Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Jag måste be om ursäkt att jag tittat dåligt på videon när ASAP slängt iväg afghanen. ASAP är ju själv där med slag och sparkar sen han slängt ner honom på marken.
Jag tar tillbaka det där att ASAP endast slängt afghanen i marken (varför sa ni inte emot mig?).
Både ASAP och fotografen (måste vara den "satte" med krulligt hår?) är alltså på och sparkar på afghanen då han ligger på marken. ASAP pucklar på med handen mest, men sparkar han också. Fotografen sparkar mer än ASAP.
Nu har jag väl uppfattat allt som är på videosnutten?
Den inavlade afghanen får flera varningar. Det påminner mest om hur en gravt berusad alkoholist skall ställa till problem och övriga i entouraget känner sig något rådvillla över dennes beteende. Den store svarte snubben hade utan problem sänkt hazar-snusket men en öppen handflata men är uppenbarligen inte riktigt bekväm då det denne befinner sig i ett annat land och råkar träffa på en hazar som vars mentalitet denna inte är van vid sen innan.
Vad jag hört av andra är "ASAP ROCKY" en ganska soft person och inte lagd åt gangsterhållet .Dom tvingas genom det svenska asylhaveriet utsättas för ett par påtända hazarer och sköter det helt okej.
Hazaren får flera chanser att bara gå sin väg men vägrar och åker på en amerikansk "gang stomp" till slut. Denna korkade inavlade hazar trodde att han kunde köra samma stil mot alla i Sverige men fick sig en värdefull utbildning att så inte är fallet. Nu måste vi svenskar återigen skämmas för denna importvara av tämligen dålig kvalitet.