2019-07-04, 16:31
Medlem
Än en gång får man skämmas för vårat land, hur svårt kan det vara att se att de blev provocerade av de nyanlända? Samtidigt skjuts det hej vilt i orten, inget görs. Kommer inte dröja länge tills oskyldiga drabbas. Vilket jävla skämt det här landet har blivit.
De priviligerade gubbarna, räknar inte med politiker som ingen bryr sig om längre men gubbar som schulman, sigge. filip, fredrik, som trodde de kan påverka någonting. Priviligerade, vet ingenting om verkligheten men tror de har ett öra där nere. Bortskämda miljonärer som aldrig har behövt genomleva något trauma överhuvudtaget. Deras trauma är ett dallrande ägg i en låda om ni hör deras senaste podskapelse, dessutom är det nog fjärde gången de nämner det..De är vårat lands intelligenskvot. Fy fan. Vill emigrera kommer bara behöva 100 mil söderut så är intelligens något helt annat.
Släpp honom fri nu. ASAP Rocky gjorde oss en tjänst, visade var skåpet ska stå.
Jiddrar man med flera varningar och tillsägelser så blir man till slut en kastgren för juniorer om man möter någon som inte är från det "underbara" tillåtande liberala Sverige då förståss där allt kan förlåtas och är normalt.
Senast redigerad av retro1234 2019-07-04 kl. 16:56.
Citera
2019-07-04, 16:32
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabaice
Jävla idiot. Att gå som ensamkommande barn och taffsa brudar på röven på stan? Det räcker gott och väl som häktning alternativt utvisning. Sedan så slår han till livvakten i ansiktet med ett par hörlurar? Wtf lixom vakna människa

Men snälla SD-blivna snöflinga. Nej, det räcker inte "gott och väl" som grund för vare sig häktning eller utvisning i Sverige. Om du har annan fakta av den juridiska arten får du länka en källa.
Citera
Medlem
Alla kriminella ska bort från våra gator: nazister, de kriminella MC gängen, langarna osv ....

Svenska lagar, åklagare och domstolar måste bli mycket hårdare. Skiten ska rensas upp.

Bra att det inte kelas med Rocky bara för att han är en världsstjärna.
Senast redigerad av Lanternlight 2019-07-04 kl. 16:36.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Han har förföljt och trakasserat Rockys och hans crew. Trots flera varningar så har han ändå fortsatt. Dessutom så blev även aggressiv vid ett tillfälle och smashade hörlurarna i vaktens ansikte så att han började blöda. Kommer även fram i videon att han taffsat och äcklat sig med oskyldiga tjejer på gatan.

Det är bara att låsa in smutsen, kan inte ha sånt på våra gator.

Möjligen gick det till så men filmsnuttarna räcker inte till som bevis Det är bara vad vakten har sagt, vakten är dessutom frisläppt verkar det som och passé.
Citera
2019-07-04, 16:34
Medlem
Mördaren Abbe Blattelito blir frikänd för mordet på sitt ex men ASAP Rocky måste sitta häktad för att han försvarade sig mot knarkpåverkade idioter som förföljt, trakasserat och tafsat på tjejer. Sverige är ett mycket sjukt land
Citera
2019-07-04, 16:34
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Han blev utsatt för misshandel. Vad har han gjort? Något som du vet men inte alla andra på Flashback vet? Var du närvarande på plats som vittne? Ring polisen och be om att få lämna tips!

Han(dom två) sökte bråk. Maka söker kaka typ. nej jag vet inte vad han hade gjort. Men
jag vet att hiphop folket försökte ju gå därifrån massa gånger.

Varför skulle jag ringa polisen även om jag visste något? Har inga band eller kärlek till några afghaner som snor välfärd från mina föräldrar.
Citera
2019-07-04, 16:35
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Men vad är det med dig? Klart som fan att man kan

Bara det att han taffsat oskyldiga tjejer på röven räcker.

Nej, du kan inte bli häktad för att ha "taffsat" på tjejers rumpor. Vet du vilka regler som gäller för häktning? Dina känslosvall vittnar om att du inte gör det.
Citera
2019-07-04, 16:37
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Han(dom två) sökte bråk. Maka söker kaka typ. nej jag vet inte vad han hade gjort. Men
jag vet att hiphop folket försökte ju gå därifrån massa gånger.

Varför skulle jag ringa polisen även om jag visste något? Har inga band eller kärlek till några afghaner som snor välfärd från mina föräldrar.

Suck. Varför uttalar du dig som om du vore där då?
Citera
2019-07-04, 16:38
Medlem
Citat:
Så du menar att man får slå någon blodig i huvudet ostraffat? Och som grädden på moset så förföljer och trakasserar man den som man nyss slagit?

Inte försvarbart någonstans. Spelar ingen roll vad som har hänt inne på hamburgeresturangen.
Afghanen slog livvakten blodig och precis som du säger så fick han inte göra det ostraffat, han fick åka tröjarusell. Rättvisa är skipad, polisen behöver inte blandas in och peknegern borde få åka hem med medalj. Slutet gott allting gott. Eller egentligen för ett riktigt gott slut så skulle Annie Lööfs adoptivbarn få enkelbiljett tillbaka hem till Kabul också.
Citera
2019-07-04, 16:38
Medlem
Citat:
Nej, du kan inte bli häktad för att ha "taffsat" på tjejers rumpor. Vet du vilka regler som gäller för häktning? Dina känslosvall vittnar om att du inte gör det.

Kan ett kast i luften av Rocky räcka för häktning så ska afghanen också bli häktad så enkelt är det.

Det kastet i luften är inte alls lika illa som det afghanen gjort sig skyldig till.
Senast redigerad av Kimma7 2019-07-04 kl. 16:41.
Citera
2019-07-04, 16:43
Medlem
Citat:
Kan ett kast i luften av Rocky räcka för häktning så ska afghanen också bli häktad så enkelt är det. Du som har följt videon så noga, var det Rocky som ställde sig och sparkade på den liggande afghanen eller?

Det kastet i luften är inte alls lika illa som det afghanen gjort sig skyldig till.

Det finns lagar och regler. Även fast din subjektiva åsikt säger att afghanen ska häktas så finns det ff inte laglig rätt för det. Lär dig skilja mellan vad man tycker och vad som faktiskt är rätt.
Citera
2019-07-04, 16:44
Medlem
Citat:
Hade du velat bli häktad om du blivit slängd på en trottoarkant och sedan blivit sparkad av fyra personer medan du låg ner? SD-blivnas logik
Vad yrar du om? Att han blev misshandlad har ju ingenting att göra med om han själv blir häktad.
Senast redigerad av TheHaven 2019-07-04 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in