2019-07-26, 21:10
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
IQ vänsterns slödder skriver trams men läser inte budskapet och du är en god företrädare för det

Jag tar det igen vad jag skrev

Att jag lag upp hand domar bevisar att vi har en påtänd Afghan som ej har rätt att vara i vårt land. Han har missbrukat alla sina rättigheter och utgör ett hot emot Svenskar, Turister och tack vare att han är ständig påtänd verkar han inte ens backa emot ett gäng livvakter och hela deras arbete.

Hoppas inte du har barn och framför allt om inte har döttrar som sa attackeras av detta slödder. Fel kille sitter fängslad och det är Vänstermupparnas fel. Frågor på det?

Låter som att du vill diskutera invandring och integration, och i det här fallet skicka ut en iranier/afghan, men försvara en neger som häktats för misshandel?

Som sagt så tror jag att det finns andra trådar att diskutera invandring och integration i? Jag har inget intresse av att diskutera det i den här tråden.
Citera
2019-07-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrelito
Fråga till tråden: när skedde de påstådda attackerna med trasiga glasflaskor? Ser ingen video där man ser att afghanen är blodig eller skadad..

Kan försvaret med trovärdighet säga att glasflaskor krossades för att skrämmas och att afghanen skadat sig själv medvetet efter slagsmålet?

Tilläggm ASAP et al slagits med flaskor på TMZ videon är jag djupt förvånad att skadorna är så pass lindriga. Nu kan jag dock inte se några flaskor där..

Svaret på din fråga är klockrent ja.

Eftersom afghanen tydligen inte ens kommer att vara i Sverige för förhandlingen är det i nån mening öppet mål för försvararna.
Citera
2019-07-26, 21:12
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Upprinnelsen är enligt afghanen att livvakten pajade hans hörlurar och bara krävde en kompensation för det. Efter ett tag och diskussion ska asap och livvakter blivit förbannade på detta och misshandlat honom.

Enligt ASAP startade det hela med att Mustafa frågade om vägen. (Källa: Aftonbladet. Bakom betalvägg)
Citera
2019-07-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Enligt ASAP startade det hela med att Mustafa frågade om vägen. (Källa: Aftonbladet. Bakom betalvägg)

Det säger inte afghankompisen Han säger att hans polare frågade efter knark. Det säger också några i ASAP-gänget.
Citera
2019-07-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theodulus
Är det detta som sökes?
Stort tack!

Hade helt missat att mod postat i ts - trodde inte dylikt gjordes längre.
Citera
2019-07-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Kan du vara snäll och posta länken till 2017 fup.
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.
Citera
2019-07-26, 21:16
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Låter som att du vill diskutera invandring och integration, och i det här fallet skicka ut en iranier/afghan, men försvara en neger som häktats för misshandel?

Som sagt så tror jag att det finns andra trådar att diskutera invandring och integration i? Jag har inget intresse av att diskutera det i den här tråden.

Det är ju för böveln du som inte håller dig till ämnet Jag diskuterar fallet och jag namnger BO och GM och därav förklarar varför ASAP Rocky inte är släppt.
När man debatterar med vänstermuppar så fattar dom inte den röda tråden. Tack för du bevisar det

Återigen. Afghanen förtjänade detta och han är inget offer. Han ska granskas och ASAP Rocky ska släppas. Sverige är ett land för kriminella invandrare som det ser ut nu
Citera
2019-07-26, 21:16
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fin källa.

Läs FUP.
Citera
2019-07-26, 21:17
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Det säger inte afghankompisen Han säger att hans polare frågade efter knark. Det säger också några i ASAP-gänget.

Rätt av dig.

Hittade de motstridiga uppgifterna här, https://nyheteridag.se/nya-detaljer-om-fallet-asap-rocky/

Citat:
Det är fastställt att målsägande av oklar anledning började prata med ASAP Rocky och hans följe utanför hamburgerrestaurangen Max på Kungsgatan. Enligt målsägande letade han efter sin vän, medan hans vän uppger att målsägande frågade om de hade hasch. Enligt ASAP Rocky frågade han om vägen någonstans. Då målsägande uppges tala dålig engelska är det förklarligt att ASAP Rocky och hans följe inte var på det klara med vad målsägande ville, men de bad honom att lämna dem ifred.

Tydligen ville Aftonbladet inte gå ut med att afghanen frågat ASAP om hasch?
Citera
2019-07-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Hmm...1986, 2006, 2010, 2016 ja det är "verkligen ofta" du får skämmas över Sverige. Hur har det gått för dig? Har du haft psykologhjälp sedan starten 1986 eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
5 stycken på 33 år. Ja har man inget att oja sig över så skapar man något att oja sig över.
1 helt band + 1 en basist döda i trafikolyckor. Hur många superstars har totalt sett dött i trafikolyckor sen 1986?
Citera
2019-07-26, 21:19
Medlem
Sånt nonsenstjat om vem som har rätt o vad som har hänt - skit samma, aldrig hört talas om rapp-Rockey (eller Hip-Hop ? who cares?) Ut med både de svarta o våra kära Afghaner (hur fan stavas det?)

Otacksamma flyktingbaaarn som dräller i city sent på natten, bara det borde vara förbjudet -sen att mucka o antagligen vara spydiga som dessa untouchible nya adel är är ett stort skämt, nää gammal hederlig polismangling torde finnas att tillämpa, fy o ve - allas lika värde får inte tummas på - Annies gullpojkar levererar som vanligt, huuja. Calle Bildt går i taket när Trump trollar lite, tror han fått trög mage (Bildt alltså) kanske t o m förstoppning när PK-fasaden tullas på!

Ge dom präktiga svenska politikerna nån att tugga på, Wallström o Lövfen kommer sent att glömma detta, bra Trump, bra alla för mig okända AfroAmerikaner som jävlas med Sverige, korthuset skakar o detta blir en mardröm oavsett slutresultat - nu småmyser jag i värmen, härligt med en liten släng av Gretas klimatnoja!
Citera
2019-07-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrelito
Fråga till tråden: när skedde de påstådda attackerna med trasiga glasflaskor? Ser ingen video där man ser att afghanen är blodig eller skadad..

Kan försvaret med trovärdighet säga att glasflaskor krossades för att skrämmas och att afghanen skadat sig själv medvetet efter slagsmålet?

Tillägg: Om ASAP et al slagits med flaskor på TMZ videon är jag djupt förvånad att skadorna är så pass lindriga. Nu kan jag dock inte se några flaskor där..

Finns inget blod på platsen där han attackeras. Det enda blod som finns är på platsen där han sitter när polisen kommer dvs andra sidan gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in