Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Du skiter pengar va? Jag mena, man får ju betala per gång man är
där och inte per tatuering. Och med tanke på hur stor din va och
mörk och dessutom ganska så färsk så kräver den nog rätt många
behandlingar

Fattar ändå inte hur du kunde göra en sådan stor
tatuering så spontant som du gjorde den (på en mässa) och sedan så snabbt ångra. Vad tänkte du när du gjorde den?

Det stämmer att man betalar per behandling sen så ringer man dom och bokar tid för en ny behandling.
Jag gjorde tatueringen på tattoomässan Inkbash i Stockholm i slutet av augusti 2005 så tatueringen är lite mer än ett halvår gammal, tatueringen måste vara minst ett halvår för det skall vara lönt att börja behandla den, en tatuering är helt läkt efter ett halvår och huden är helt återställd då och färgerna har mattats lite och lagt sig.
Jag fick hjärnsläpp på mässan och bara kom på det motivet när jag var på mässan, förstår inte var jag fickd et ifrån, så jag berättade för en tysk tatuerare som jag började snacka där med om mitt motiv jag ville ha då han gjorde den helt på frihand, tog sen 3,5 timmar att göra tatueringen.
Ångrade mig efter 2 dagar !!
en vecka senare så var jag på Lasergruppen i Malmö och snackade med dom om det och dom sade att jag kunde komma tillbaka om ett halvår och där är vi idag.
Sen när tatueringen är borta så har jag iallafall 7 tatueringen kvar som jag är himla nöjd med.