamgiftet agent orange dr de fds missbildade med 2 huvuden osv n idag 40 r efter anvndandet)

Sjukt att folk litar p samma fretag om och om igen som uppfinner skit efter skit och varje gng hvdar att det r ofarligt fr att tjna pengar.

Fanta Hallon innehller inte aspartam utan natriumcyklamat, acesulfame-K och sukralos. Om det r bttre eller smre vet jag inte.
Citera
2019-07-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chla0125
Fanta Hallon innehller inte aspartam utan natriumcyklamat, acesulfame-K och sukralos. Om det r bttre eller smre vet jag inte.

h fy fan har de bytt till natriumcyklamat p denna sort.

Det var frbjudet i sverige frut vad jag minns.

sukralos r dligt fr miljn.
Gr rakt genom reningsverken ut i naturen och bryts inte ner.
Citera
2020-01-21, 01:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
sg denna idag inne p coop s kpte en burk, smakar helt ok nu dricker jag den till maten vilket kanske pverkar men fr att vara sockerfri r den bttre n medel.
Citera
2020-01-22, 13:53
Medlem
hippilis avatar
Provade en i dag. Smakade lite skumt men den r inte s tokig. Ska prova en till ngon gng men r nog inget att blanda grogg p
Citera
2020-01-23, 02:03
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nn som har testat den? Finns inte Sverige, s vitt jag vet. Men kanske nn som varit p sprit semester i Tyskland kanske kpt den och kan bertta hur den smakar.
Nu finns den i Sverige. Den r god.
Citera
2020-01-23, 06:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Jmfrde cola hallen och pepsi max hallon idag bda sockerfria och fan vet om inte pepsin r lite godare, lite rundare smak n colan har.
Citera
2020-01-24, 16:57
Provade Cola Zero Hallon idag nr jag var och handlade. Inte min kopp med te. Smakade hostmedicin. Kolastman i kolasirapen i Coca Cola fungerar inte alls med syrligheten i hallonen, det smakar medicin.

Nej, aldrig mer.
Citera
2020-01-24, 19:47
Medlem
RZLAs avatar
Kpte Cola Zero Hallon idag. Jag var rdd att det skulle vara ngon hemsk stsliskig historia som knappt gr att dricka. Men jag hade fel, tycker mest att den smakar som vanlig cola med en diskret hallonsmak i bakgrunden. Ganska god nd.
Citera
2020-02-10, 16:34
Medlem
hippilis avatar
Nu har det gtt ett tag sedan jag provade men provade nu igen. Tycker den smakar bttre den hr gngen. Provar ven pepsin med hallon nu
Citera
2020-02-10, 18:16
Medlem
hippilis avatar
Satt i kket och provade dom dr cola och pepsi hallon, kunde inte bestmma mej vilken som var godast d kom husdjur...tjejen in i kket och tyckte hon skulle prova d det var nstan hlften av varje kvar.
Konstigt, hon drog en suck och tittade p mej som jag vore tokig och luktade lite i bgge, hllde ihop bgge till en flaska till en och stllde den p bordet framfr mej och gick.
Satt och funderade varfr hon gjode s. Var ju tvungen att smaka igen och se p faen det mste hon ha gjort nr hon var p sin resa fr ett tagsen fr det smakar ju nstan gott med att blanda ihop dom tv
Citera
2020-02-12, 19:11
Medlem
Snyggs avatar
Ingen hjdare. Smakar som en blandning av schampo och gammal fimp.

Finns tydliga likheter med Bacardi Razz.
Senast redigerad av Snygg 2020-02-12 kl. 19:22. Anledning: Tillgg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in